Jeg gider egentlig ikke den her diskution mere, men jeg må da lige svare på den her.
1: Du er åbenlyst ikke kommet længere end 7 klasse i dit uddannelsesforløb
2: så trist at se du får ondt i røven over et manglende mellemrum eller et e for meget..
3: Skal jeg også rette dine kommafejl?? For der mangler der vist en 7-8 stykker..
4: Undskyld mig, men bare fordi du er alderspræsidenten (red. Birkedahl) her på siden,
5: gør dig jo ikke klogere end os andre.
6: Klip dit hår og få et arbejde.
7: Måske drop dit altid levet single liv!
8: når man han sender sådan et signatur ud, og spørger om kommentarer på det, må man forvente lidt af hvert.. Men jeg er åbenbart den der ikke kan stave og som har dummet mig... Hele sidens brugere vender sig om mod mig.. Fordi jeg tør sige hvad jeg mener??
1: Joooh, det er jeg såmænd. Jeg har da efterhånden 15 års skoleforløb bag mig.
2: Normalt ville jeg overhovedet ikke kommentere det, men Nyysted blev svinet og derfor fik du lidt igen.
3: Ja tak, gider du?!? Det går jeg sgu ikke rigtig op i...
4: Forkert....
5: JO!
Har en IQ på 148.....
6: Jeg er kronraget og har fast fuldtidsarbejde
7: Jeg er gift og har børn.
8: Tror måske han ville ha' kommentarer om det GRAFISKE. Havde du bare havde gjort ham opmærksom på at der var stavefejl (måske på en sjov måde), kunne vi grine lidt af det og komme videre.
Jeg har personligt ikke vendt mig mod dig, for min skyld er du da velkommen på siden fortsat. Der er bare ikke mange der har lyst til at blive svinet. Hvis der er nogen som har vendt sig, er det ikke fordi du tør sige din mening, for dem er der masser af herinde, og det var ikke det du gjorde.
Mht. om du skulle ta' det som en trussel..... du kan ta' det som du vil, men det var ikke ment som en trussel. Hvad skulle jeg true dig med?!? At kalde dig navne? Række tunge?
Det var såmænd bare et spørgsmål om jeg skulle finde flere fejl....
Men lad os komme tilbage til topic, det er ihvertfald det sidste i hører herfra.