home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 202 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Wigan - fra pensionat til fosterklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det godt at læse bloggen, når den skrives, som var "jeg"-personen en journalist?
Den er lidt tung, med meget tekst osv.
- 3 (30%)
Den er ikke min kop te - får ikke nok info.
- 0 (0%)
Den er middel.
- 1 (10%)
Den er god, jeg kan godt lide ideen med pressekonferencer
- 6 (60%)
Den er god; men ved ikke hvad der gør det.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wigan - fra pensionat til fosterklub  (Læst 2617 gange)
Chelidze90
Gæst
 
Sv: Wigan - fra pensionat til fosterklub
« Svar #15: 04 Jan 2007, 17:08 »

God blog C^R, opdateringerne er i en tilpas størrelse. Altid noget at du har fundet dig en klub at spille med Wink
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Første kamp
« Svar #16: 05 Jan 2007, 01:49 »

Første kamp - Reading får Wigan til at læse på lektien
Op til kampstart Lørdag d. 19.8.2006 får vi at vide, at C^Ronaldo vælger at stille op med de følgende 11 til kampen ude mod Reading:



Her ses det, at den midtbane, som C^Ronaldo satsede på skulle være blandt de startende 11 var blevet redigeret en smule - nu Kilbane var skiftet med Skoko, og Teale var skiftet med Valencia. Blev dette så en opstilling, som holdt distancen på trods af udskiftningerne?
Jeg spurgte Lauritzen om dette både inden og efter kampen. Hans kommentar kort inden startfløjtet var:
"Jeg tror på, at vores reserver kan bære opgave på deres skuldre, men jeg frygter lidt, at holdet som helhed undervurderer Reading. De er bestemt ikke dårlige, og hvad bookmakerne siger skal man aldrig tage for gode varer!"

Man kan sige, at Laurtizen - desværre - fik ret, for hele første halvleg var præget af, at Wigan var spillet i bund på trods af de var favoritter. Wigan var derfor bagud 3-0 ved pausen.

    Måske var det fordi The Madejski Stadium var fyldt
    af hjemmepublikummet, at Wigan-drengene
    fejlede?

Efter pausen var det som om, at spillerne ville noget andet - der var vilje, man kunne se, at de i pausen havde fået skæld ud, så de nærmest så lyset for enden; de så ud til at være skræmt! Skræmt, måske af managerens opråb i pausen?
Men uanset hvad var det tæt på at give pote, og Wigan fik både ét og to mål - men de brændte chancer blev ikke omsat til det ene point, som Wigan-drengene havde håbet, og jeg kan kun sige én ting - godt jeg ikke var i omklædningsrummet efter kampen...

Hvad angår kommentaren fra manager C^Ronaldo omkring den lidt ændrede opstilling, var denne efter kampen:
"Jeg er ikke tilfreds. I kunne se i 1. halvleg, at min frygt var rigtigt. På trods af så mange advarsler til spillerne undervurderer vi Reading. Det er bare ikke godt nok! Jeg ved ikke om jeg skal ud og købe 11 nye spillere eller hvad jeg skal, men det der vil jeg ikke se! Og det fik jeg også fortalt i pausen!
Da vi kom til 2. halvleg havde de endeligt fået taget sig sammen og lignede nogen der ville det, men de kunne ikke hente ind for deres lade indstilling i 1. halvleg og det måtte svie til deres egen røv; de kan være glade for, at det er mig der bliver fyret hvis der er dårlige resultater, ellers var ingen af dem på kontrakt i dag..."

Noget af en udtalelse fra en yderst, yderst skuffet - og sur(?) - manager.

Jeg vil fra nu af prøve at forfatte en artikel til avisen hver måned, om Wigan's kampe og hvad der ellers sker i og omkring klubben. Næste gang I vil høre fra mig bliver i udgaven der udkommer fredag d. 1. september 2006.

                 Reading 3-2 Wigan
Kevin Doyle (7, 41)         Fitz Hall(50)
Andre Bikey (36)            Lee McCulloch
« Seneste Redigering: 25 Jan 2015, 18:51 af C^Ronaldo » Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wigan - fra pensionat til fosterklub
« Svar #17: 05 Jan 2007, 02:24 »

Billy Jones – døgnflue eller stjerne?
Ovenpå Wigan’s hjemmesejr over Fulham på 1-0 – mål af Henri Camara (18), har jeg valgt at skrive om det første af Lauritzen’s indkøb; det unge forsvarstalent, Billy Jones. Drengen – eller manden om man vil – har givet skiftende trækninger på fans’enes ansigter, men efter at have set hans præstation mod et hold som Fulham, tror jeg personligt meget på, at han bliver en yderst værdifuld spiller for klubben.
Jeg vil endda gå så langt som at sige, at han måske allerede er dette! Den unge herre viste, at han virkeligt havde potentialet til at hamle op, med ”de hårde drenge” i den øverste engelske liga, og jeg må sande, at Lauritzen nok har foretaget sæsonens indkøb i denne knægt. Ikke bare er han en god spiller, men man formåede at anskaffe sig en spiller af denne kaliber, for en så sølle sum som 16 millioner kroner, hvilket alt i alt kun kan få et stempel herfra.
Bestået til UG, Hr. Lauritzen!
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wigan - fra pensionat til fosterklub
« Svar #18: 05 Jan 2007, 12:32 »

Respons på seneste opdateringer modtages med velbehag.
På forhånd tak,
C^Ronaldo.
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010