|
AldiAllan
|
|
I didn't understand a word, you just said - citat: Napoleon Dynamite
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Har lavet et par brølere. I må meget gerne skrive de fejl i finder her i tråden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raulmadrid
Lilleputspiller
|
|
hvor kan jeg downloade??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
hvor kan jeg downloade??
Det var en beta som kun 50 kunne downloade og så skal de nævne hvis der er nogle fejl.... og da den er blevet hentet 50 gange er den blevet fjernet igen indtil den endelige version er klar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Er Rooland 13 år??
Hvis det står i hans profil, så ja, det er han. Han er nu meget moden for sin alder, og al respekt for sit arbejde med freakUp'en. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Det var en beta som kun 50 kunne downloade og så skal de nævne hvis der er nogle fejl....
og da den er blevet hentet 50 gange er den blevet fjernet igen indtil den endelige version er klar
Så var det rigtig godt jeg var nummer 24 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kauster
|
|
Jeg kan ikke få den til at virke  Har lagt den ind i C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2007\db Burde den så ikke virke ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
nej den skal ligges ind under e/programmer/sportInteractive/Football Manager 2007/data/db
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
Dejlig Updatering af Konfirmanden...!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kauster
|
|
virker stadig ikke..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
er der nogle der vil skrive et link...kan ik finde updaten!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
er der nogle der vil skrive et link...kan ik finde updaten!!
Kig omkring 5 indlæg længere oppe hvor der står at der kun var 50 forsøgs downloads 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
virker stadig ikke..
Prøv C i stedet, altså: C:/Programmer/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db Det er standardstien, prøv dig ad i hvertfald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|