|
McI
|
|
Jeg tror at testerne er så begejstret for updaten, at de bare sidder og gamer nu, og fuldstændig har glemt at oploade updaten 
|
|
|
|
|
|
Kom så de hvii´!!
|
|
|
|
|
KF
|
|
Jeg tror at testerne er så begejstret for updaten, at de bare sidder og gamer nu, og fuldstændig har glemt at oploade updaten  Nah ;o).. Anyway, har I noget viden om små lokale klubber, så smid det her. Det kan være pænt svært at finde via. nyhedssider etc.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
McI
|
|
Kan i sige noget om hvor langt i er? Eller hvor meget i mangler?
|
|
|
|
|
|
Kom så de hvii´!!
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kan i sige noget om hvor langt i er? Eller hvor meget i mangler?
Crewet er i fuld gang med at tjekke den igennem for fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McI
|
|
Ja er godt klar over at i sidder og tester, men det var mere om i kunne se en ende på det snart?
|
|
|
|
|
|
Kom så de hvii´!!
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Lige nu er det kun fejl der rettes derefter testes den, vi vil med vilje intet sige da vi ikke vil skuffe nogen hvis det ikke holder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Lige nu er det kun fejl der rettes derefter testes den, vi vil med vilje intet sige da vi ikke vil skuffe nogen hvis det ikke holder.
Men tror du vi kan regne med den kommer idag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Men tror du vi kan regne med den kommer idag?  Nopes.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Nopes.
BUUUUUUUU ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NKP
Lilleputspiller
|
|
er der nogle der ellers ved hvor men kan finde en update der virker? jeg har prøvet den der bliver snakket om her men den kan jeg ikke downloade!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
Nah ;o).. Anyway, har I noget viden om små lokale klubber, så smid det her. Det kan være pænt svært at finde via. nyhedssider etc.
FC Hjørring har fået en meget spændende spiller fra Holland.: Ralph van Doolen..! u21-spillere i hans unge dage med W.Snejider, Huntelaar osv. Flyttede til Nordjylland pga. af en kæreste..:-D Skulle være sygt god...:-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
er der nogle der ellers ved hvor men kan finde en update der virker? jeg har prøvet den der bliver snakket om her men den kan jeg ikke downloade!!
Prøv sortitoutsi.net også under FM 2007 i Utilities i venstre menu side.. Også under Data Updates...!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvilke fejl er det enlig i skal tjekke? ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McI
|
|
Prøv sortitoutsi.net også under FM 2007 i Utilities i venstre menu side.. Også under Data Updates...!!
Har du prøvet den update? Og er den værd at hente?
|
|
|
|
|
|
Kom så de hvii´!!
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvilke fejl er det enlig i skal tjekke? ..
Dem jeg har glemt at opdatere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|