home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen  (Læst 20761 gange)
ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Mesterskabet det skal hjem igen!
« Svar #90: 06 Feb 2007, 21:34 »

Den kommer nok desværre først engang i næste uge... Uforudset arbejde og byture har holdt mig hjemme fra, og da jeg skal arbejde de næste par dage og så tager til Holland i weekenden kan jeg først opdatere tidligst mandag, så jeg sætter bloggen på pause en uges tid

ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: (Pause - 1 uge) Brøndby IF - Mesterskabet det skal hjem igen!
« Svar #91: 12 Feb 2007, 12:27 »

Vælger at lukke bloggen =/ Har ikke rigtig kunne finde inspiration til at skrive videre, og hvis jeg skal, skal jeg starte forfra og med updaten så jeg kan få følelsen af at spille med det rigtige hold... Så jeg lukker desværre denne blog, men håber på at kunne lave en ny en i fremtiden

mrfair
Gæst

Sv: Lukket - Brøndby IF - Mesterskabet det skal hjem igen!
« Svar #92: 12 Feb 2007, 14:20 »

Vi ser frem til en ny, spændende blog. Tak for denne.

ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Lukket - Brøndby IF - Mesterskabet det skal hjem igen!
« Svar #93: 14 Mar 2007, 09:13 »

Prøvede med flere nye spil men fandt aldrig frem til den rette recept som i dette, så jeg har genoptaget det sammen med bloggen som jeg håber og regner med at opdatere på torsdag, så denne blog er officielt tilbage!

mrfair
Gæst

Sv: Tilbage! - Brøndby IF - Mesterskabet det skal hjem igen!
« Svar #94: 14 Mar 2007, 09:40 »

Det er da rart at høre. Kom med det.

mrfair
Gæst

« Svar #95: 14 Mar 2007, 09:43 »

Har også lige siddet og bladret lidt. Der er jo CL mod Liverpool i vente. Kom så i gang.

Brodtgaard
Manager

« Svar #96: 14 Mar 2007, 09:56 »

Super - Altid dejligt at læse om BIF.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #97: 15 Mar 2007, 12:00 »

Der bliver smidt billeder ind senere, skal bare lige noget nu, men nyd updaten ;P

Royal League 1. fase, gruppe C:
Lørdag d. 6 Februar 2010
Hammarby 0-5 Brøndby IF
0-1 Mike Jensen (1)
0-2 Zoltan Steiber (22)
0-3 Zoltan Steiber (39)
0-4 Marlon King (53)
0-5 Niki Zimling (68)
MoM: Patrick Mtiliga (10)
Torsdag d. 11 Februar 2010
Brøndby IF 3-1 Rosenborg
0-1 Raymond Stellander (9)
1-1 Zoltan Steiber (48)
2-1 Zoltan Steiber (56)
3-1 Marlon King (90+)
MoM: Marlon King (8)

Champions League ottendedels-finalen, 1. kamp:
Onsdag d. 17 Februar 2010
Brøndby IF 0-0 Liverpool
MoM: Per Nilsson

Brøndby kan skabe sensation!
Efter hjemme at have spillet 0-0 taler historien med Brøndby der for mange år siden har vundet på Anfield Road på et hovedstød af Dan Eggen. Dermed er det op til det nye kuld af Brøndbyspillere at leve op til historien og vinde over de stærke englændere. Liverpool har måske nok fordelen af hjemmebane, men hvis bare Brøndby scorer et mål skal Liverpool score to!

Lørdag d. 20 Februar 2010
Brøndby IF 3-0 FC Midttjylland
1-0 Marlon King (23)
2-0 Raffaele De Vita (77)
3-0 Raffaele De Vita (80)
MoM: Stephan Andersen (8)

Brøndby indkøb i form med kvalifikation.
Brøndby-chef Chris Andersen må siges at have set rigtigt da han sidste år skrev kontrakt med Marlon King. Den nytilflyttede Jamaicaner har scoret 3 mål i 4 kampe og det ser ikke ud til at stoppe. Han scorede også i dagens kamp mod Midtjylland hvor Brøndby kvalificerede sig til kvartfinalen i Royal League hvor Brøndby har trukket GAIS.

Venskabskamp:
Søndag d. 28 Februar 2010
LFA 0-4 Brøndby IF
0-1 Nicolás Millán (12)
0-2 Morten ’Duncan’ Rasmussen (24)
0-3 Wilton Figueiredo (85 str)
0-4 Wilton Figueiredo (87)
MoM: Wilton Figueiredo (8)

Champions League ottendedels-finalen, 2. kamp:
Onsdag d. 3 Marts 2010
Liverpool 2-0 Brøndby IF
1-0 Goran Pandev (36)
2-0 Peter Crouch (65)
MoM: Mark González (8)

Brøndby ude af Champions League.
Det var et Brøndby hold der hang med hovedet da de forlod Anfield Road efter 2-0 nederlaget, og det var forståeligt nok. Holdet havde kæmpet det bedste de kunne men en scoring af Goran Pandev i første halvleg gjorde udfordringen lidt større.
Spillerne gik ellers til pause i troen på at kunne score det ene mål der kunne bringe dem i kvartfinalen, men i stedet var det 2-meter manden Peter Crouch der 15 minutter inde i anden halvleg kunne stige til vejrs og heade bolden i mål.
Dermed taber Brøndby samlet 2-0, men det var en fortrøstningsfuld træner der mødte pressen.
”Jeg syntes vi beviser at vi hører til på den Europæiske scene med de sejre vi hiver hjem i år, og jeg regner bestemt med at vi er med igen til næste år.”
Det ser da også lyst ud for Brøndby på hjemmefronten da Brøndby fører ligaen med 10 point her kort før Forårs sæsonen går i gang.

Royal League kvartfinale, første kamp:
Onsdag d. 10 Marts 2010
GAIS 1-7 Brøndby IF
0-1 Thomas Rasmussen (str 14)
0-2 Danny Vaughn (17)
1-2 Jonas Nordin (30)
1-3 Marlon King (37)
1-4 Danny Vaughn (58)
1-5 Marlon King (68)
1-6 Nicolaj Agger (72)
1-7 Marlon King (76)
MoM: Marlon King (10)

King of Royal League!
Marlon King har virkelig fundet mål støvlerne frem efter han i vinterpausen skiftede til Brøndby da han i dagens kvartfinale i Royal League scorede et flot hattrick! Dermed ser det ud til at Brøndbys videre deltagelse i den nordiske turnering er sikker da der skal meget til at ryste de danske mestre på deres egne breddegrader for tiden.

SAS-Ligaen 18. runde:
Søndag d. 14 Marts 2010
Brøndby IF 5-1 FC København
1-0 Martin Ericsson (21)
1-1 Magnus Jacobsen (44)
2-1 Raffaele De Vita (70)
3-1 Marlon King (73)
4-1 Raffaele De Vita (76)
5-1 Raffaele De Vita (82)
MoM: Raffaele De Vita (10)

Indskifter sørger for mørbanket løvekød!
Med udsigten til blot at spille 1-1 mod deres evige rivaler pillede cheftræner Chris Andersen Demba-Nyrén ud af kampen i de 60. minut og satte sin joker på banen, den blot 22-årige italiener Raffaele De Vita. Det skulle også vise sig at betale af da den unge hurtige spiller satte gang i hele sit hold. Først scorede han selv på en friløber der blev smukt serveret af Marlon King, og blot 3 minutter senere takkede Raffaele af ved at servere bolden fladt foran mål til Marlon King der gjorde til 3-1.
Det blev 15 minutter der afgjorde kampen for Brøndby, for endnu henholdsvis, 3 og 9 minutter senere scorede stor talentet igen og sendte dermed FCK’s drømme om at indhente Brøndby på førstepladsen langt væk i glemslen.

Royal League kvartfinale, anden kamp:
Onsdag d. 17 Marts 2010
Brøndby IF (12) 5-0 (1) GAIS
1-0 Zoltan Steiber (12)
2-0 Lukasz Cieslewicz (13)
3-0 Lukasz Cieslewicz (29)
4-0 Marlon King (32)
5-0 Lukasz Cieslewicz (42)
MoM: Lukasz Cieslewicz (10)
SAS-Ligaen 19. runde:
Søndag d 21. Marts 2010
Brøndby IF 3-1 SønderjyskE
1-0 Per Nilsson (21)
1-1 Kim Aabech (44)
2-1 Martin Ericsson (53)
3-1 Johann Smith (str 90)
MoM: Per Nilsson (9)

Royal League semifinale, første kamp:
Onsdag d. 24 Marts 2010
Brøndby IF 4-1 Rosenborg
1-0 Marlon King (4)
2-0 Njogu Demba-Nyrén (12)
3-0 Patrick Mtiliga (61)
4-0 Marlon King (75)
4-1 Tommy Broch (79)
MoM: Marlon King (9)

Ustoppelige Brøndby?
Brøndby lavede på hjemmebane i dag endnu en magtpræstation da de besejrede Norges giganter, Rosenborg med hele 4-1! Efter nederlaget til Liverpool er sejrene kommet på stribe og intet ser ud til at kunne stoppe dem fra hverken at tage endnu et dansk mesterskab, eller et Royal League trofæ med hjem i år.

SAS-Ligaen 20. runde:
Søndag d. 28 Marts 2010
Esbjerg FB 0-4 Brøndby IF
0-1 Martin Ericsson (4)
0-2 Mike Jensen (17)
0-3 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (22)
0-4 Marlon King (27)
MoM: Christian Thyboe-Thomsen (10)
Royal League semifinale, anden kamp:
Onsdag d. 31 Marts 2010
Rosenborg (2) 1-2 (6) Brøndby IF
0-1 Danny Vaughn (18)
0-2 Martin Retov (42)
1-2 Øyvind Storflor (48)
MoM: Per Nielsen (8)

SAS-Ligaen 21. runde:
Lørdag d. 3 April 2010
Brøndby IF 1-1 AaB
1-0 Raffaele De Vita (6)
1-1 Heath Pearce (sm 11)
MoM: Jimmy Nielsen (8)

Brøndbys sejrsstime brudt!
Det skete takket være et dumt selvmål at Heath Pearce der ville lægge en bold tilbage til Kasper Schmeichel, men som sparkede bolden alt for skruet og derved snød sin egen keeper. Desuden spillede Jimmy Nielsen også en brandkamp i den anden ende af målet og han holdt Brøndbys dygtige angribere fra at score flere mål på trods af store chancer.

SAS-Ligaen 22. runde:
Søndag d. 11 April 2010
Randers FC 0-4 Brøndby IF
0-1 Heath Pearce (28)
0-2 Raffaele De Vita (63)
0-3 Raffaele De Vita (69)
0-4 Martin Retov (73)
MoM: Daniel Fredheim Holm (9)
SAS-Ligaen 23. runde:
Onsdag d. 14 April 2010
Brøndby IF 3-0 Vejle
1-0 Marlon King (45)
2-0 Anders Randrup (60)
3-0 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (65)
MoM: Marlon King (8)

SAS-Ligaen 24. runde:
Søndag d. 18 April 2010
Brøndby IF 4-1 OB
1-0 Morten ’Duncan’ Rasmussen (str 11)
2-0 Dennis Sørensen (34)
3-0 Martin Ericsson (38)
3-1 Mika Ääritalo (45)
4-1 Niki Zimling (77)
MoM: Patrick Mtiliga (8)

To profiler skifter transfer frit til sommer!
Klubben meldte efter kampen mod OB ud at to af klubbens profiler gennem de seneste par år skifter klub til sommer når deres kontrakter udløber. Der er snakke om målscorer i dagens kamp, Dennis Sørensen der skifter til engelske Norwich mens at Johann Smith skifter til Sheffield United.
”Jeg er selvfølgelig meget ked af at miste to så dygtige boldspillere nu hvor jeg ved at flere at spillere har hensigt om ikke at blive i klubben efter deres kontrakt udløber. Men jeg ønsker dem alt videre held og vil da også helt sikkert følge deres karrierer tæt, og hvis de engang har lyst er de da velkomne til at komme tilbage.”

SAS-Ligaen 25. runde:
Onsdag d. 21 April 2010
FC Nordsjælland 0-2 Brøndby IF
0-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (9)
0-2 Martin Ericsson (20)
MoM: Quinton Fortune (9)
SAS-Ligaen 26. runde:
Søndag d. 25 April 2010
AC Horsens 0-3 Brøndby IF
0-1 Njogu Demba-Nyrén (3)
0-2 Pierre Kanstrup (7)
0-3 Per Nilsson (89)
MoM: Stephan Andersen (9)

SAS-Ligaen 27. runde:
Søndag d. 2 Maj 2010
Brøndby IF 4-1 AGF
0-1 Mads Beierholm (1)
1-1 Martin Retov (26)
2-1 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (54)
3-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (81)
4-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (83)
MoM: Morten ’Duncan’ Rasmussen (10)

Brøndby genvinder mesterskabet!
Da alle forfølgerne ikke har kunne holde trit med Brøndby i foråret har de udbygget deres forspring med mere end 20 point, og de betalte af i dag med endnu et mesterskab til vestegnen!
Kampen startede ellers ikke som planlagt da Mads Beierholm slap igennem på højrekanten og sparkede den fladt forbi Stephan Andersen over i det lange hjørne.
Martin Retov udlignede dog midt inde i første halvleg, og kampen så da også længe ud til at skulle blive en uafgjort affære inden at fanden fik fat i den tidligere AGF’er Morten ’Duncan’ Rasmussen, der med et ægte, og flot, hattrick, sikrede mesterskabet kom hjem igen.

”Endnu engang beviser drengene hvorfor de er de bedste fodboldspillere i Danmark! De vinder mesterskabet hele 6 runder før at sæsonen er afsluttet, og det er på trods af at vi har været ude i Champions League kampe og Royal League hvor vi er kommet rigtig langt i begge, ja hvor vi jo er i finalen i den ene. Men jeg vil lægge en dæmper på fejringen lige nu, vi har stadig 6 kampe tilbage hvor vi skal spille disciplineret og gå efter at vinde selvom vi her mesterskabet hjemme. Men jeg ser frem til næste sæson hvor vi nok skal se nogle nye spillere få deres gennembrud nu hvor flere profiler forlader klubben.”

SAS-Ligaen 28. runde:
Onsdag d. 5 Maj 2010
FC Midtjylland 1-3 Brøndby IF
0-1 Daniel Fredheim Holm (2)
0-2 Jeppe Qvist (sm 45)
1-2 Danny Olsen (45+)
1-3 Johann Smith (69)
MoM: Kasper Schmeichel

Brøndby henter to nye spillere!
Begge spillere kommer fra Chilenske Colo Colo hvor man tidligere med stor succes har hentet Nicolás Millán. Den ene er topscorer Iván Valenzuela der har imponeret med 6 mål i 8 kampe, og den anden er den centrale center forsvarer Mauricio Zenteno.
”Vi har fået fat i to rigtige dygtige spillere, især Zenteno er jeg sikker på vil gå ind og gøre det godt efter Per Nilsson. Godt nok er han kun 173 cm høj, men det stopper ham stadig ikke fra at være en af de mest hovedstødsstærke spillere jeg har set. Jeg glæder mig til at i får ham at se i aktion på Brøndby stadion.”

SAS-Ligaen 29. runde:
Onsdag d. 12 Maj 2010
FC København 1-2 Brøndby IF
1-0 Michael Gravgaard (8)
1-1 Johann Smith (45)
1-2 Johann Smith (64)
SAS-Ligaen 30. runde:
Søndag d. 16 Maj 2010
Brøndby IF 3-1 FC Nordsjælland
0-1 Morten Nordstrand (25)
1-1 Martin Ericsson (26)
2-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (71)
3-1 Johann Smith (90+)

Onsdag d. 19 Maj 2010
Bischoff til Midtjylland.
Efter skiftet helt tilbage i 2006 fik den høje forsvarer aldrig chancen under Chris Andersen, og de gange han spillede var det langt under niveau. Nu har parterne da endelig fundet ud af at ende hele denne affære da Mikkel Bischoff bliver givet gratis væk til midtjyderne hvor han skifter til sommer.

Arsenal bestiger endnu en gang den europæiske trone!
Det gjorde de ved at besejre hvad der må siges at være blevet deres faste modstander i finalen da de i Athen slog FC Barcelona med 2-1. Begge Arsenals mål blev scoret at Thierry Henry mens Lionel Messi scorede Barcas enlige mål.
I samme ombæring meldes det at Brøndby scorede hele 17 millioner til klub kassen for tv indtægter i den prestige fyldte turnering.

Hæder til Brøndby spillere i Champions League!
En svensker og to danskere er udtaget til start-elleveren i årets drømmehold i CL. Der er tale om Kasper Schmeichel på mål, den unge Anders Randrup på højre back pladsen og Per Nilsson i center forsvaret. Ud over det har en anden ung dansker gjort sig bemærket idet at Nicklas Bendtner danner makkerpar med Thierry Henry.

Royal League finale:
Torsdag d. 20 Maj 2010
FC København 2–1 Brøndby IF
1-0 Aílton (4)
2-0 Nikolaj Hansen (43)
2-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (53)
MoM: Atiba Hutchinson (8)

FCK vinder Royal League!
FCK hev fortjent en sejr hjem, dog kun på én god halvleg hvor de var klart de bedste. Efter Morten ’Duncan’ Rasmussen scorede i anden halvleg fik Brøndby lagt et enormt pres på FCK forsvaret men formåede ikke at score. Derved vinder FCK Royal League som de også vandt de to første år turneringen kørte. Marlon King topper topscorer listen med 9 mål.

Fredag d. 21 Maj 2010
Per Nilsson til skotsk fodbold.
Spilleren som har været en del af Chris Andersens succesfulde mandskab siden træneren trådte til skifter til skotske Celtic til sommer helt gratis da han forlader klubben ved kontrakt udløb.

Fredag d. 28 Maj 2010
Afslutnings priser.
Årets Manager:
1. Chris Andersen (Brøndby IF)
2. Frank Andersen (SønderjyskE)
3. Bruce Rioch (OB)

Årets topscorer:
1. Johan Absalonsen (OB)
2. Joseph Kamwendo (FC Nordsjælland)
3. Mika Lathinen (Randers FC)

Årets hold:
K. Schmeichel (BIF)
M. Halle (ACH) – M. Gravgaard (FCK) – P. Nilsson (BIF) – K. Petersen (ACH)
S. Jensen (AaB) – N. Zimling (BIF) – M. Ericsson (BIF) – D. Braaten (FCK)
M. Rasmussen (BIF) – M. Ääritalo (OB)

Årets mål:
1. Morten Nordstrand (FC Nordsjælland)
2. Henrik Smedegaard (AGF)
3. Jens D. Kristiansen (OB)

Søndag d. 30 Maj 2010
Stadionudvidelse annonceret.
Brøndby direktør Per Bjerregaard fortalte i dag den danske presse at Brøndby Stadion bliver udvidet med 5600 siddepladser, derfor er den sydlige tribune lukket i ca. 3 mdr. tid.

Sæsonens budget er lagt.
Det menes at Brøndby chef Chris Andersen har fået tildelt 46 millioner til at handle nye spillere ind for, samt et lønbudget på 2,25 millioner om ugen. Samtidig vil han få tildelt penge fra eventuelt spillersalg
Brøndbys økonomi er tilbage på sikker kurs efter et par slingrende år med store spillerkøb og klubbens balance menes at ligge på knap 200 millioner.

Mandag d. 12 Juli 2010
Stephan Andersen til Lille!
Den danske landsholds reserve skifter til den franske klub for godt 10 millioner efter at være blevet bænket af Kasper Schmeichel. Brøndby syntes dog ikke at hente en ny målmand til at erstatte ham da Casper Ankergren er blevet hentet op i førsteholdstruppen igen.

Tirsdag d. 13 Juli 2010
Wilton bliver!
Lettelsen var tydelig hos Chris Andersen efter mødet med Wilton Figueiredo der endte med en kontrakt forlængelse på 2 år efter at spilleren eller havde meldt ud at han højst sandsynligt ville forlade klubben til sommer.
”Det er dejligt at Wilton bliver hos os, han har scoret mange vigtige mål og jeg er sikker på han nok skal fortsætte med det.”

Torsdag d. 15 Juli 2010
Endnu en Brøndby spiller til Lille!
Denne gang er der snakke om talentet Mike Jensen der ryger til den franske klub for 15 millioner.
Mike var utilfreds med manglende spilletid, og på trods af at den virkede mere sikker i denne sæson efter salget af Dennis Sørensen valgte den unge spiller alligevel at skifte klub.
”Mike ville spille fast fodbold, og samtidig med at jeg syntes vi havde en alt for stor trup lod jeg ham smutte, jeg tror han vil gøre det godt og ønsker ham al mulig lykke.”

Fredag d. 16 Juli 2010
Endnu en Brøndby spiller smutter!
Dog først til vinter idet at Morten ’Duncan’ Rasmussen valgte ikke at forlænge sin kontrakt med de danske mestre og i stedet takkede ja til tilbuddet der kom fra franske Nice.

Mandag d. 19 Juli 2010
Brøndby henter garvet angriber.
Dwight Pezzarossi er ikke et navn man har hørt meget om i dansk fodbold, men Chris Andersen har valgt at hente den 30-årige angriber fra Guatemala til klubben for 20 millioner alligevel. Dwight kommer fra Hércules, og chef-træner havde dette at sige om sin nye spiller; ”Dwight er en af de bedste angribere jeg har set længe, han er dræbende hurtig på trods af sin alder, han har flair, er meget beslutsom, er sikker straffesparksskytte og er nok den farligste afslutter vi har haft i klubben længe.”

mrfair
Gæst

Sv: Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen
« Svar #98: 16 Mar 2007, 10:10 »

Tillykke med skabet. Det lignede jo en formsag. Er et SS af suppen én af de ting som bliver smidt ind senere?

På den negative side er det godt nok mange spillere du har mistet på fri trans. Det kan være du skal være lidt mere offensiv i dine kontraktforhandling er?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #99: 16 Mar 2007, 10:14 »

Med alle de historier og blogs der er omkring de danske hold kan jeg jo slet ikk lade være snart at prøve kræfter med superligaen... Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #100: 16 Mar 2007, 10:16 »

I øvrigt virker det rigtig skidt, som mrfair siger, at du mister så mange spillere fra dit 1 hold på fri transfer.. Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 16 Mar 2007, 20:08 »

Hmm, de eneste to jeg har været virkelige kede af at miste er Johann Smith og Per Nilsson... Men så igen, med Johann mister jeg en ikke-eu spiller så det skaber mere råderum over mit hold, og tro mig, jeg prøvede med store kontrakter til dem, men de gad bare ikke - Per havde også meldt ud at han havde opnået alt han kunne med klubben og derfor ville videre.
Men som sagt, det er selvf. ærgeligt at miste spillere gratis, og jeg prøvede da også at få dem solgt for penge i god tid, men på trods af det har jeg ingen problemer med at miste nogle profiler på mit hold da jeg altid har et nyt ungt kuld der står klar til at tage over. Nu hvor Per er smuttet har Pierre Kanstrup overtaget hans plads med stor succes hvor der ikke lukkes særlig mange mål ind.
Alt i alt kan jeg ikke rigtig se problematikken - Det kører strålende for Brøndby, både sportsligt og økonomisk og jer er på vej i det forjættede CL land igen, så mon ikke jeg tjener lidt penge den vej?  Wink

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #102: 16 Mar 2007, 21:14 »

Sjovt nok annoncerede Papa Doc nøjagtig det samme, da jeg kom til sommeren 2010. Det er dog ikke rigtig en udvidelse. Det der sker, er at der bliver installeret sæder på FAXE-tribunen Sur ticked off

Din kapacitet vil herefter være 29.000, kun siddepladser ticked off

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 16 Mar 2007, 21:35 »

hey stadig nice blog. Vil gerne have at ss af anders randrup hvis det kunne lade sig gøre ?

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 17 Mar 2007, 08:42 »

SS'er af både suppen og Anders Randrup kommer mandag, forhåbentlig med en ny update!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010