home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  This Is Anfield
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: This Is Anfield  (Læst 15202 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: This Is Anfield
« Svar #45: 10 Dec 2005, 19:08 »

01/07/2007
Her er Bech Petersens nye drenge

Simon Vukcevic:
"Simon er en fremragende pasningsspiller, der i flere sæsoner har imponeret på Partizans midtbane. Med sine kun 21 år, har han virkelig muligheder. Muligheder, Liverpool FC skal forsøge at lukrere af. Efter jeg fik ham anbefalet af en bekendt, og vi fik set ham, var jeg ikke i tvivl om at han skulle hentes. Af de spillere der sidder ved bordet idag, er han den eneste, vi har betalt en overgangssum på."

Simon Vukcevic skal fremover spille for Liverpool FC

Haha, godt at man har en talentekspert i Serbien ik Grin ? - Du mangler dog at gøre min gode ven Vukcevic glad, ved at give ham nummer 1, det spiller han altid med. Ellers godt at du lytter til Hafiz  Cool

Men tag dig sammen! - Vind titler Sur

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #46: 10 Dec 2005, 20:35 »

27/10/2007
Blackburn blæst omkuld

Liverpool var idag igen uden Daniel Van Buyten, da de hjemme tog imod Blackburn Rovers, der efter en god sæsonstart, der har givet en 3. plads, lå lige nedenunder Liverpool i tabellen.
Det skulle vise sig at blive en særdeles underholdende kamp, hvor Liverpool i særdeleshed fik taget revanche efter det uhyggelige 2-6-nederlag i Carling Cuppen, hvor Bech Petersen havde givet en masse unge spillere chancen. Dette var en aktion han sikkert fortryder, og den medfart de unge drenge havde fået efter kampen, må siges også at have smittet af på de andre spillere i truppen. For med en sejr på 8-2, fik de blæst Blackburn hjem.

Det var også en særdeles tilfreds Bech Petersen, der dog alligevel understregede at markeringen omkring Blackburns to mål, bar præg af Van Buytens manglende tilstedeværelse.

"Offensivt gør vi det rigtig godt, men det er da klart at små fejl i defensiven var gevaldige pletter på en stor dag for Liverpool FC, efter det skammelige indsats mod Man City i Carling Cuppen. Det handler dog ikke om Carling Cuppen længere, og jeg er glad for at vi fik hentet endnu tre point i vores kamp om mesterskabet."

Liverpool 8-2 Blackburn
1-0 - 5. min. - Djibril Cissé
1-1 - 15. min. - Sándor Torghelle
2-1 - 26. min. - Claudio Pizarro
3-1 - 29. min. - Xabi Alonso
4-1 - 36. min. - Claudio Pizarro
5-1 - 39. min. - Claudio Pizarro
6-1 - 47. min. - Djibril Cissé
7-1 - 60. min. - Claudio Pizarro
8-1 - 86. min. - Peter Crouch
8-2 - 87. min. - Brett Emerton

MoM: Djibril Cissé

Cissé var i topform, da Liverpool smadrede Blackburn

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #47: 10 Dec 2005, 20:38 »

W A U W

R O T R

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #48: 10 Dec 2005, 23:08 »

24/11/2007
Arsenal sat på plads

Arsenal tog idag hjemme på Emirates Stadion imod Liverpool, der var med den kun 175 cm. store målmand, Paul Willis på mål. Hildebrand og Kirkland sad ude med skader, mens Scott Carson havde gjort sig upopulær hos Bech Petersen. Derfor fik den nordirske U21-landsholdsmålmand chancen fra start, og det klarede han ganske fornuftigt.

Det gjorde han i en kamp, hvor Liverpool virkede en anelse skarpere end Arsenal og derved gav fornyet styrke til mesterskabshåbet, med en sejr på 5-2. Målscoringen startede i det 32. minut, da brandvarme Claudio Pizarro sparkede Luis Garcías aflevering ind til 1-0-føring til Liverpool. Dette blev 1. halvlegs eneste mål.

I 2. halvleg, sparkede Thierry Henry, Arsenal på 1-1 i det 58. minut. Liverpool smed i det 66. minut Claude Makélélé og Jonathan Zebina ind. Sidstnævnte skulle vise sig at få en hovedrolle 4 minutter senere, da han - med sit første mål i den røde trøje - sendte Liverpool på 2-1. I det 75. minut udnyttede Pizarro en Liverpool-kontra, da Koné uselvisk spillede ham alene med et tomt mål - 3-1, Liverpool. Gilberto Silva reducerede i det 79. minut for Arsenal og gav dermed liv til håbet om et enkelt point, efter han udnyttede en 1 mod 1-situation - 2-3, Arsenal. I det 84. minut udnyttede Claudio Pizarro en returbold fra Arsenal-keeper, De Sanctis, til en 4-2-føring i Liverpools favør. Morientes lukkede festen af, da han i det 90. minut sparkede bolden ind i et blankt mål, efter Claudio Pizarro havde spillet ham fri.

Arsenal 2-5 Liverpool
0-1 - 32. min. - Claudio Pizarro
1-1 - 58. min. - Thierry Henry
1-2 - 70. min. - Jonathan Zebina
1-3 - 75. min. - Claudio Pizarro
2-3 - 79. min. - Gilberto Silva
2-4 - 84. min. - Claudio Pizarro
2-5 - 90. min. - Fernando Morientes

MoM: Claudio Pizarro

Pizarro var endnu en gang i hopla, da Liverpool ordnede Arsenal

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #49: 10 Dec 2005, 23:46 »

05/12/2007
Liverpool snydt af Brøndby

Danske Brøndby fik deres 3 point i sjette og sidste spillerunde i Champions League gruppespillet, da de hjemme fik 1-1 mod Liverpool. Liverpool fik ellers en god start med et tidligt mål i det 8. minut, da Djibril Cissé bankede Liverpool foran. Liverpool forsøgte i lang tid at sikre sejren med endnu en scoring, men istedet skulle det blive Jesper Aslan, der headede bolden højt over en fremadstormende Paul Willis, der må siges at have en mindre andel i det udlignende mål.

Med endnu et uafgjort resultat i Champions League og Lyons sejr på 1-0 over Dinamo Kiev, må Liverpool realisere at man går til lodtrækningen om ottendedelsfinalern e som 2'er og derfor skal møde en 1'er fra gruppespillet. Liverpools manager udtrykte skuffelse over dette faktum, selvom han dog roste sin spillere for en god indsats.

"Vi overlever nok. Hvis vi skal vinde Champions League, skal vi jo møde 1'ere fra gruppespillet før eller siden, så det går nok. Jeg er optimist og mener vi kan slå alle. Idag mod Brøndby udnyttede vi ikke vores chancer."

Brøndby 1-1 Liverpool
0-1 - 8. min. - Djibril Cissé
1-1 - 55. min. - Jesper Aslan

MoM: Djibril Cissé

Cissé var dagens bedste i en halvsløv kamp

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #50: 11 Dec 2005, 00:22 »

14/12/2007
Liverpools vej starter mod Schalke

Liverpools manager, Nikolaj Bech Petersen, har ikke lagt skjul på at man meget gerne vil vinde Champions League i år. Man gik videre fra gruppespillet som 2'er og da der idag blev trukket lod til ottendedelsfinalern e, kom det frem at Liverpool her skal møde tyske Schalke 04. Første kamp spilles d. 20. februar, 2008 i Liverpool, mens Schalke har hjemmebanefordel i anden og afgørende kamp, d. 5. marts, 2008.

N17
Manager

« Svar #51: 11 Dec 2005, 02:12 »

En rigtig god blog du her har gang i, følger med når mit Spurs spil tillader det. Et noget skuffende resultat mod Brøndby. Men ellers må du jo sørge for at slutte under Spurs  Wink .. Ellers skal du i hvert fald sørge for, at Arsenal ikke vinder noget  Thumbs Up

Men fortsat held og lykke, og KUTGW  Opstemt Thumbs Up

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #52: 11 Dec 2005, 15:26 »

30/12/2007
Transferrygter

Liverpool FC fik igår tilgang af Freddy Adu fra Leverkusen, efter amerikaneren ankom på en fri transfer. Men hvordan ser det ellers ud med transferrygter omhandlende nr. 2 i Premier League.

Ind:
Cristiano Ronaldo - Det kom frem tidligere på ugen at Cristiano Ronaldo meget gerne vil skifte til Liverpool. Spilleren udtalte efter et tilbud fra Liverpool var blevet afvist, at han så klubben som idéel, hvis hans ambitioner skulle opfyldes.
Pablo Orbaiz - Xabi Alonso linkes væk, og så skal man jo have en afløser. Pablo Orbaiz skulle have en fornufig frikøbsklausul på omkring 150 mio. kr. og den spanske spiller, skulle eftersigende være blevet observeret af talentspejdere fra Liverpool.
Wayne Rooney - Ligesom Ronaldo, vil Bech Petersen gerne redde Rooney fra Manchester United, der fortsætter i lavt gear. Rooney har indtil videre været afvisende, da hans hjerte ligger langt fra Liverpool - men man ved aldrig.

Ud:
Xabi Alonso - Det rygtes at den spanske playmaker står meget højt på Chelseas ønskeliste. Liverpool-manager, Nikolaj Bech Petersen, har dog udtalt at han ikke skal nogle steder. Liverpool skulle angiveligt have afvist et tilbud på 1 mia. kr. på spilleren.
Boudewijn Zenden - Med Zé Robertos længerevarende skade, har Zenden fået en del spilletid. Men mindre Premier League-klubber lurer alligevel på at tiltrække spilleren, der har 1½ år af kontrakten med Liverpool tilbage.
John Arne Riise - Riise har under Bech Petersen været en af de mest toneangivende spillere, men det rygtes alligevel at han gerne vil prøve noget nyt efter flere år på Merseyside. Inter skulle meldes interesseret, men om Liverpool vil sælge, det ved man aldrig.

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #53: 12 Dec 2005, 15:31 »

22/01/2008
Kirkland solgt

Fra både Aston Villa og Liverpools side, blev det idag meddelt at målmanden Christopher Kirkland, er skiftet fra Liverpool til Aston Villa. Dette er sket efter Kirkland, efter eget ønske, er blevet sat på transferlisten. Den 26-årige målmand har skrevet under på en 4½ år lang kontrakt, og koster Aston Villa i omegnen af 25 mio. kr.

Derudover har Liverpool også meddelt at den 20-årige midtbanespiller, Francis Smith, er skiftet til Wolverhampton på en lejeaftale.

Kirkland fortid i Liverpool

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #54: 12 Dec 2005, 15:41 »

24/01/2008
Ronaldo til Liverpool

Liverpool FC præsenterede idag på et pressemøde, den portugisiske landholdsspiller, Cristiano Ronaldo. Ronaldo ankommer fra Manchester United og forventes at have kostet omkring 200 mio. kr.
Manager Bech Petersen udtrykte sin store tilfredshed med transferen.

"Cristiano Ronaldo er en spiller vi længe har observeret. Hans kvaliteter er indiskutabelt imponerende og på trods af det faktum at han har spillet i United i mange år, er han kun 22 år og derved en fremtidens mand. Jeg er meget tilfreds."

Cristiano Ronaldo selv, udtrykte sin glæde over det skifte, som han tidligere har kaldt for idéelt.

"Jeg er en stolt mand idag. Liverpool går i den rigtige vej og mentaliteten i klubben passer mig godt. Jeg ved godt nogle Liverpool-fans vil være skeptiske, men mit forhold til Man Utd har kun været professionelt og ikke andet end det. I Liverpool tror jeg det vil blive anderledes. Også selvom de fleste andre ny-ankomne spillere sikkert siger det samme."

Cristiano Ronaldo skal fremover tørne ud for Liverpool
« Seneste Redigering: 12 Dec 2005, 15:47 af Alonso » Logged

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #55: 12 Dec 2005, 16:19 »

30/01/2008
Liverpool fortsat ubesejret

Hos Liverpool havde manager, Nikolaj Bech Petersen, lagt op til dagens kamp mod Tottenham med at sige, at den ville hans drenge nemt vinde. Gjorde man dette eller fik man bare uafgjort, ville det være 19. kamp i træk uden nederlag i Premier League. Tottenham kunne med en sejr for alvor skyde sig ind i kampen om 3.-4. pladsen, så selvom det på papiret var en svær kamp, var der et godt udbytte at spore for Spurs på New Anfield.

Men Liverpool havde lige så meget styr på tingene, som Bech Petersen inden kampen havde givet udtryk for. Med en 3-1-sejr holdt Liverpool den 11 points afstand til Arsenal man havde forinden kampen, og så fik man sågar hentet ind på Chelsea, så afstanden nu kun er på et sølle point.

Det var allerede i det 4. minut, at Liverpool kom foran. Boudewijn Zenden, hvis fremtid har været så diskuteret efter indkøbet af Cristiano Ronaldo, slog bolden ind i panden på Xabi Alonso ved et hjørnespark. Spanieren headede bolden flot i kassen, 1-0 - Liverpool. Siden fortsatte Liverpool og i det 26. minut, var det Djibril Cissé, der satte bolden ind til 2-0. Tottenham fik håbet tilbage to minutter senere, da Aaron Lennon med en elegant flugter, sendte reduceringen ind, 1-2 - Tottenham.

Efter pausen, kom manden på banen, de alle havde ventet på - Cristiano Ronaldo. Ronaldo, der har overtaget nr. 30 efter Christopher Kirkland, skulle vise sig at få en drømmedebut, da han 2 minutter efter pausen flugtede Boudewijn Zendens indlæg i kassen. Siden pressede især Tottenham, mens Liverpool levede på kontra. Ronaldo var lige ved at score endnu en gang efter en dribletur, men Mirel Rãdoi, fik sat en imponerende tackling ind i straffesparksfeltet .

Liverpool 3-1 Tottenham
1-0 - 4. min. - Xabi Alonso
2-0 - 26. min. - Djibril Cissé
2-1 - 28. min. - Aaron Lennon
3-1 - 47. min. - Cristiano Ronaldo

MoM: Boudewijn Zenden

Zenden var dagens mand på New Anfield med to assists

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #56: 13 Dec 2005, 16:08 »

05/03/2008
Liverpools CL-håb slukket

Det var en flok slukørede Liverpoolspillere, der forlod Veltins Arena, efter man havde tabt til Schalke 04 med 1-2 og derfor var ude med samlet 2-3. Champions League-håbet blev altså endnu en gang slukket og med et 1-3-nederlag til Crystal Palace weekenden forinden, ser det sort ud for Liverpool, der ifølge manager Nikolaj Bech Petersen skal have et trofæ i år.

Selve holdet var også på de defensive pladser gevaldig amputeret, hvor Jonathan Zebina spillede venstreback, mens spanske César fik sæsonens første kamp. Derfor var der lagt op til at en spiller som Lincoln, med sit uberegnelige spil, kunne drille Liverpool. Det var også Lincoln der i det 9. minut lagde ud med en assists til Asamoah, som tyskeren sparkede i kassen. Schalke fortsatte sidenhen presset, mens Liverpool enkelte gange slap igennem via kontrastød. Det var ikke Liverpool når de er bedst, og derfor var det også en arrig Bech Petersen der gik ud til omklædningsrummet i pausen.

Liverpool kom nogenlunde forandret ud i 2. halvleg, og sad igennem hele halvlegen på alt spillet. Da Xabi Alonso i det 53. minut fik flugtet Liverpool på 1-1, levede håbet for alvor, og de tilrejsende Liverpool-fans kunne nu høres. Det blev dog hurtigt ændret, da et forsvarskiks fra Liverpools side, gav Søren Larsen muligheden og den tog danskeren og satte med en tå bolden i nettet til en 2-1-føring til hjemmeholdet. Siden pressede Liverpool ihærdigt, men dagens mand, målmand Heimeroth, hev selv de mest mirakuløse redninger op af hatten.

Liverpool har nu presset på sig, da eneste mulighed for et trofæ er Premier League. For med et ufortjent 1-1 resultat på New Anfield og en hårdt fightet sejr på 2-1 hjemme, går Schalke videre.

Schalke 04 2-1 Liverpool
1-0 - 9. min. - Gerald Asamoah
1-1 - 53. min. - Xabi Alonso
2-1 - 61. min. - Søren Larsen

MoM: Christopher Heimeroth

Heimeroth stod en fremragende kamp

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #57: 14 Dec 2005, 17:16 »

29/03/2008
Liverpools titelhåb hænger i tynd tråd på trods af imponerende sejr

Liverpool tog idag mod London-klubben, Arsenal. Det var Arsenals definitive chance for at tro på 2. pladsen, mens Liverpool skulle have en sejr, for at tro på at mesterskabet kunne hjemføres. Der var med andre ord lagt op til en rigtig gyser, da de to hold mødtes på New Anfield.
En gyser blev det dog aldrig, for med en imponerende indsats defensivt som offensivt, pillede The Reds, Arsenal fra hinanden. I 2-0-sejren, var det Claudio Pizarro og Steven Gerrard der stod for målene, på trods af en god indsats fra Morgan de Sanctis i Arsenal-buret.

Det var Pizarro, der lagde ud med målscoringen, da han umarkeret sparkede Sidney Govous hårde og flade indlæg ind. Dette var efter en første halvleg, hvor Liverpool havde domineret begivenhederne. Foran 1-0, kom der lidt mere ro på tingene. Men kaptajn Gerrard, ville ikke risikere at en 1-0-føring blev udlignet, og sparkede i det 64. minut en løs bold i nettet til 2-0.

Liverpool holdt fast i det spinkle mesterskabshåb, mens Arsenal må opgive 2. pladsen, der giver direkte kvalifikation til det forjættede land, Champions League.

Liverpool 2-0 Arsenal
1-0 - 53. min. - Claudio Pizarro
2-0 - 64. min. - Steven Gerrard

MoM: Jamie Carragher

Jamie Carragher var dagens mand på New Anfield
« Seneste Redigering: 14 Dec 2005, 17:27 af Alonso » Logged

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #58: 14 Dec 2005, 17:26 »

01/04/2008
Ny kontrakt til Bech Petersen

På trods af at Bech Petersens løfte om et mesterskab ser ud til blive ved et løfte i denne sæson, har Liverpools bestyrelse valgt at forlænge kontrakten med danskeren for yderligere to år.
Bech Petersen får dermed rig mulighed for at udvikle holdet yderligere, hvilket også var bestyrelsens begrundelse for forlængelse af samarbejdet - at den nuværende manager har gang i en god og sund proces, der snart vil give resultater.

Bech Petersen var en lettet mand, selvom han påpegede at han havde forventet en forlængelse.

"Jeg er glad for at jeg kan fortsætte arbejdet med klubben, selvom jeg gerne havde set en længere kontrakt. En længere kontrakt ville give truppen såvel som staben omkring truppen, mere arbejdsro, til at høste frugterne for det arbejde der indtil videre er blevet gjort. Jeg håber de næste to år, jeg har kontrakt på, vil give en masse trofæer til klubben."

Klubbens pensionerede anfører, Sami Hyypiä, udtrykte sin glæde over nyheden, på trods af at finnen siden første sæson ikke har fået så vanvittigt mange kampe under Bech Petersen.

"Mr. Bech Petersen er en god manager, der også har bevist hvad han kan i hans tid i klubben. Jeg er ikke i tvivl om at det nok skal betyde trofæer med ham ved roret, med mig eller uden mig på holdet."

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #59: 14 Dec 2005, 17:47 »

13/04/2008
Liverpool smed sejr væk

Liverpool var fortsat skadesplaget, da man hjemme tog imod rivalerne, Manchester United. Så skadesplaget, at Boudewijn Zenden tog sig af venstrebackpladsen. Det var dog ikke mens Zenden var på banen, Liverpools defensiv fik problemer, nej Zendens spil var med til at skabe chancer i den tid han spillede venstreback.

Liverpool kom allerede foran 1-0 i det 5. minut, da målkongen, Claudio Pizarro sparkede en mesteraflevering fra Steven Gerrard i kassen. Ved det andet mål var det endnu en gang Pizarro, der kom på tavlen. Det gjorde han efter Cristiano Ronaldo, der blot 3-4 måneder forinden havde spillet for Manchester United, sendte bolden ind i hovedet på chileneren - 2-0, Liverpool. Inden pausen, fik United udlignet, da Wayne Rooney i et kontrastød      spillede den hollandske målmaskine, Ruud van Nistelrooy helt blank. Ruud sparkede bolden i kassen, mens Liverpool-manager, Bech Petersen, sparkede til en vanddunk.

Efter halvlegen, fortsatte Liverpool presset, og var flere gange tæt på 3-1. Men marginalerne er ikke på Liverpools side nu om dage, og istedet blev det Manchester Uniteds Dong Fangzhou, der - med sit første mål nogensinde - kunne sparke udligningen ind for The Red Devils.

Med det uafgjorte resultat og Chelseas sejr tidligere på dagen, er Chelsea mestre for andet år i træk. Liverpool skal bare have et enkelt point i de sidste tre kampe for at sikre sig 2. pladsen, så på trods af skuffelsen, har man da lidt at glæde sig over.

Liverpool 2-2 Man Utd
1-0 - 5. min. - Claudio Pizarro
2-0 - 29. min. - Claudio Pizarro
2-1 - 45. min. - Ruud van Nistelrooy
2-2 - 80. min. - Dong Fangzhou

MoM: Cristiano Ronaldo

MoM: Cristiano Ronaldo

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010