|
Don Abramovich
|
|
Er der ikk en der vil lave en baggrund med Srdjan (Den nye OB spiller) Hvad hedder han til efternavn ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Nogen der gider at lave en Sig med FC Bayern, OB eller en af spillerne fra de klubber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Nogen der gider at lave en Sig med FC Bayern, OB eller en af spillerne fra de klubber?
Jeg gider godt er der en spiller du fortrækker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Jeg gider godt er der en spiller du fortrækker?
OB: Troest, Onyszko, U. Laursen og Bechara FCB: Lahm og Podolski Så må du selv bestemme hvem du laver om. Og tusind tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
OB: Troest, Onyszko, U. Laursen og Bechara FCB: Lahm og Podolski Så må du selv bestemme hvem du laver om. Og tusind tak.  Du får en Podolski.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Er der nogen der vil lave noget grafik med Adam Sandler?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
OB: Troest, Onyszko, U. Laursen og Bechara FCB: Lahm og Podolski Så må du selv bestemme hvem du laver om. Og tusind tak.  Så er den klar. Er selv godt tilfreds... Jeg har leget lidt med nået Wind og Sharpen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det ser sygt ud 7!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det ser sygt ud 7!
Tusind tak, tager da mod req.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Så er den klar. Er selv godt tilfreds... Jeg har leget lidt med nået Wind og Sharpen...  Tusind Tak. Hvordan er det nu lige man får den ind? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tusind Tak. Hvordan er det nu lige man får den ind?  I signaturen? Gå ind i forum indstillinger under din bruger. Og indsæt denne kode: [center][img width=325 height=110]http://img20.imageshack.us/img20/4760/podolskioi5.png[/img][/center]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
I signaturen? Gå ind i forum indstillinger under din bruger. Og indsæt denne kode: [center][img width=325 height=110]http://img20.imageshack.us/img20/4760/podolskioi5.png[/img][/center] Tusind Tak. Så fik jeg det ind. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tusind Tak. Så fik jeg det ind.  Hvad synes du om det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen