home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 1379698 gange)
Niko
Gæst

Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #4065: 03 Maj 2007, 06:54 »

Eftersom det ikke ser ud til at nogle af designfreaks'ene kigger inde i ønsketråden længere (Opstemt), og da denne tråd er aktiv + der er blevet spurgt om nogenlunde samme ting som jeg nu vil spørge om, kan jeg vel lige så godt prøve lykken her Smiley:

Jeg ville høre om der var nogen der ville lave følgende ting til mig, eller bare en af tingene, da jeg ikke selv er så handy med photoshop :

Milan/Maldini wallpaper
Maldini & Nesta sig
Maldini avatar

Jeg takker mange gange på forhånd, til den barmhjertige sjæl der vil lave disse ting til mig (det skal jo lyde godt, ikke sandt?).

KingLuke.

Må jeg lave avataren? Wink

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #4066: 03 Maj 2007, 08:23 »

Jeg ville høre om der var nogen der ville lave følgende ting til mig, eller bare en af tingene, da jeg ikke selv er så handy med photoshop :

Milan/Maldini wallpaper
Maldini & Nesta sig
Maldini avatar

Jeg har lavet et par Milan sigs, en med Gattusso og to med Maldini. Den første Maldini-sig er lidt utradionel og hurtigt gennemarbejdet. Ikke helt præcis det du har requested, men kunne jo være jeg kunne spare nogle for noget arbejde Smiley

Edit:
Blev lidt inspireret til at forbedre min "Sempre Rossoneri", så her er et forsøg på at få Nesta med (Godt nok ikke så åbenlyst, men han er der!). Hvis du kan li nogle af disse, og evt. ville være interesseret i et Kaka wallpaper, så har jeg også det liggende Smiley

« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 13:07 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4067: 03 Maj 2007, 17:05 »

Jeg vil gerne forsøge mig med en sig på et tidspunkt Smiley
Du ville få en masse stjerner i min bog, hvis du ville lave en Opstemt!

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4068: 03 Maj 2007, 17:07 »

Må jeg lave avataren? Wink
Hvis du vil, så må du hjertens gerne Wink

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4069: 03 Maj 2007, 17:10 »

Jeg har lavet et par Milan sigs, en med Gattusso og to med Maldini. Den første Maldini-sig er lidt utradionel og hurtigt gennemarbejdet. Ikke helt præcis det du har requested, men kunne jo være jeg kunne spare nogle for noget arbejde Smiley

Edit:
Blev lidt inspireret til at forbedre min "Sempre Rossoneri", så her er et forsøg på at få Nesta med (Godt nok ikke så åbenlyst, men han er der!). Hvis du kan li nogle af disse, og evt. ville være interesseret i et Kaka wallpaper, så har jeg også det liggende Smiley

De ser rigtig lovende ud og synes de er godt gennemarbejdet, men dog er jeg lidt kræsen. Ville gerne have en hvor Nesta og Maldini begge var med på og mere markant fremtrædende Smiley

Med hensyn til det wallpaper du har, vil jeg meget gerne se det!

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #4070: 03 Maj 2007, 17:53 »

DAU - Fjern de scanlines fra sigget, det ser kikset ud og gør spilleren uklar.

Waaah

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #4071: 03 Maj 2007, 18:32 »

De ser rigtig lovende ud og synes de er godt gennemarbejdet, men dog er jeg lidt kræsen. Ville gerne have en hvor Nesta og Maldini begge var med på og mere markant fremtrædende Smiley

Med hensyn til det wallpaper du har, vil jeg meget gerne se det!

Altså, det var nogle gamle signaturer jeg bare har liggende, så det er ikke noget lavet efter dine ønsker, men bare for at vise dig dem..

Har et med Pirlo, Maldini og Nesta (og Gilardino) som jeg lavede i dag, som du måske er interesseret i. Igen, ikke blevet helt tilfreds, men eftersom billedkvaliteten fra ACM.com/Google ikke ligefrem er den bedste, synes jeg det er blevet nogenlunde. Nesta er måske heller ikke helt så fremtrædende som du måske ønsker, men kunne ikke finde et passende billede..

WPet er ret, for ikke at sige meget simpelt, men falder i min smag Smiley.

DAU - Fjern de scanlines fra sigget, det ser kikset ud og gør spilleren uklar.
Kan godt være spilleren er uklar, men det er egentlig mere billedkvaliteten. Uanset hvad, jeg er nu godt tilfreds med den, så de bliver.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 18:33 af Dau » Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4072: 03 Maj 2007, 22:11 »

Altså, det var nogle gamle signaturer jeg bare har liggende, så det er ikke noget lavet efter dine ønsker, men bare for at vise dig dem..

Har et med Pirlo, Maldini og Nesta (og Gilardino) som jeg lavede i dag, som du måske er interesseret i. Igen, ikke blevet helt tilfreds, men eftersom billedkvaliteten fra ACM.com/Google ikke ligefrem er den bedste, synes jeg det er blevet nogenlunde. Nesta er måske heller ikke helt så fremtrædende som du måske ønsker, men kunne ikke finde et passende billede..

Kan godt være spilleren er uklar, men det er egentlig mere billedkvaliteten. Uanset hvad, jeg er nu godt tilfreds med den, så de bliver.
Jeg kan faktisk rigtig godt lide den sig du har lavet. Ret imponerende fordi jeg også selv godt kan lide den rustikke og måske simple stil. Er det en jeg må tyv/hug/stjæle? Samt også det wallpaper med Gila? Opstemt

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #4073: 03 Maj 2007, 22:25 »

Jeg kan faktisk rigtig godt lide den sig du har lavet. Ret imponerende fordi jeg også selv godt kan lide den rustikke og måske simple stil. Er det en jeg må tyv/hug/stjæle? Samt også det wallpaper med Gila? Opstemt

Du skal være velkommen Smiley

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4074: 03 Maj 2007, 22:29 »

Du skal være velkommen Smiley
Det lyder fantastico! Jeg takker Wink

- Men så er der bare lige en sidste ting..... Hvordan får jeg sig'en ind Smiley?
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 22:30 af KingLuke » Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #4075: 03 Maj 2007, 23:16 »

Det er dælme et fedt wallpaper!! Wink

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Gosser
Manager

« Svar #4076: 03 Maj 2007, 23:25 »

Det lyder fantastico! Jeg takker Wink

- Men så er der bare lige en sidste ting..... Hvordan får jeg sig'en ind Smiley?

Sæt følgende ind, i din signatur Smiley

Kode:
[center][img width=325 height=115]http://www.demiseguild.eu/nores/Sempre3.png[/img][/center]

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #4077: 03 Maj 2007, 23:31 »

Sæt følgende ind, i din signatur Smiley

Kode:
[center][img width=325 height=115]http://www.demiseguild.eu/nores/Sempre3.png[/img][/center]
Jeg takker mange gange Smiley

Niko
Gæst

« Svar #4078: 04 Maj 2007, 10:34 »

Har lavet en ny signatur! Smiley
(Se længere nede!)

Prejler
Gæst

« Svar #4079: 04 Maj 2007, 20:14 »

Tjeck lige den her Buffon

Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 894 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010