|
Rumball
|
|
Du skal ikke græde Gosser, der er garanteret andre spil derude som passer lige til dig! Pixeline f.eks.  eller Lemmings...
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Du skal ikke græde Gosser, der er garanteret andre spil derude som passer lige til dig! Pixeline f.eks.  eller Lemmings... Har gennemført begge..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Har gennemført begge..
Hmm... Hvad med Donkey Kong?
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
|
|
|
|
|
cbollerup
Gæst
|
|
 Her er der en del rekorder til spanien. -Flest kampe vundet i træk -Flest kampe med rent bur -Flest assists -Største sejr i spansk cup kamp+ -Flest mål scoret på en sæson+ -Flest liga mål på en sæson+ -Flest scoret mål på en kamp+ Rekorder med + ud for, ved ikke om de tæller med, da jeg ikke kan finde dem på listen. Men de kunne i så fald godt være med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hmm... Hvad med Donkey Kong?
Been there, done that..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Been there, done that..
Så spil Biko 3! Men det er også mit sidste bud..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cbollerup
Gæst
|
|
Bliver tråden ikke opdateret mere? Ville bare gerne på listen, bare får mit eget selvværds skyld 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
 Her er der en del rekorder til spanien. -Flest kampe vundet i træk -Flest kampe med rent bur -Flest assists -Største sejr i spansk cup kamp+ -Flest mål scoret på en sæson+ -Flest liga mål på en sæson+ -Flest scoret mål på en kamp+ Rekorder med + ud for, ved ikke om de tæller med, da jeg ikke kan finde dem på listen. Men de kunne i så fald godt være med  SYGT! Du vandt 31-0 !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cbollerup
Gæst
|
|
SYGT! Du vandt 31-0 !
Jeps, og jeg spillede enda med tre reserver. Scorede ti mål, på de første 10 minutter. Men det var også bare et for sygt spil. Derfor jeg stoppede efter 4 sæsoner, det blev for nemt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Der er to rekorder med hurtigste mål i serie b..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
 Største sejr i Serie A!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Hmm jeg har ikke læst hele tråden igennem, men forsøger mig lige med nogle rekorder fra mit FC Barcelona spil..
113982 tilskuere? 37 kampe uden nederlag i træk (stadig i gang og tror ikk den bliver væltet lige med det samme) vendte 3-0 ved pausen til 4-3 imod R. Madrid i første sæson - scorede 4 mål inden for 10 minutter =D
Kan rekorderne bruges til noget? Oder?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Hmm og har efter de 23 første kampe de øverste 8 spillere i karakter gennemsnit, det må næsten være en rekord? Hvordan laver man SS på mac? Jeg kan ikk finde ud af det!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Du trykker på print scrn til højre fra F12 - bagefter kopier du det hen i paint. Du gør således: Når du har fundet skærmbilledet i FM trykker du på print scrn. Derefter åbner du Paint - du holder Ctrl nede og trykker på V. SÅ burde Skærmbilledet af FM meget gerne komme frem. Så kan du gemme det og ligge op på nedestående link: Så kan du ligge det op på: http://www.imageshack.us/Håber du kan bruge hjælpen  Edit: Godt set at der står MAC... bare glem det 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Feb 2007, 07:01 af BlaZZo »
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
|