Rooland
|
|
Det første jeg gjorde da jeg fik fat i den var at tjekke igennem for fejl  Der er faktisk ret mange 
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Rooland... du har slet ikk tid til og skrive i den her tråd..  smut over i editor.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Laver ikke editor nu  Finder fejl først og der er somsagt ret mange 
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Laver ikke editor nu  Finder fejl først og der er somsagt ret mange  Well.. så over i FM igen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
er den der patch 7.0.2 den nye update eller hvad ?
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Ja... 
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
ok.. men er det en der blivet taget tilbage på et tidspunkt... ? eller er det den helt færdige og der kommer ikk flere før til sommer ?
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
FmFreaks kommer også med en på et tidspunkt...  men den her er med ændringer af fejl i spillet, plus transfers her i vinters... 
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
ok..
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Har set en fejl omkring transfer i Sigames update det er David Beckhams transfer ikke er med...Så er det så jeg tænker at hvis de ikke har en så stor transfer med så må der være mange fejl angående transfer.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Der er faktisk urtolig mange transferfejl i  Luis Figo's skifte til Saudi Arabien er heller ikke med 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Der er faktisk urtolig mange transferfejl i  Luis Figo's skifte til Saudi Arabien er heller ikke med  Ehm, han har da lige utalt at han stopper karrieren efter denne sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Der er faktisk urtolig mange transferfejl i  Luis Figo's skifte til Saudi Arabien er heller ikke med  Læs søgaards indlæg længere oppe. Iøvrigt er SIs transfersupdate aldrig perfekte, og det skal man heller ikke forvente:)
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
hvornår er Fmfreaks update færdig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Har set en fejl omkring transfer i Sigames update det er David Beckhams transfer ikke er med...Så er det så jeg tænker at hvis de ikke har en så stor transfer med så må der være mange fejl angående transfer.
Beckhams skifte er da med.. 
|
|
|
|
|
|
|
|