home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1077 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Vman-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Vman-tråden  (Læst 262326 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller

Sv: Vman-tråden
« Svar #840: 07 Sep 2011, 17:01 »

Jeg er lige begyndt igen tror dog ikke det er noget jeg vil bruge vildt langt tid på vil bare lige tjene nogen penge og rykke nogen divisioner op

Manchester United just arrogant, not better

blomvikings
Manager

« Svar #841: 07 Sep 2011, 18:10 »

I do Smiley FC Næsespray Wink

Enzo
Manager

« Svar #842: 07 Sep 2011, 18:43 »

Enzuesta CF

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager

« Svar #843: 08 Sep 2011, 09:45 »

Enzuesta CF

Du er ikke ked af det hva? Smiley

Er du gal nogle overpriser du sætter på dine spillere !  Thumbs Up

fckmax
Lilleputspiller
*

« Svar #844: 08 Sep 2011, 10:58 »

Hej ville bare høre jer der spiller vman, hvordan har I råd til at have en træner, eller endda flere, ansat, de skal jo ha sindsygt meget i løn?
Men har efterhånden fundet ud af, at man vidst er nødt til at bruge træner for at få ordentlige træninger..

blomvikings
Manager

« Svar #845: 08 Sep 2011, 11:12 »

Hej ville bare høre jer der spiller vman, hvordan har I råd til at have en træner, eller endda flere, ansat, de skal jo ha sindsygt meget i løn?
Men har efterhånden fundet ud af, at man vidst er nødt til at bruge træner for at få ordentlige træninger..

Trænere skal man først have når man kommer langt hen i spillet. Altså har en økonomi der indbringer dig en del credits pr kamp osv. Det nytter ikke noget du har en spillerværdi på 2 mio og kører med træner. Det kan ikke betale sig.

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #846: 08 Sep 2011, 11:45 »

Dimasuay Strikers FC

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Enzo
Manager

« Svar #847: 08 Sep 2011, 11:46 »

Trænere skal man først have når man kommer langt hen i spillet. Altså har en økonomi der indbringer dig en del credits pr kamp osv. Det nytter ikke noget du har en spillerværdi på 2 mio og kører med træner. Det kan ikke betale sig.

Jeg har knap nok 3 millioner i værdi, og jeg kører med 3 trænere..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #848: 08 Sep 2011, 11:52 »

du kan sagtens finde en træner som har en løn på omkring 400 c.. men bruge aldrig en træner på græs anlæg da jeg synes man sælger unge spiller bedre uden en træner på græs..

Jeg brugte først en træner i rød eller brun anlæg

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

fckmax
Lilleputspiller
*

« Svar #849: 08 Sep 2011, 12:10 »

du kan sagtens finde en træner som har en løn på omkring 400 c.. men bruge aldrig en træner på græs anlæg da jeg synes man sælger unge spiller bedre uden en træner på græs..

Jeg brugte først en træner i rød eller brun anlæg
Tak, men er træneren så ikke også dårlig i egenskaber?? Jeg har næsten lige fået det grå sorte, mener det er 1-stjernet guld og efterfølger brun Smiley Og selvom jeg køber talenter, så er de ikke talenter i mange dage hos mig, træner i snit lige under 3..

Det var også det jeg tænkte over, men så kommer det til at tage oceaner af tid at få tjent penge nok til bedre spiller, infrastruktur i klubben.. Synes det er svært at tjene mange penge på spillersalg, og det var der at jeg håbede det kunne hjælpe at ansætte træner så man kan få trænet talenter godt og tjene penge på dem..

blomvikings
Manager

« Svar #850: 08 Sep 2011, 12:31 »

Jeg har knap nok 3 millioner i værdi, og jeg kører med 3 trænere..

Det er decideret dumt...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #851: 08 Sep 2011, 12:58 »

Startede op igen igen med mit hold i søndags. Team ukabuka hedder jeg. I må gerne invitere til venskabskamp hvis i lyster.

Vi skal alle være her.

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #852: 08 Sep 2011, 13:43 »

FC Swans Wink

Har lige ændret min politik.. Fra unge -> Lidt ældre med gode stats Smiley

Out of darkness cometh light!!

Enzo
Manager

« Svar #853: 08 Sep 2011, 13:55 »

Det er decideret dumt...

Det er det da ihvertfald ikke?
- Jeg har nu kørt med 3 trænere i 5 uger, og jeg tjener ved at havde dem ansat, da de får mine spillere til at stige i stats.. Du skal bare købe spillere, træne et par gange, og wupti, så har du solgt ham for mere end 100.000 C, end hvad du købte ham for..

Så du skal fandme ikke fortælle mig at det et decideret dumt, da jeg bla. ikke har lavet et talent i 2 år, og så eftersom art jeg har erhvervet mig med trænere, så på 3 uger har jeg lavet 2 talenter...

You got owned, buddy!!

blomvikings
Manager

« Svar #854: 08 Sep 2011, 14:03 »

Det er det da ihvertfald ikke?
- Jeg har nu kørt med 3 trænere i 5 uger, og jeg tjener ved at havde dem ansat, da de får mine spillere til at stige i stats.. Du skal bare købe spillere, træne et par gange, og wupti, så har du solgt ham for mere end 100.000 C, end hvad du købte ham for..

Så du skal fandme ikke fortælle mig at det et decideret dumt, da jeg bla. ikke har lavet et talent i 2 år, og så eftersom art jeg har erhvervet mig med trænere, så på 3 uger har jeg lavet 2 talenter...

You got owned, buddy!!

Hahaha fald helt ned lille knægt.

Trænere er ikke deres pris værd når man ikke har et bedre hold. Det kan langt bedre betale sig at købe spillere via auktion tidligere på dagen og sælge dem senere. Det er sådan jeg er gået fra 8 mio i værdig til 17 på 10 dage.

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010