|
Gosser
|
|
Jeg har lavet en bar til Samurize, som jeg bruger på mit desktop: Tryk for fuld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
 Lavede den forholdsvis hurtigt. Hvad synes I?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
 Lavede den forholdsvis hurtigt. Hvad synes I? Flot! (kan ikke lige finde på andet at sige!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
cube
|
|
Flot!
(kan ikke lige finde på andet at sige!
Jamen så siger jeg da tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Stille og rolig. Vil ikke sige jeg er direkte imponeret, men den er stilfuld og du forstår at bruge de forskellige fuktioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Gik heller ikke efter at lavet noget revolutionerende  Bare noget rent og stilfuldt, men tak! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Din bedste indtil videre. Der mangler dog stadig en del. Prøv evt. at finde nogen tuts rundt omkring på nettet  Må man havde lov at spørge hvorfor du har Dennis Sørensen i din sig når du er FCK'er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Din bedste indtil videre. Der mangler dog stadig en del. Prøv evt. at finde nogen tuts rundt omkring på nettet  Må man havde lov at spørge hvorfor du har Dennis Sørensen i din sig når du er FCK'er? Fordi at jeg sku prøve nogen simple farver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Din bedste indtil videre. Der mangler dog stadig en del. Prøv evt. at finde nogen tuts rundt omkring på nettet  Må man havde lov at spørge hvorfor du har Dennis Sørensen i din sig når du er FCK'er? Prøv at kigge i ''Tanker i Hverdagen'' 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
klasse signatur  Tak   Den mangler, ligesom alle de andre jeg har lavet, prikken over i'et. Men med mine PS evner bliver de ikke bedre  Synes De Jong er alt for udtydeligt, ellers er den finno 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|