home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ny update
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Ny update  (Læst 116709 gange)
Batistuta
Førsteholdsspiller

Sv: Ny update
« Svar #390: 07 Feb 2007, 19:42 »

Jamen jeg syntes du selv skal prøve og starte Editoren op og ændre en flok spillere.
Så finder du ud af hvor lang tid det virkelig tager...

Ja det har jeg da tit gjort inden jeg kendte til updates på nettet efter en transfer periode.. ja det tog lang tid. en time eller 2 så var alle de store liga ihvertfald lavet. og måske er denne meget mere detaljeret med små detaljer, men at der ligefrem skal gå en et par uger forstår jeg ikke... men hvis den ikke er oppe inden i morgen må jeg finde en update et andet sted eller selv lave den som i gamle dage.... skal have gang i et lan spil i morgen så der skal en update bruges...

Rooland
Manager

« Svar #391: 07 Feb 2007, 19:48 »

Ja det har jeg da tit gjort inden jeg kendte til updates på nettet efter en transfer periode.. ja det tog lang tid. en time eller 2 så var alle de store liga ihvertfald lavet. og måske er denne meget mere detaljeret med små detaljer, men at der ligefrem skal gå en et par uger forstår jeg ikke... men hvis den ikke er oppe inden i morgen må jeg finde en update et andet sted eller selv lave den som i gamle dage.... skal have gang i et lan spil i morgen så der skal en update bruges...

Transfers ja Wink

Jeg har ændret i alt på nær spillerpotentiale Smiley

Ornbollado
Juniorspiller
**

« Svar #392: 07 Feb 2007, 20:07 »

Ingen brok til dem der laver de lækre updates.
Det er et hårdt arbejde, og frivilligt.

U.C. Sampdoria <3
F.C. København <3

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #393: 07 Feb 2007, 20:13 »

Vil først og fremmest lige sige, at jeg har stor respekt for de, som gider lave dette store stykke arbejde.

Jeg venter, som så mange andre nok også gør, på at den endelige opdate skal komme. Men da jeg meget gerne vil have et spil op her i næste uge, tænkte jeg på om det er muligt at hente en opdate med alle transfers osv. et andet sted, indtil den fra denne side kommer. Venter nemlig med at lave et Brøndby spil, til den endelige opdate fra denne side kommer op. Men da mig og min fætter skal lave en slags konkurrence her i vinterferien, kunne det være godt med sådan en opdate et andet sted fra.

Brøndby IF & Chelsea FC

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #394: 07 Feb 2007, 21:11 »

Vil først og fremmest lige sige, at jeg har stor respekt for de, som gider lave dette store stykke arbejde.

Jeg venter, som så mange andre nok også gør, på at den endelige opdate skal komme. Men da jeg meget gerne vil have et spil op her i næste uge, tænkte jeg på om det er muligt at hente en opdate med alle transfers osv. et andet sted, indtil den fra denne side kommer. Venter nemlig med at lave et Brøndby spil, til den endelige opdate fra denne side kommer op. Men da mig og min fætter skal lave en slags konkurrence her i vinterferien, kunne det være godt med sådan en opdate et andet sted fra.

Heps.

Den eneste update der ude - såvidt jeg ved, og det er jo generelt ikke meget - er denne: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=3681

Den har fået et usædvanlig hård medfart, så jeg tvivler på at den er bedre end den FMFreaks betaudgave, som nu cirkulere på nettet og som kan hentes på http://sunbao.dk/freakupbeta.exe

-bune

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #395: 07 Feb 2007, 21:29 »

Heps.

Den eneste update der ude - såvidt jeg ved, og det er jo generelt ikke meget - er denne: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=3681

Den har fået et usædvanlig hård medfart, så jeg tvivler på at den er bedre end den FMFreaks betaudgave, som nu cirkulere på nettet og som kan hentes på http://sunbao.dk/freakupbeta.exe

-bune
Ja, okay. Har godt set den.
Tror bare jeg venter til denne på FMFreaks bliver færdig. Hellere vente på noget godt, end at tage noget som ikke kan betale sig.

Brøndby IF & Chelsea FC

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #396: 07 Feb 2007, 21:31 »

Javier Ibanez fra Atletico Madrid til Real Madrid efter at være blevet frigivet af Atletico, kender desværre ikke kontrakten

http://indkast.dk/index.php?nyhed=14509

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #397: 07 Feb 2007, 22:18 »

Ville lige spørge jer der spiller beta udgaven. De fejl der er på den er det noget der har indflydelse på spillet? altså jeg tænker på at jeg er lidt ligeglad med om en kontrakt udløber et år senere end i virkeligheden. men læste tidligere at lars jacobsen smuttede for 290 mil, er der flere af sådan nogle fejl, som kan ødelægge et helt spil?

Rooland
Manager

« Svar #398: 07 Feb 2007, 22:21 »

Ville lige spørge jer der spiller beta udgaven. De fejl der er på den er det noget der har indflydelse på spillet? altså jeg tænker på at jeg er lidt ligeglad med om en kontrakt udløber et år senere end i virkeligheden. men læste tidligere at lars jacobsen smuttede for 290 mil, er der flere af sådan nogle fejl, som kan ødelægge et helt spil?

Da den fejl blev opdaget blev updaten trukket tilbage og den fejl er rettet nu Smiley

Nej betaen er crashtestet og den har bestået Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #399: 08 Feb 2007, 12:47 »

Hej Rooland.

Jeg har lige siddet og rodet med editoren i din dataupdate. Dejligt at se at du har fået sat Beckhams kommende skifte til 0 pund. Men jeg kan se du nu har ændret hans kommende løn til 40.000 pund. Jeg betvivler ikke på at, det er den faktiske løn han vil indkassere derovre, men jeg vil stadig påpege problemet i, at han på den måde aldrig vil kunne blive registreret til MLS, da klubberne derover må give fra 20.000-30.000 pund i samlet ugeløn til  den trup de udtager til at kunne spille i MLS.
Det er måske en problemstillig du skal diskutere med et par andre i crewet.
Derudover har jeg set du har sat Lars J til at skifte for rundt regnet 3 millioner pund, men det er du vist blev gjort opmærksom på i virkeligheden er på en free transfer.

-bune

Rooland
Manager

« Svar #400: 08 Feb 2007, 12:50 »

Den med Lars Jacobsen har jeg rettet så i den næste update der udkommer skifter han på free transfers Smiley

Den med Beckham vidse jeg ikke Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #401: 08 Feb 2007, 12:51 »

Den med Lars Jacobsen har jeg rettet så i den næste update der udkommer skifter han på free transfers Smiley

Den med Beckham vidse jeg ikke Smiley
Tillykke til Rooland for at være blevet crew... Har du en ca. deadline på hvornår den er færdig..?Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #402: 08 Feb 2007, 12:53 »

Tillykke til Rooland for at være blevet crew... Har du en ca. deadline på hvornår den er færdig..?Opstemt

Tak  Thumbs Up

I dag måske Smiley

Men ved sgu ikke hvornår den bliver sendt ud   Ubeslutsom

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #403: 08 Feb 2007, 12:55 »

Heps.

Nej jeg kan godt se det er sådan lidt tricky. På den ene side vil man gerne gøre spillet mere realistisk og give ham den rigtige løn, på den anden side vil det så medføre at han ikke bliver spilleberettiget derovre, og så bliver låst af mls-systemet.

Dernæst:
JEg har lige stenet lidt i MLS.
Du skal ændre Freddy Adus kontrakt til at løbe frem til 31-12-09
Jay Nolly fra Real Lake city er skiftet til DC United med kontrakt til 31-12-10.
Nick Rimando er skiftet fra DC United til Real Lake City med kontrakt til 31-12-09

Rooland
Manager

« Svar #404: 08 Feb 2007, 12:58 »

KAn du evt. linke hvor du har fundet de transfers ? Smiley

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010