|
7kfum
Gæst
|
|
Så har jeg været en tur i Photoshop, og kreeret et nyt logo til UD Almería. Det er lavet helt fra bunden, og uden brug af det gamle logo som skabelon. Det eneste som er taget direkte fra logoet, er bolden. Min version:  Det originale logo: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
De er grimme -Sommer- .. Det var jo ligesom ikke dit det skulle handle om nu - vel?!
Btw. Synes klart det gamle(altså deres nuværende) er det fedeste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
John Spurs - Fedt signatur. -Sommer- - Lidt for kedeligt. Du har lavet om på teksten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
Hej..
Er der ikke en der vil lave sådan et billed man sætter nederst i sin signatur med Kaka til mig?? Har ikke en skid forstand på hvordan man gør??
Tak på forhånd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Forkert tråd mester  du skal ind i ønske tråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
Forkert tråd mester  du skal ind i ønske tråden. sorry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Det er helt i orden kan også se du er ny her på siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Det er helt i orden kan også se du er ny her på siden  han har haft sin bruger et halvt år, så helt ny er han heller ikke (: så faktisk længere end dig (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Nu kiggede jeg lige hurtig på hvor meget tid han havde brugt herinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
Jeg har været bruger noget tid, men jeg har bare ikke brugt den så meget før nu..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tumle3175
|
|
ved godt det ikke er det rigtige sted at poste det her. Men hvordan får man lagt et billede ned i signaturen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
ved godt det ikke er det rigtige sted at poste det her. Men hvordan får man lagt et billede ned i signaturen??
[img width=350 height=105]http://billede link[/img]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
 Lige et hurtigt signature  ikke noget særligt der!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
 Lige et hurtigt signature  ikke noget særligt der! Synes den er fin nok, dejlig simpel. Du skal gøre målene mindre, eftersom den er for stor som signatur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
 Lige et hurtigt signature  ikke noget særligt der! Det er rigtig fed , - meget simpel - sådan kan jeg lide det (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|