|
Nelzpn
|
|
Dette siger reglerne på vman.dk  hvor mange tror du ikke lige der har lavet det??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
hvor mange tror du ikke lige der har lavet det??
Du må jo stadigvæk ikke gøre det!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
er da pisse ligeglad. jeg kn sgu mange der snyder
Fordi jeg har set nogle der har dræbt nogle gør jeg det da heller ikke bare, fordi de gør det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
er du noget specialt inde på vman du lyder pisse hellig. jeg pisse ligeglad med hvad du siger og det kan du ikke lave om på
Ja, jeg er bruger der inde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Ja, jeg er bruger der inde  og hvad så??? det er vi andre også
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
og hvad så??? det er vi andre også
Haha  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Haha  . hvad er det der er sjovt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Min bomber Urbano Rosas er på auktion for 10.500!! Kun 3 timer tilbage. Skynd jer og byd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Han bliver ikke købt. Sæt ham på auktion for 1 credit så skal du nok få over den pris han er værd  Altså folk gider ikke købe spillere der er sat til auktion for så "meget".. sætter du ham på auktion for 1 vil folk starte med at byde og beløbet bliver højere og højere! svært at forklare men har selv erfaringer med det 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Ja, men så kan han også bare ende med at blive solgt for 1 credits jo  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Nej for folk vil stadig synes det er et super tilbud at købe ham for meget mere men de gider ikke have et startbeløb på så meget!  EDIT: Er blevet 103 dage 0g 3 timer! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Nej for folk vil stadig synes det er et super tilbud at købe ham for meget mere men de gider ikke have et startbeløb på så meget!  EDIT: Er blevet 103 dage 0g 3 timer!  Du kan bare se i mine transfers. Der er der 2 spillere som er blevet solgt for 75.001 credits og dem satte jeg en startpris på 10.500 og det lykkedes da meget godt, hvor i forhold til de andre blev sat på for 1 credits. Så det hjælper bedre med 10.000! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toni
|
|
Er alle stoppet på vman? Eller er det bare Altid Brøndby?? Synes nemlig tråden er rimelig død 
|
|
|
|
|
|
Lang tid siden sidst! 
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg spiller skam stadig.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krobak
Lilleputspiller
|
|
Spillede engang, og var meget højt oppe. Men en ferie, og sådan noget, gjorde at jeg glemte alt om holdet 
|
|
|
|
|
|
Manchester United - Not arrogant, just better!
|
|
|
|