home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Tilbage! - Brøndby IF - Afslutning på sæsonen  (Læst 20787 gange)
N17
Manager

Sv: Brøndby - Opbygningen af et storhold!
« Svar #15: 09 Jan 2007, 17:58 »

Flot start Ragin, og det ser sku fint ud med opsætningen af bloggen! Håber du kan komme godt igang med Brøndby allerede fra start, da det jo ikke lykkedes for mig Wink

Men lad nu være med at tage alle mine læsere! Hehe Wink

KUTGW Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 09 Jan 2007, 18:05 »

SAS-Ligaen:
Brøndby IF 1-1 Aab
0-1 Michael Jakobsen (27)
1-1 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (90)
KS: Morten ‘Duncan’ Rasmussen

SAS-Ligaen:
Brøndby IF 2-0 Viborg FF
1-0 Mikkel Thygesen (53)
2-0 David Williams (68)
KS: Kasper Lorentzen

Royal League:
FC København 1-1 Brøndby
1-0 Michael Gravgaard (24)
1-1 Martin Retov (45)
KS: Per Nilsson
David Williams - Et stortalent i svøb

Uafgjort mod løverne i Parken!
Et til dels reservespækket Brøndby mandskab skrabede sig frem til uafgjort da de gæstede FCK inde i Parken i årets første kamp i Royal League.
Som sædvanlig var der ikke dukket særlig mange tilskuere op til Royal League, men grundet at det var et New Firm opgør var der trods alt dukket 21655 tilskuere op. De kunne se Michael Gravgaard bringe hjemmeholdet foran på et kraftigt hovedstød inde foran mål. Den føring varede dog kun indtil slutningen af første halvleg da Martin Retov hamrede bolden forbi Jesper Christiansen fra kanten af feltet.
I anden halvleg skiftede Brøndby en masse unge talenter ind og det var også tæt på at både Lukasz Cieslewicz og David Williams havde afgjort kampen til Brøndbys fordel, men kampen endte 1-1 og dermed har cheftræner Chris Andersen stadig ikke tabt mod FCK.
”Det er en flot velspillet kamp hvor masser af vores unge talenter får chancen for at spille på højt niveau og jeg syntes de gør det rigtig flot taget i betragtning af at FCK stiller i stærkeste opstilling. Især er jeg imponeret over Daniel (Stenderup red.) der ikke gav Jesper Grønkjær en eneste chance for at lægge bolden ind i feltet.”
Brøndby har efterhånden ikke tabt i en del kampe nu og klubbens fans er da også håbefulde selvom det stadig kun er blevet til en andenplads her kort før vinterpausen.

SAS-Ligaen
OB 4-1 Brøndby IF
1-0 Kim Christensen (12)
1-1 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (31)
2-1 Rajko Lekic (55)
3-1 Tobias Grahn (79)
4-1 Johan Absalonsen (90+)
KS: Johan Absalonsen

DAC:
Randers FC 0–2 Brøndby IF
0-1 Edílson (7)
0-2 Issah Ahmed (sm) (13)
KS: Per Nielsen
Edílson viste vejen

Veteranen sender Randers ud af Pokalen!
Edílson blev Brøndbys store helt på Essex park da han ikke alene scorede det første mål men også pressede Issah Ahmed så hårdt i en anden situation at Randers-spilleren scorede selvmål.
Derved viser den brasilianske boksspiller at Chris Andersen tog den rigtige beslutning da han fik fat i spilleren på fri transfer.
”Edílson har været fantastisk, især fordi Duncan lige er blevet skadet igen, det er dér at Edílson går ind og tager fat og scorer de fornødne mål!” lød det fra den tydeligt glade cheftræner.
Det rygtes også at Chris Andersen har tilbudt en kontrakt til den slovakiske landsholdsspiller Robert Koren der i så fald ville skifte gratis til Brøndby, men da han blev spurgt om dette svarede Chris Andersen blot ”Ingen kommentar.”

Brøndby skriver med Koren!
Som rygtet tidligere på ugen har Robert Koren underskrevet en kontrakt med Brøndby der løber frem til 2010. Spilleren skifter fra Lillestrøm på en gratis transfer, men rygtes dog at skulle en dyr herre at holde på med en løn på omkring 400.000 om måneden.

Robert Koren til Brøndby

Om skiftet siger Koren selv: ”Det var en mulighed der skulle gribes da Chris kontaktede mig. Jeg var kørt fast i Lillestrøm og Brøndby er helt klart en klub i fremdrift. Det vil uden tvivl fremme min karriere.”
Brøndby har lige p.t. omkring 40 spillere inde omkring førsteholdet hvilket er rekord stort, men det rygtes da også at spillere som Joseph Elanga kan være på vej grundet manglende spilletid.

Royal League:
Brøndby IF 3–0 Örgryte
1-0 Wilton Figueiredo (9)
2-0 Wilton Figueiredo (38)
3-0 Thomas Rasmussen (59)
KS: Thomas Rasmuseen
« Seneste Redigering: 09 Jan 2007, 20:50 af ragin6 » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #17: 09 Jan 2007, 18:21 »

gode indkøb  Wink

og god beslutning med at sætte Cieslewicz op i førsteholdstruppen det ville jeg selv gøre hvis jeg trænede Brøndby  Thumbs Up

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 09 Jan 2007, 19:16 »

gode indkøb  Wink

og god beslutning med at sætte Cieslewicz op i førsteholdstruppen det ville jeg selv gøre hvis jeg trænede Brøndby  Thumbs Up

Han har desværre ikke bevist noget i dette spil endnu, men har stor tiltro til ham siden han har en afslutning stat på 16!

Har snart endnu en update klar, med et super nice resultat

MisterFCK
Gæst

« Svar #19: 09 Jan 2007, 19:45 »

Det ser da rigtig godt ud selvom jeg ikke syntes om holdet. Smiley Jeg kunne dog godt tænke mig hvis der var datoer ved kompene og nyhederne. Det ville være lidt lettere at se hvor langt du er nået så. Smiley Men ellers ser det rigtig godt ud. Held og lykke med at blive nr 2.(Efter FCK Wink)

N17
Manager

« Svar #20: 09 Jan 2007, 19:49 »

fortsæt det gode arbejde Ragin, det ser fortsat godt ud! Og er da glad for at læse, at min blog har inspireret dig til at starte dette spil Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 09 Jan 2007, 20:49 »

Royal League:
Brøndby IF 3–0 Örgryte
1-0 Wilton Figueiredo (9)
2-0 Wilton Figueiredo (38)
3-0 Thomas Rasmussen (59)
KS: Thomas Rasmuseen

SAS-Ligaen:
Brøndby IF 6-2 FC København
1-0 Morten ’Duncan’ Rasmussen (13)
1-1 Aílton (17)
2-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (31)
2-2 Jesper Grønkjær (36)
3-2 Wilton Figueiredo (51)
4-2 Morten ‘Duncan’ Rasmusen (64)
5-2 Wilton Figueiredo (71)
6-2 Wilton Figueiredo (89)
KS: Morten ‘Duncan’ Rasmussen

Dobbelt hattrick i FCK nedsabling!
'Duncan' skød FCK i sænk

Brøndby gav et ordentligt hak i tuden til FCK da de hjemme på Brøndby stadion tog et ordentlig spadestik imod mesterskabet ved at besejre ærkerivalerne med hele 6-2.
Kampen startede med det sædvanlig høje tempo der er altid er når de to hold mødes og det var da også tæt på at FCK havde bragt sig foran da Aílton fik en friløber som Stephan Andersen fornemt løb ud og blokerede.
Få minutter senere brød jublen løs på Brøndby stadion da den tilbagevendte angriber Morten ’Duncan’ Rasmussen scorede til 1-0 på flor forarbejde af Mikkel Thygesen. Der gik dog ikke lang tid før at Brøndby fansene fik armene ned igen, FCK’s brasilianske forward viste samba-takter og udlignede prompte 4 minutter senere.
Det resulterede i at begge hold begyndte at spille lidt for taktisk, og det var da også kun takket være et kæmpe forsvarskiks af de usædvanlige fra Michael Gravgaard at Duncan endnu en gang kunne putte bolden i kassen.
Men endnu en gang ville FCK det anderledes og det var en fuldstændig uopdækket Jesper Grønkjær der fra kanten af feltet kunne sende en følt bold over i det lange hjørne. Et smukt mål på denne kolde November aften.
Til pause med 2-2 kunne tilskuerne næsten kun forvente flere godter på Brøndby stadion, og det fik de! 28763 tilskuere så på da Wilton viste hjemmepublikummet hvordan samba-bold i virkeligheden skulle spilles og lobbede den flot over Jesper Christiansen der bestemt ikke havde den bedste aften på stadion. Herfra gik det slag i slag, først fuldførte Duncan sit hattrick inden han blev udskiftet og hyldet med stående bifald. Med et tremands angreb bestående af Wilton, Williams og Cieslewicz blev der så lagt et kæmpe pres på det vaklende FCK forsvar og da dommeren fløjtede af kunne man så konstatere at Wilton også havde fuldbragt sit hattrick.
Også Wilton scorede et flot hattrick

Det var da også en utrolig glad cheftræner der blev mødt side om side med Per Bjerregaard efter kampen.
”Mine drenge kan gøre alt!” Lød det fra Chris Andersen der fortsatte; ”Det er en fantastisk sejr der virkelig må have sendt Ståle hjem til Flemming Østergaard med røde ører. De kan også være forvisset om at mesterskabet bestemt ikke er deres endnu!”
Til sejren havde Brøndby-direktør Per Bjerregaard dette at sige: ”Chris’s arbejde for klubben er superbt! Det ville glæde mig at fortsætte arbejdet med ham sådan som det går nu. Men lad os nu lige se hvad der sker, hans kontrakt udløber jo først til foråret.”
Så med den kommentar lader vi det være op til jer om Chris er sikker i jobbet.

Elanga udebliver fra træning
Elanga fortid i Brøndby?

Brøndbys venstre back fra Cameroun mødte ikke op til træning i dag meldes det på flere fodbold sider. Grunden til dette er utilfredshed over cheftræner Chris Andersen ikke anser ham som fast mand på sit hold men derimod har valgt at bruge Asbjørn Sennels på pladsen. Så mon ikke den iltre back snart er fortid i klubben?

Royal League:
Brøndby IF – Brann
1-0 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (25)
2-0 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (30)
3-0 Morten ’Duncan’ Rasmussen (87)

Brøndby-chef fyrer to spillere!
Rector slog aldrig til i mesterklubben

Der er tale om sydafrikaneren Giovanni Rector og venstre backen Joseph Elanga.
”Jeg havde en god snak med ledelsen om de to spillere. De indgik ikke i mine fremtidsplaner på nogen måde, og Elangas stunt med at udeblive fra træning vejede også tungt på vægtskålen. Giovanni har fået chancen et par enkelte gange men har ikke bevist noget. Han var en spiller som René (Meulensteen red.) hentede til klubben i ren desperation da ’Pedro’ blev langtidsskadet og Elanga ser jeg bare ikke som en spiller der passer ind i mit system. Han er god offensiv men har store mangler i det defensive. Spillerne har fået en pæn slat penge i kompensation og har nu muligheder for at lede efter nye klubber. Det tror jeg var det bedste for alle parter.”
Det var hvad Brøndby skrev på hjemmesiden, kommentaren kommer fra chef-træner Chris Andersen.

Venskabs kamp
HIK 3-2 Brøndby IF
0-1 Kasper Lorentzen (27)
1-1 Dennis Petersen (40)
2-1 Brian Andresen (56)
2-2 Morten ’Duncan’ Rasmussen (65)
3-2 Niels Frederik Richter (89)
KS: Rasmus Wulff

Hæder til Agger

Daniel Agger tager prisen som årets Danske spiller.

Den unge forsvarer tager prisen for næsen af Thomas Gravesen og Jon Dahl Tomasson, og man må da også sige det er fuldt fortjent at den tidligere Brøndby-spiller tager prisen efter så fantastisk et år i Liverpool.

Duncan tager en flot 3. plads.

Et flot efterår i SAS-Ligaen har ført til at Morten ’Duncan’ Rasmussen har taget 3. pladsen som årets spiller i Superligaen. På henholdsvis 1. og 2. pladsen finder vi Issah Ahmed og Brede Hangeland.
Morten topper topscorer listen med 12 mål, men deler denne med Rade Prica fra AaB.

Mere hæder til Rasmussen.

2. pladsen som årets unge spiller er endnu en flot bedrift som Duncan kan tage til sig. Han blev dog slået på målstregen af den tidligere BIF’er Niki Zimling.

Årets U-21 spiller fundet!
Rasmussen er årets U-21 talent

Morten ’Duncan’ Rasmussen tager denne pris med sig hjem til Brøndby efter det fantastiske efterår. Lige i hælene på ham var Niki Zimling og Danny Olsen.

Pris til endnu en Brøndby spiller!
Pris til stor talentet Mike Jensen

Denne gang var der snakke om Mike Jensen, søn af Brøndby-legende Henrik Jensen, der tog årets U-19 spiller med hjem til hylden i soveværelset. Han blev skarpt efterfulgt af holdkammerat Daniel Stenderup og Bo Storm fra Hollandske Heerenveen.

Stenderup også hyldet.

Den unge højre-back modtog prisen som årets U-17 talent, og det er da også blot kronen på værket for et flot efterår hvor den unge spiller er gået ind hos Chris Andersens mandskab og blevet fast spiller.

Første træningsdag for de nye ansigter.

Vejret var knapt så glamourøst da Robert Koren og Nicolás Millán kom til træning første gang på Brøndbys baner, henholdsvis på første og U-18 holdet. Regnen stod ned mens forventningsfulde fans flokkedes om både den rutinerede midtbane spiller og den unge angriber fra Chile.
Træningen blev da også afsluttet hurtigere end normalt og de drivvåde spillere fik lov til at komme ind i loungen på Brøndby stadion og hygge sig med deres nye hold kammerater.

Pearce til Brøndby?
Heath måske til Brøndby?

Heath Pearce er jagtet vildt for tiden antydes det på forskellige fora rundt omkring på nettet. Ifølge er chef-træner i Brøndby, Chris Andersen, ude efter at skrive kontrakt med den amerikanske venstre back på fri transfer her til sommer. Udover Pearce nævnes den unge Johann Smith også som ny mand på vestegnen der dog må vente til sommer da der ikke er flere penge i klubkassen til indkøb p.t.

Ingen nye spillere til Brøndby i denne omgang.
Smith valgte at skifte til New Orleans istedet

Heath Pearce har efter sigende afvist et kontrakt tilbud fra Brøndby der ellers ville gøre ham til en af klubbens højst lønnede. Grunden skulle være at han ville se sig om efter andre bud først. Om Chris Andersen så vil satse på den hurtige venstre back senere hen er uvist.
Samtidig har Johann Smith valgt at skifte til New Orleans på lejekontrakt.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2007, 20:51 af ragin6 » Logged

N17
Manager

« Svar #22: 09 Jan 2007, 20:51 »

HAHA fanme et sjovt billede af Elanga funny

Men det ser jo super godt ud indtil videre, super nedsabling af FCK  Peace

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 09 Jan 2007, 21:08 »

det ser godt ud KUTGW Thumbs Up

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #24: 09 Jan 2007, 21:14 »

HAHA fanme et sjovt billede af Elanga funny

Men det ser jo super godt ud indtil videre, super nedsabling af FCK  Peace

Ja billedet er Elanga er da virkelig grinern'.

Sur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #25: 09 Jan 2007, 22:02 »

Rigtig flot sejr over FCK.. Sådan noget er altid dejligt at se.! Også gode resultater.! Fortsat endelig.

Brøndby IF & Chelsea FC

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 10 Jan 2007, 00:09 »

Éder Ceccon til Brøndby!

Den 23-årige brasilianske boksspiller skifter til Brøndby på fri transfer til sommer. Han kommer til klubben fra Konyaspor og skal på kort sigt erstatte den aldrende Edílson der har ageret redningsmand for Brøndby i mange situationer.

Venskabs kamp
Fremad Amager 0-3 Brøndby IF
0-1 Asbjørn Sennels (10)
0-2 Wilton Figueiredo (47)
0-3 Martin Retov (67)
KS: Asbjørn Sennels

Johann Smith alligevel til Brøndby!
Cheftræner Chris Andersen har fået noget at glæde sig over på det seneste. Først sikrede han sig Éder Ceccon’s underskrift og nu er turen så kommet til Johann Smith der skifter til Brøndby til sommer efter hans leje-kontrakt ophører.
Brøndby chefen skulle efter sigende været taget til England personligt for at lokke det engelske angrebs-talent til klubben.

Robert Koren scorede i sin debut

Royal League:
Brøndby IF 1-3 FC København
0-1 Hjalte Bo Nørregaard (3)
0-2 Hjalte Bo Nørregaard (6 str)
1-2 Robert Koren (16)
1-3 Oscar Wendt (82)
KS: Hjalte Bo Nørregaard

Debut mål i nederlag.
Robert Koren var i ren hopla i hans debut for et ellers reserve præget Brøndby-hold. Den dygtige midtbane spiller scorede et mål og havde flere gode forsøg, bland andet et på stolpen!
Det startede rigtigt dårligt for Brøndby da de blot efter 3 minutter kom bagud på et flot langskuds mål af Hjalte Bo Nørregaard, og selv samme satte person blev fældet af Per Nielsen og tog straffesparket 3 minutter senere.
Robert Koren pyntede på resultatet ved at score, og FCK kom da også under et voldsomt Brøndby pres efter det. Det blev dog aldrig til mere og de knap 22000 tilskuere kunne til sidst se Oscar Wendt sætte sidste fod på bolden i et klumret Brøndby forsvar der ikke virkede rigtigt med Mark Howard der erstattede den sædvanlige Per Nilsson.
På trods af det er Brøndby næsten sikre på at gå videre fra gruppespillet, om end andet så som bedste 3’er.

Kontrovers i Brøndby – FCK kamp
Efter at have set billeder fra kampen indberettede cheftræner Chris Andersen en klage til DBU. Han mente straffesparket der blev tildelt FCK i kampens 6 minut var en forkert beslutning og det ødelagde kampen.
DBU har dog valgt at være tavse oven på anklagen selvom replays viser at Brøndbys cheftræner har ret i sin klage.

Royal League:
Örgryte 2–4 Brøndby IF
0-1 Mikkel Thygesen (15)
0-2 Wilton Figueiredo (28)
0-3 Wilton Figueiredo (33)
0-4 Wilton Figueiredo (56)
1-4 Johan Ingmarsson (60)
2-4 Martin Ottosson (86)
KS: Wilton Figueiredo

Hattrick af Wilton og kvalifikation til kvartfinalen!
Endnu en fantastisk præstation af brasilianeren sikrede Brøndby adgang til kvartfinalen i årets udgave af Royal League. Det er første gang Brøndby går videre fra gruppespillet.

Endnu en udvidelse til Brøndbys trup
En dansker vender hjem

Denne gang har Brøndby sikret sig den talentfulde venstre back Patrick Mtiligas underskrift. Ligesom Johann Smith og Éder Ceccon skifter Patrick på fri transfer til sommer.

Royal League:
Brann – Brøndby IF
1-0 Jostein Melland (3)
2-0 Martin Frichsen (46)
2-1 Jean-Philippe Peguero (53)
KS: Jostein Melland

Brøndby trækker Brann i Royal League kvartfinale!

Det norske tippe-liga hold skal i første omgang til Brøndby stadion for at kæmpe om videre deltagelse i turneringen. De øvrige kvartfinaler ser således ud:

Viborg – Vålerenga
Rosenborg – OB
Helsingborg – FC København

Kim Daugaard forlader Brøndby
Søndag d. 4 marts 2007
Mr. Brøndby siger farvel

Brøndby offentliggjorde søndag eftermiddag at den mange-årige Brøndby-mand Kim Daugaard med øjeblikkelig virkning skifter til Trelleborg. Daugaard der ellers har været i klubben altid har ikke været inde omkring Chris Andersens hold, men det er dog stadig med blødende hjerte han forlader klubben.
”Jeg respekterer Chris’s beslutning om at købe nye og yngre spillere til at spille min plads, og selvom jeg skifter til Trelleborg vil jeg altid være Brøndby-mand helt ind til hjertet. Hvis jeg en dag for muligheden for at vende tilbage som træner vil jeg gerne det.”

Royal League kvartfinale 1. kamp
Torsdag 8. marts 2007
Brøndby 4–1 Brann
1-0 Martin Ericsson (13)
2-0 Wilton Figueiredo (21)
3-0 Martin Ericsson (25)
3-1 Roger Møller (44)
4-1 Wilton Figueiredo (45)
KS: Wilton Figueiredo
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 00:11 af ragin6 » Logged

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 10 Jan 2007, 22:39 »

Royal League kvartfinale 2. kamp
Torsdag d. 15 marts 2007
Brann (2) 1-0 (4) Brøndby IF
1-0 Bengt Sæternes (29)
KS: Christer Soma

Brøndby videre i Royal League
På trods af et nederlag ude mod Brann er Brøndby videre i turneringen der blev grundlagt for blot et par år tilbage. I semifinalen venter den samlede vinder af FC Købehavn – Helsingborg.
Den anden semifinale skal spilles mellem Rosenborg og den samlede vinder mellem Vålerenga og Viborg.

Demba-Nyrén var kampens helt store oplevelse

SAS-Ligaen:
Søndag d. 18 marts 2007
Esbjerg FB 4–1 Brøndby IF
1-0 Jesper Bech (14)
2-0 Njogu Demba-Nyrén (54)
3-0 Njogu Demba-Nyrén (59)
3-1 Marc Olsen (64)
4-1 Morten Friis (89)
KS: Njogu Demba-Nyrén

Brøndby nedsablet i forårs-premieren!

Et overraskende dårligt spillende Brøndby-hold tabte 4-1 til Esbjerg da de gæstede fisker-byen. Jesper Bech bragte jyderne på 1-0 efter et enormt Esbjerg pres som da også holdt, specielt takket været en svagt spillende Brøndby offensiv med Wilton som den helt store synder.
Demba-Nyrén huggede til to gange i anden halvleg, og det var da også kun et trøstemål som den unge Marc Olsen kunne sætte ind før Morten Friis lukkede og slukke i det 89. minut.
Brøndby beholder sin 2. plads, 5 point efter FCK der dog mangler en kamp.

Royal League semifinale 1. kamp
Torsdag d. 22 marts 2007
FC København 2–3 Brøndby IF
0-1 Mikkel Thygesen (1)
1-1 Fredrik Berglund (5)
1-2 David Williams (31)
2-2 Fredrik Berglund (42)
2-3 Marc Olsen (74)
KS: Mikkel Bischoff

Royal League seminfinale 2. kamp
Torsdag d. 29 marts 2007
Brøndby IF (5) 2–5 (7) FC København
1-0 Wilton Figueiredo (3)
1-1 Edward Ofere (29)
1-2 Razak Pimpong (69)
1-3 Aílton (77)
1-4 Dan Thomassen (83)
1-5 Mikkel Bischoff (90+ sm)
2-5 Marc Olsen (90+)
KS: Aílton

Brøndby ude af Royal League
En skuffende anden halvleg af et ellers velspillende hjemmehold gjorde at FCK kunne nette på stribe og derved sende Brøndby ud af den turnering som FCK før har vundet 2 gange.
Mikkel Bischoff var kampens skurk da han blev rundbarberet af en fuldstændig fri Jesper Grønkjær og han afsluttede sin aften i helvede ved at score selvmål.
Det var dog stadig en fortrøstningsfuld Brøndby boss der blev mødt uden for stadion efter kampen.
”Endnu en gang stiller vi med et reserve præget mandskab, især taget i betragtning af at flere af vores stamspillere var ude og spille med deres respektive landshold. Vi er ude af turneringen for denne sæson, men er nået længere end før, så det kan vi være stolte over. Nu gælder det om at se frem mod Superligaen og de udfordringer den byder os.”

Chris Andersen forlænger med Brøndby!
Lørdag d. 31 marts 2007
Cheftræner Chris Andersen har i dag underskrevet en kontrakt frem til sommeren 2009. Det forventes at han kommer til at tjene 130.000 kroner om ugen og får et transfer budget på lige omkring 40 millioner til at hente nye spillere til for.

SAS-Ligaen:
Søndag d 1. april 2007
Brøndby IF 2–0 Vejle BK
1-0 Wilton Figueiredo (84 str)
2-0 Wilton Figueiredo (89)
KS: Stephan Andersen

SAS-Ligaen:
Onsdag d. 4 april 2007
Brøndby IF 1–1 AC Horsens
0-1 Rawez Lawan (22)
1-1 Daniel Stenderup (74)
KS: Rawez Lawan

SAS-Ligaen:
Søndag d. 8 april 2007
Brøndby IF 0-1 FC Midtjylland
0-1 Claus Madsen (42)
KS: Adigun Salami

DAC:
Onsdag d. 11 april 2007
Brøndby IF 3-4 FC Nordsjælland
0-1 Jonathan Richter (2)
0-2 Jonathan Richter (24)
1-2 Nicolaj Agger (59)
2-2 Michael Ribers (65 sm)
3-2 Kasper Lorentzen (73)
3-3 Morten Nordstrand (90+)
3-4 Morten Nordstrand (108)
KS: Morten Nordstrand
Morten Nordstrand endte Brøndbys pokaldrømme

Brøndby ude af Pokalen!
Brøndby ser ud til at miste formen her på slutningen af sæsonen hvor den ellers er allervigtigst. Således tabte de til FC Nordsjælland efter forlænget spilletid, selvom Brøndby havde fortjent at vinde.
Jonathan Richter bragte udeholdet foran med to mål før at Nicolaj Agger blev skiftet ind i pausen. Først reducerede det unge talent og det var da også med Nicolaj Agger i ryggen at Michael Ribers scorede selvmål.
Kasper Lorentzen bragte så hjemmeholdet på føringskurs med et flot frisparks mål, og da kampen så ud til at være forbi langt inde i dommerens tillægstid scorede Morten Nordstrand så ufortjent og kampen gik i overtid.
Her blev Brøndby spillerne alt for trætte og Morten Nordstrand fik lov til at score sejrsmålet på trods af at Brøndby pressede på de sidste 10 minutter.

SAS-Ligaen:
Søndag d. 15 april 2007
Silkeborg 1-1 Brøndby IF
0-1 Morten ’Duncan’ Rasmussen (10)
1-1 Dennis Flinta (50)

SAS-Ligaen:
Onsdag d. 18 april 2007
Randers FC 0–3 Brøndby IF
0-1 Robert Koren (4)
0-2 Mikkel Thygesen (19)
0-3 Wilton Figueiredo
KS: Thomas Rasmussen

SAS-Ligaen:
Søndag d. 22 april 2007
AaB 0–3 Brøndby IF
0-1 Robert Koren (23)
0-2 Wilton Figueiredo (35)
0-3 Morten ‘Duncan’ Rasmussen (41)
KS: Thomas Rasmussen

Fredag d. 27 april 2007
Brøndby snupper forsvars talent.
Christian Thyboe-Thomsen kommer fra Silkeborg til sommer og udråbes til at være et af de helt store talenter herhjemme i Danmark.

Gaúchinho også til Brøndby!
Det brasilianske forsvarstalent skifter fra Næstved og er ligesom Christian et kæmpe talent på den defensive højrekant.

SAS-Ligaen:
Søndag d. 29 april 2007
Brøndby IF 1–0 FC Nordsjælland
1-0 David Williams (85)

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #28: 10 Jan 2007, 23:02 »

God update. Jeg vil gerne have et ss af Stenderup. Hos mig er han ikke umiddelbart i betragtning til 1. hold. Hvor gammel er Thyboe?

Jeg har selv haft lidt kig på Gauchinho, men jeg synes ikke der er nok kvalitet i ham, til Brøndby.

N17
Manager

« Svar #29: 10 Jan 2007, 23:05 »

Kan anbefale ALLE at hente Morten Foged fra FC Midtjylland, han bliver ekstremt god! En af de bedste højrekanter jeg har set i spillet, dog stoppede han karrieren som kun 23 årig i mit pga. en skade, men han er klart værd at hente! Han er 14 år fra start.

Gauchinho kunne jeg ikke få til Brøndby.

Jeg kunne også godt tænke mig et SS af Stenderup. Hos mig var det jo Jesper Christjansen der tog højrekanten, og derefter Anders Randrup.

Men godt skrevet blog. KUTGW

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010