home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ny update
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Ny update  (Læst 116697 gange)
AldiAllan
Reserveholdsspiller

Sv: Ny update
« Svar #375: 07 Feb 2007, 18:57 »

Så kom da med fejlene, hvis du selv synes du er så god..?
Undskyld, kan du ikke læse, eller er du bare dum??
Har nok deltaget med flest ændringer til denne Beta-udgave af updateringen...!!! Hvis du nu gik et par sider tilbage i denne tråd...

Men vældig som Ravnshøj-fyren følger sig hævet over andre, seje der... Eller knyt Forseglede Læber

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #376: 07 Feb 2007, 19:00 »

Har nok deltaget med flest ændringer til denne Beta-udgave af updateringen...!!! Hvis du nu gik et par sider tilbage i denne tråd...

Men vældig som Ravnshøj-fyren følger sig hævet over andre, seje der... Eller knyt Forseglede Læber

Kan vi ikke snakke pænt til hinanden?  Wink

AldiAllan: Det er fair nok du er utilfreds, men når man tænker på det er en beta udgave er der plads til fejl. Og det nok sværere end det lyder at få ALLE transfers med.

søgaard
Gæst

« Svar #377: 07 Feb 2007, 19:00 »

Det er da ikk mig der føler mig hævet over andre.. det er dig der taler ned til os..! anyway.. fair nok har ikk læst hele tråden, kan godt være du har kommet med en masse rettelser.. men det giver dig da stadig ikk grund til og hakke ned på crewet..

Rooland
Manager

« Svar #378: 07 Feb 2007, 19:03 »

De transfers du har tilføjet er næsten alle sammen forkerte eller rettelser der er sket efter betaens udgivelse.

Og hvorfor kalder du mig konfirmanden?

Hvis du er så god så lav selv update!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #379: 07 Feb 2007, 19:05 »

ja vil jeg også sige Rooland.. synes også du skulle til og snakke ordenligt.. eller lav det dog selv i editor !!

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

F.C.K.
Gæst

« Svar #380: 07 Feb 2007, 19:08 »

De transfers du har tilføjet er næsten alle sammen forkerte eller rettelser der er sket efter betaens udgivelse.

Og hvorfor kalder du mig konfirmanden?

Hvis du er så god så lav selv update!
Godt Rooland, ham allan'en. han kan da bare gøre det selv hvis han er så god !

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #381: 07 Feb 2007, 19:19 »

Huh??Hvad kan det være at Milan kan har et indkøbsbudget på 968 millioner kr men derimod Barcelona kun har et på ca 160 millioner nu hvor de både har vundet champions leugue og ligaen?Huh? Shockeret

TSF

tturbo1
Manager

« Svar #382: 07 Feb 2007, 19:21 »

Huh??Hvad kan det være at Milan kan har et indkøbsbudget på 968 millioner kr men derimod Barcelona kun har et på ca 160 millioner nu hvor de både har vundet champions leugue og ligaen?Huh? Shockeret

Det har da ikke en disse at gøre med hvad de har vundet osv.
Det er da udelukkende et spørgsmål om klubbens ølonomi.

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #383: 07 Feb 2007, 19:25 »

Det har da ikke en disse at gøre med hvad de har vundet osv.
Det er da udelukkende et spørgsmål om klubbens ølonomi.
Ville da mene man har en ordenlig stak penge når man lige har vundet de to tuneringer eller tager jag helt fejl tturbo1???

TSF

tturbo1
Manager

« Svar #384: 07 Feb 2007, 19:28 »

Ville da mene man har en ordenlig stak penge når man lige har vundet de to tuneringer eller tager jag helt fejl tturbo1???

Det er da muligt men det er jo bestyrelsen der bestemmer, og det kan jo være de vælger at forgylde sig selv eller bygge nyt træningsanlæg fremfor at bruge pengene på transfers.

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #385: 07 Feb 2007, 19:32 »

Det er da muligt men det er jo bestyrelsen der bestemmer, og det kan jo være de vælger at forgylde sig selv eller bygge nyt træningsanlæg fremfor at bruge pengene på transfers.
Jep det fair nok men næstformanden i fcb har da lige meldt ud så sent som igår at de kunne komme en hvilken som helst spiller i verden det var ikke et spørgsmål om penge!! Så kunne man jo godt forstille sig de var klar til at hente fks C. Ronaldo, og da prisen på ham er omkring de 400 mio. så skulle jeg da mene at de var klar til at bruge et par pesetos eller euro Peace

TSF

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #386: 07 Feb 2007, 19:34 »

Må man spørge hvad det er for fejl i bliver ved med at lave? jeg tænker på, det er vel bare at flytte spilleren til en ny klub. Så svært er det vel ikke? men på den anden side, det må det jo være når det går så langsomt med at få den lavet.

tturbo1
Manager

« Svar #387: 07 Feb 2007, 19:35 »

Må man spørge hvad det er for fejl i bliver ved med at lave? jeg tænker på, det er vel bare at flytte spilleren til en ny klub. Så svært er det vel ikke? men på den anden side, det må det jo være når det går så langsomt med at få den lavet.

Jamen jeg syntes du selv skal prøve og starte Editoren op og ændre en flok spillere.
Så finder du ud af hvor lang tid det virkelig tager...

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #388: 07 Feb 2007, 19:40 »

Jep det fair nok men næstformanden i fcb har da lige meldt ud så sent som igår at de kunne komme en hvilken som helst spiller i verden det var ikke et spørgsmål om penge!! Så kunne man jo godt forstille sig de var klar til at hente fks C. Ronaldo, og da prisen på ham er omkring de 400 mio. så skulle jeg da mene at de var klar til at bruge et par pesetos eller euro Peace
Hallo tturbo1 hvad siger du til det

TSF

Rooland
Manager

« Svar #389: 07 Feb 2007, 19:40 »

Når du også skal give spillerne nye kontrakter, fritstille dem, lave nye chairmans, oprette nye spillere så tager dt længere tid.

Prøv selv Wink

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010