|
Schmidt
|
|
Og du synes slet ikke det er ved at blive bare lidt ensartet og kedeligt ? Så længe man handler og beskæftiger sig lidt med forummet; nej.
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
4 mio. tror jeg. Halløjsa Supafly!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
4 mio. tror jeg. Det er rimelig godt hehe
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Halløjsa Supafly!
Hej Schmidt!
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Så længe man handler og beskæftiger sig lidt med forummet; nej.
Ja man skal handle .. Men der sker ikke så meget nyt derinde ?
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Det er rimelig godt hehe Har en holdværdi på 6.5 mio og 15 mio på kontoen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Har en holdværdi på 6.5 mio og 15 mio på kontoen.
Hold da kæft det er vildt ? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Har en holdværdi på 6.5 mio og 15 mio på kontoen.
Kan du ikke sende billed af hold ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hold da kæft det er vildt ? :O
Det er ikke så vildt i forhold til de gode
|
|
|
|
|
|
|
|
Niszen
|
|
Har lige nogle spørgsmål ang. vman som jeg håbert i kan hjælpe med. Har fornylig fået tildelt et hold i hattrick som er noget lignende, dog synes jeg hattrick er et alt for langt spil, der går mange måneder inden du rigtig har fået stablet et hold sammen. Hvordan er vman i forhold til det? Er det hurtigere at få succes i vman end hattrick og hvad er forskellen på de to spil?
|
|
|
|
Manchester United Odense Boldklub
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Har lige nogle spørgsmål ang. vman som jeg håbert i kan hjælpe med. Har fornylig fået tildelt et hold i hattrick som er noget lignende, dog synes jeg hattrick er et alt for langt spil, der går mange måneder inden du rigtig har fået stablet et hold sammen. Hvordan er vman i forhold til det? Er det hurtigere at få succes i vman end hattrick og hvad er forskellen på de to spil? Jeg har ikke prøvet hattrick og ved ikke hvor længe en sæson varer. Men det jeg godt kan lide ved Vman er at en sæson kun varer 1 uge. Fra søndag til søndag. Spillerne fylder år efter 30 dage. Men det er rimelig let at komme igang med Vman. Det træningsanlæg man starter med skal man udnytte for mange vil betale store summer for ungdomsspillere der har trænet godt på "Græsplæne" som er navnet på anlægget. Håber at det hjalp lidt!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hvad hedder dit hold Schmidt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hvad hedder dit hold Schmidt ? Schmidts Team
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Har et talent byd på ham vis i vil Han hedder Jovan Malanchyn og min klub hedder OKS Odense
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|