home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 844 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Beckham til USA
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Beckham til USA  (Læst 4565 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #15: 11 Jan 2007, 18:58 »

Tror han koster mere end han tjener ind til klubben..Smiley

Beckham koster £128 millioner i løn. I Japan, Sydkorea, USA og andre lande, der ikke rigtigt har deres ikoner, finder ikoner i Europa. Specielt i Japan/Sydkorea er de helt ekstremt vilde med Beckham - og nu hvor han har skiftet klub, skal de da også lige have en ny trøje med ham, ikke? Nu hvor de alligevel er inde i hans fanshop, som han helt sikkert har dernede, så køber de formentligt også andet merchandise fra LA Galaxy - det ænder i mange, mange millioner.

Nu aner jeg ikke hvordan deres system i USA foregår mht. sponseringer, men man kunne da forestille sig at en meget, meget pengestærk netop ønsker at sponsere LA Galaxy pga. Beckham. Stadions bliver udsolgt, tv-dækning og meget, meget mere. Det er jo helt nyt derovre.

Mon ikke han får tjent en lille milliard hjem?
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #16: 11 Jan 2007, 18:59 »

Han har skrevet under på  en 5- årige aftale, rimelig land tid.. Han er jo også oppe i årene..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #17: 11 Jan 2007, 19:13 »

Beckham koster £128 millioner i løn. I Japan, Sydkorea, USA og andre lande, der ikke rigtigt har deres ikoner, finder ikoner i Europa. Specielt i Japan/Sydkorea er de helt ekstremt vilde med Beckham - og nu hvor han har skiftet klub, skal de da også lige have en ny trøje med ham, ikke? Nu hvor de alligevel er inde i hans fanshop, som han helt sikkert har dernede, så køber de formentligt også andet merchandise fra LA Galaxy - det ænder i mange, mange millioner.

Nu aner jeg ikke hvordan deres system i USA foregår mht. sponseringer, men man kunne da forestille sig at en meget, meget pengestærk netop ønsker at sponsere LA Galaxy pga. Beckham. Stadions bliver udsolgt, tv-dækning og meget, meget mere. Det er jo helt nyt derovre.

Mon ikke han får tjent en lille milliard hjem?
Var også mere ment som overdrivelse fremmer forståelse..Smiley han er jo ikk helt billig..Smiley
Logged

SmokinJoe
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #18: 11 Jan 2007, 19:44 »

Jeg er sku mer end lykkelig over at han ik kom hjem.

Efter min mening toppede beckham i sine tidlige 20'er, dvs inden han skiftede.

Har dog altid elsket hans arbejdskraft, samt den guddommelige teknik fra hans højre pote.

At sige at han ik er bedre end en SASliga spiller er direkte latterligt sagt.
Selv idag ville han nok være den bedste spiller i sasligaen.

Sammen med og over for spillere som ronaldinho, robinho, zidane, osv. forsvandt han måske en smule, men ta ik fejl.
Real madrid var med garanti glade for at ha en mand som ham. (- det sidste år)




Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #19: 11 Jan 2007, 19:49 »

han drak nu alligevel også mange pepsier

man ku jo også se at han ikke var i form i alle kampene for Real Madrid
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Beckham til USA
« Svar #20: 11 Jan 2007, 19:52 »

Ja, det er nok en udemærket deal for Galaxy. På trods af hans mega løn, så tror jeg at han tjener utroligt meget ind i marketing, især nu hvor USA er et rimelig uprøvet marked for fodbold. En kendt stjerne som Beckham, som de trods alt har hørt om i USA (måske mere end nogen anden fodboldspiller?), det vil give fodbolden i USa fremgang, og det samme om Galaxy's salg.

Jeg er personligt bare lettet over at  han ikke kom til Arsenal. Jeg frygtede det lidt, efter at Wenger gang på gang har rost ham, og brokket sig over at han blev droppet på det engelske landshold. Heldigvis skulle det ikke gå sådan Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Beckham til USA
« Svar #21: 11 Jan 2007, 19:57 »

Så lige på TV2 sporten at han skulle have kostet omkring 1,4 mia.! Shockeret

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5810722.html?forside
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SmokinJoe
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #22: 11 Jan 2007, 19:59 »

Jeg forstår ik helt.

Har han fået 1.39bil i hånden?

For der er da noget med at en klub i MLS har et maximum budget de må bruge på lønninger, og tvivler på at det ligger i den ende
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Beckham til USA
« Svar #23: 11 Jan 2007, 20:04 »

dejligt så er vi måske forskånet for at høre mere om ham....... og hans latterlige familie.... også bliver Real Madrid også et bedre hold ...... måske Spaniens største club så kan vinde et mesterskab igen  Opstemt
Logged

YNWA

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Beckham til USA
« Svar #24: 11 Jan 2007, 20:07 »

Så lige på TV2 sporten at han skulle have kostet omkring 1,4 mia.! Shockeret

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5810722.html?forside

Det er ikke hans pris, det er vidst hvad han får gennem de fem år!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Beckham til USA
« Svar #25: 11 Jan 2007, 20:14 »

Det er ikke hans pris, det er vidst hvad han får gennem de fem år!

Jeg forstod det bare som at LA skulle betale det beløb..

Iøvrigt er skuffet over at Aitor Karanka ikke fik samme medie omtale, da han skiftede til Rapids Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cbollerup
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #26: 14 Jan 2007, 17:56 »

Jeg tror Beckhams skifte er en god ting for alle parter.

Real Madrid: De har brug for udskiftning i ´truppen,  Becks er et fint sted at starte. Og så er det jo en mega lønning der smutter (Self også en mega mediepol)

Becks: Kommer til at tjene flere fantasillioner, end han gør i forvejen. Får sikkert også en masse nye reklame muligheder.

Galaxy: Får en for vild medie omtale, som tidligere nævnt, sponsorer, merchandising(Staveplade) og måske flere af de gamle gigant spillere. De vil uden tvivl sætte et marked igang i U.S.A, med "Soccer" trøjer, noget der ikke bliver solgt så meget af. Derudover er der både Asien, og gad vide om han ikke også kommer til at sælge et par stykker i Europa?

Personligt synes jeg det virker som en sportslig falit erklæring fra Beckham, han prøver nok bare at få presset citronen økonomisk.

Og så en lille finurlighed:
Man u har ikke vundet titler siden de mistede nummer 7, Real har ikke vundet nogen siden de fik nummer 23 Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #27: 14 Jan 2007, 18:00 »

Han skifter først til sommer gratis, når hans kontrak udløber.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Beckham til USA
« Svar #28: 14 Jan 2007, 20:18 »

Nu aner jeg ikke hvordan deres system i USA foregår mht. sponseringer, men man kunne da forestille sig at en meget, meget pengestærk netop ønsker at sponsere LA Galaxy pga. Beckham. Stadions bliver udsolgt, tv-dækning og meget, meget mere. Det er jo helt nyt derovre.
Du har 100 % ret. At et så stort ikon skifter til MLS League gør, at Stadions bliver udsolgt. Det er en lignende situation, som dengang Pelé skiftede til Cosmos i USA..

Desuden tror jeg, at Becks passer perfekt ind i den amerikanske hverdag. Den opmærksomhedskræven de mand skal nok få utrolig meget mediedækning osv. derovre.

GL HF til dig Becks, og tak fordi du endelig forlader den europæiske fodboldverden.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010