home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen  (Læst 20850 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby - Opbygningen af et storhold!
« Svar #30: 10 Jan 2007, 23:10 »

Synes i virkelig at Gauchino har kvaliteten? Forstår det simpelthen ikke.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 10 Jan 2007, 23:24 »

Kunne vi ikke få et SS af stillingen i Sas Ligaen..?

Østergård
Ynglingespiller

« Svar #32: 10 Jan 2007, 23:36 »

Jeg kunne egentlig også godt tænke mit at der hver gang der kom en ny spiller kom et SS af ham, eller at du lige fortalte lidt om ham. f.eks. om han var stor og stærk eller lille og hurtig.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 10 Jan 2007, 23:39 »

SAS-Ligaen
Søndag d. 6 maj 2007
Viborg FF 0–3 Brøndby IF
0-1 Jakob Glerup (20 sm)
0-2 Kasper Lorentzen (54)
0-3 Robert Koren (62)
KS: Morten ’Duncan’ Rasmussen

Dennis Sørensen, måske en guldfugl?

SAS-Ligaen:
Onsdag d. 9 maj 2007
Brøndby IF 4-1 OB
1-0 Martin Ericsson (32)
2-0 Dennis Sørensen (42)
3-0 Dennis Sørensen (75)
4-0 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (81)
4-1 Johan Absalonsen (84)
KS: Morten ’Duncan’ Rasmussen

Brøndby ånder FCK i nakken efter stor sejr over OB!
Det bliver en neglebidende slutspurt i Superligaen efter Brøndbys nedsabling af Fynboerne. FCK blev nemlig sænket med hele 5-0 af ulvene fra Midtjylland hvilket gør at FCK kun ligger to point foran Brøndby nu. De har dog stadig en kamp til gode, men blot et forkert skridt af FCK og det hele kan gå galt da Brøndby i allersidste runde gæster løverne inde i Parken.

SAS-Ligaen:
Søndag d. 13 maj 2007
Brøndby IF – Esbjerg FB
1-0 Wilton Figueiredo (17)
2-0 David Williams (72)
3-0 Ruben Bagger (86)
KS: Asbjørn Sennels
Bagger scorede i comeback

Brøndby bestemmer selv hvem mesterskabet går til!
Formsvigtet der tidligt på forårs sæsonen ramte Brøndby-holdet ser ud til at have ramt Københavnerne da de endnu en gang tabte ude, denne gang mod AaB. Dermed indtager Brøndby førstepladsen, 2 spillerunder før afslutningen, dog hvor FCK stadig er en kamp bagud.
”Hvis man kigger matematisk på det kan vi stadig vinde mesterskabet med en sejr i Horsens og i Parken, selv hvis FCK skulle vinde deres ekstra kamp.” Sagde Chris Andersen da han blev spurgt til mesterskabsdrømmen efter revanchen over Esbjerg.
”Kampen i dag er også en utrolig dejlig sejr, især fordi vi får revanche over den øretæve vi fik i Jylland i starten af foråret.”
Brøndby ser ud til at de er løbet ind i en uovervindelig stime, og der skal meget til før at mesterskabsdrømmen bliver taget fra dem.

Onsdag d. 16 maj 2007
Werder Bremen vinder UEFA-Cuppen!
Holdet uden danske Daniel Jensen vandt onsdag aften UEFA-Cuppen med en 2-0 sejr over spanske Valencia. Sejren var fuldt fortjent da det tyske tophold kostede rundt med et fantasiløst spansk mandskab.

Torsdag d. 17 maj 2007
AaB snupper pokalen i omkamp!
FC Nordsjælland som tidligere på sæsonen fik Brøndby til at smage den sure galde ved at sende dem ud i omkampen på 2 gange 15 minutter oplevede selv den bitre smag da AaB med Michael Jakobsen som den store helt scorede 2 mål i omkampen og derved vandt 4-2 i Parken.

Mandag d. 21 maj 2007
Brøndbys U-18 høster guld!
Det unge og talentfulde mandskab vandt i dag Dansk U-18 Holds titlen ved at vinde ligaen suverænt med hele 9 point ned til FCK. Det bliver spændende at se om førsteholdet kan gøre det samme da FCK forleden tabte ude til AaB i den udsatte kamp, så Brøndby lige p.t. ligger på en førsteplads med et point ned til rivalerne fra byen. 

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 10 Jan 2007, 23:43 »

http://img.photobucket.com/albums/v296/ragin6/Daniel.jpg
Daniel Stenderup
Er dog gået over til Kildentoft da Daniel dykkede meget her til sidst..

http://img.photobucket.com/albums/v296/ragin6/Brndby.jpg
Stillingen...

Og skal nok prøve at komme mere ind om de nye spillere..

Christian er 19 år

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 11 Jan 2007, 08:43 »

Hvem har du i de sidste 3 kampe, og hvem har fck ?

Med alle de indkøb du efterhånden har lavet, så er alt andet end mesterskabet en fiasko, når du samtidig er ude af både RL og Dong Cupen, så seneste krav er nu DM!

Ikke lige min stil at købe SÅ mange spillere allerede for start, men man kan rolig sige at det har været en fornuftigt succes indtil videre, så skal du bare holde hjem de sidste 3 kampe - held og lykke!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 11 Jan 2007, 09:38 »

Onsdag d. 13 maj 2007
Arsenal sejrer over Barca i Champions League finale!
Spanierne var bagud to gange i kampen da først Abou Diaby scorede i det 26. minut, herefter udlignede Samuel Eto’o inden Kolo Touré kunne bringe Arsenal foran igen.
Saviola bragte balance i regnskabet i det 83 minut men bedst som det så ud til at gå ud i omkamp scorede Thierry Henry langt inde i dommerens tillægstid.

Onsdag d. 23 maj 2007
Rosenborg vinder Royal League.

Nordmændene besejrede FCK 2-1 og derved ser det ud til at FCK skal gå tomhændede hjem fra alle turneringer efter et stort formdyk.

SAS-Ligaen:
Torsdag d. 24 maj 2007
AC Horsens 0–1 Brøndby IF
0-1 Per Nilsson (90+)
KS: Per Nilsson

Per Nielsen kunne endnu en gang løfte DM-trofæet!

SAS-Ligaen:
Mandag d. 28 maj 2007
FC København 2–2 Brøndby IF
1-0 Fredrik Berglund (11)
1-1 Edílson (18)
2-1 Michael Gravgaard (57)
2-2 Fosu Boateng (90+ sm)
KS: Per Nilsson

FCK smider mesterskabet væk med selvmål!
Langt, langt inde i dommerens overtid lykkedes det det svenske fyrtårn, Per Nilsson at presse Fosu Boateng så meget at han med et hovedstød hamrede bolden forbi Jesper Christiansen og derved tager Brøndby titlen med sig hjem, et point foran FCK!
Kampen startede som ventet med et kæmpe pres fra hjemmeholdet og det var da også fortjent at Berglund kunne sætte bolden ind bag Stephan Andersen til 1-0.
Derfra slappede FCK for meget af og i det 18. minut kunne veteranen Edílson, der vikarierede for en skadet Wilton, sætte sidste fod på et velspillet angreb i Brøndbys højrekant.
Kampen var herefter en livlig og lige affære med store chancer til begge hold, men det var dog Michael Gravgaard der i dagens anledning var flyttet op i angrebet der kunne score til 2-1 før Fosu scorede selvmålet.
Så Brøndby sårede løverne der hvor det gør allermest ondt, nemlig ved at tage guldmedaljerne om halsen inde i Parken foran knap 42000 tilskuere.
Michael Laudrup var den sidste til at bringe mesterskabet hjem

Selvom Asbjørn Sennels i dag havde anførerbindet på var det den skadede Per Nielsen der humpede ind på stadion for at modtage og løfte pokalen, og det var en tårevædet anfører der blev fanget efter kampen.
”Det kan ikke blive bedre! Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg ikke er helt ung mere, så hver gang jeg løfter den her pokal tænker jeg på det kan være sidste gang, og derfor glæder den umiddelbare triumf mig bare endnu mere!”
Selv Brøndby direktør Per Bjerregaard deltog i festlighederne og kunne ikke undgå at give en lille hilsen med på vejen til Flemming Østergaard da han med en hånd rakt frem mod FCK-bossen gav ham et håndtryk og en t-shirt fra Brøndby-shoppen med et billede af Per Bjerregaard fra sine unge dage med teksten: ’The real Don’
”Det er fantastisk hvad Chris har formået i sin første sæson i klubben! Jeg må især gå ind og rose ham for købet af en spiller som Edílson, der vi som kan se i dag slet, slet ikke er for gammel til at score de vigtige mål!” Det var de korte ord fra en tydelig glad Brøndby-direktør som derefter gok hen til spillerne for at fejre.
Rapporterne nåede dog også at fange dagens mand i skysovs før de tog ud og feste.
”Jeg er utrolig glad på holdets vegne, de har virkelig fortjent at vinde denne her titel ved at kæmpe sig ind på det forspring FCK havde før vinter pausen! Rigtig stor cadeau til de unge spillere som også har løftet deres spil, jeg tør slet ikke tænke på hvad de kommer til at kunne gøre om et par år når de er modne.” Glæden skinnede helt igennem, men det var da også tid til et par alvors ord:
”Men vi skal passe på i næste sæson. Jeg har kunnet finde mange fejl og mangler, specielt syntes jeg at vi lukker for mange mål ind så det skal der helt klart gøres noget ved.”
Da cheftræneren blev spurgt om hvad målsætningen for næste sæson var svarede han uden omtanke: ”Videre deltagelse i Champions League, mesterskabet endnu en gang, pokalsejr… Og så må vi se med Royal League, det er jo helt op til talenterne.”
Cheftræneren blev umiddelbart efter interviewet overdænget med øl fra pokalen som hans glade Brøndby spillere hældte ud over ham i glædesrus.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 11 Jan 2007, 09:44 »

Sådan! Guldet skal hjem til Brøndby igen!

Tillykke med Mesterskabet, selvom det var meget heldigt her i slutningen, først en overtidsscoring og senere et selvmål, men hvad fanden det tæller det hele.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 11 Jan 2007, 13:27 »

Tillykke med mesterskabet - glæder mig til at hører hvordan kommer til at gå med kval. til Champions League

Læs min blog Randers FC

arsenalistic
Manager

« Svar #39: 11 Jan 2007, 13:33 »

Onsdag d. 13 maj 2007
Arsenal sejrer over Barca i Champions League finale!
Spanierne var bagud to gange i kampen da først Abou Diaby scorede i det 26. minut, herefter udlignede Samuel Eto’o inden Kolo Touré kunne bringe Arsenal foran igen.
Saviola bragte balance i regnskabet i det 83 minut men bedst som det så ud til at gå ud i omkamp scorede Thierry Henry langt inde i dommerens tillægstid.

REVANCHE!
Revenge is a dish, best served cold  Thumbs Up Djævel

Go you Gunners!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #40: 11 Jan 2007, 20:36 »

Det er sgu godt klaret. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om din strategi på holdet. Henter du de bedste 15-årige talenter, eller køber du kun her-og-nu spillere? Hvad med din økonomi?

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 12 Jan 2007, 00:26 »

Det er sgu godt klaret. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om din strategi på holdet. Henter du de bedste 15-årige talenter, eller køber du kun her-og-nu spillere? Hvad med din økonomi?

Min indkøbs politik er i første sæson at hente gode, rutinerede men stadig forholdsvis unge spillere til holdet, især med det hold man starter ud med. Derefter forsøger jeg at se hvordan det går, og hvis det stadig ikke kører smider jeg penge på bordet for noget klasse.
Men talenter er helt klart noget jeg satser på, sender mine scouts ud i Europe for at finde unde billige talenter som jeg så henter til klubben og smider ned på mit andet-hold indtil jeg finder tiden moden eller jeg af nød skal bruge dem.
Jeg prøver selvfølgelig også at spare penge ved at hente gode spillere til klubben på frie transfers, bl. a. Éder Ceccon og Patrick Mtiliga som virker som to gode spillere der helt klart vil forstærke mit hold til CL-udfordringen, Éder var topscorer i sin liga og Patrick virker på stats som en bedre back en Asbjørn.
Samtidig lurer jeg også på hvilke spillere jeg ved jeg ikke vil bruger og sørger for back-up da jeg ved at jeg enten vil sælge eller fyre de andre omtalte spillere...

Og økonomien ser fin ud. Er ved at tynde ud i Brøndbys underskud som man starter med pga lånet pg har stadig et transfer budget på 37 mill

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #42: 12 Jan 2007, 15:03 »

Tillykke med mesterskabet lækkert :p

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #43: 12 Jan 2007, 15:09 »

Min indkøbs politik er i første sæson at hente gode, rutinerede men stadig forholdsvis unge spillere til holdet, især med det hold man starter ud med. Derefter forsøger jeg at se hvordan det går, og hvis det stadig ikke kører smider jeg penge på bordet for noget klasse.
Men talenter er helt klart noget jeg satser på, sender mine scouts ud i Europe for at finde unde billige talenter som jeg så henter til klubben og smider ned på mit andet-hold indtil jeg finder tiden moden eller jeg af nød skal bruge dem.
Jeg prøver selvfølgelig også at spare penge ved at hente gode spillere til klubben på frie transfers, bl. a. Éder Ceccon og Patrick Mtiliga som virker som to gode spillere der helt klart vil forstærke mit hold til CL-udfordringen, Éder var topscorer i sin liga og Patrick virker på stats som en bedre back en Asbjørn.
Samtidig lurer jeg også på hvilke spillere jeg ved jeg ikke vil bruger og sørger for back-up da jeg ved at jeg enten vil sælge eller fyre de andre omtalte spillere...

Og økonomien ser fin ud. Er ved at tynde ud i Brøndbys underskud som man starter med pga lånet pg har stadig et transfer budget på 37 mill
Det lyder nøjagtigt som min strategi. Jeg tror efterhånden jeg har købt omkring 6 under 18, på mit første år. Rent sportsligt kører det pisse godt, og jeg har et overskud på 25 mio. Har lige banket ps&e hjemme, med 3-1! Og det på lidt over et år!

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 13 Jan 2007, 01:30 »

Nu skal jeg bare vurdere holdet og se hvad der skal ske til den kommende sæson, der er nogle spillere der helt klart skal ud, heldigvis ser det ud til der er et engelsk hold der vil have Howard...

Der kommer nok først en update mandag... Er kokkeelev så jeg arbejder hele weekenden og sent... Er faktisk lige komme hjem nu. Og imorgen skal jeg holde fø'sdag for min nevø/gudsøn, så selvom jeg nødig slipper spillet skal jeg Wink

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010