Dasmessi
Gæst
|
|
Hvad er nu størrelsen for et logo og banner må være?
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
okay . jeg har tror faktisk jeg har købt en spiller af dig en gang .
|
|
|
|
Barcelona Verdens bedste hold !
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Hvad er nu størrelsen for et logo og banner må være?
|
|
|
|
|
|
|
|
mathias o
|
|
her er de krav der er: Dimensioner: 96x96 pixels Format: jpg/gif Filstørrelse: 80kb eller mindre
|
|
|
|
|
|
|
|
mathias o
|
|
Har godt set dig inde i Billeder/Logoer tråden, hvor du søgte logo Hehe hvad hedder du ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
her er de krav der er: Dimensioner: 96x96 pixels Format: jpg/gif Filstørrelse: 80kb eller mindre
Jeg forstår bare ikke. FC Villefrance har lavet nogen former, der er 150x150. Så kan det jo ikke passe?
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Så sluttede jeg 4'er i Skotlands 5 division Dasmessi: Han resizer bare formerne efter han har lavet logo'et Grenaa Vikings FTW
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
Krellz
|
|
Så er jeg tilbage i vMan med en ny klub! Odense Dudez! Og jeg har en masse erfaring. Har en bruger der er bannet til 2010 :b.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Så sluttede jeg 4'er i Skotlands 5 division Dasmessi: Han resizer bare formerne efter han har lavet logo'et Grenaa Vikings FTW Mange tak. Så er jeg tilbage i vMan med en ny klub! Odense Dudez! Og jeg har en masse erfaring. Har en bruger der er bannet til 2010 :b.
Har du været uartig? I så fald, hvad har du lavet?
|
|
|
|
|
|
|
|
Toni
|
|
Så er jeg tilbage i vMan med en ny klub! Odense Dudez! Og jeg har en masse erfaring. Har en bruger der er bannet til 2010 :b. Pga. snyd??
|
|
|
|
Lang tid siden sidst!
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Ja, men det kunne da være rart at vide hvad han havde lavet
|
|
|
|
|
|
|
|
mathias o
|
|
Jeg forstår bare ikke. FC Villefrance har lavet nogen former, der er 150x150. Så kan det jo ikke passe?
Ved det ikke desvære
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Min tidl. klub. hed Team FCM (Banned) :-) Så nej jeg er faktisk ikke nybegynder til dette spil. Men er startet op igen efter en pause på to år.
|
|
|
|
|
|
|
|
mathias o
|
|
Min tidl. klub. hed Team FCM (Banned) :-) Så nej jeg er faktisk ikke nybegynder til dette spil. Men er startet op igen efter en pause på to år.
Hvad blev du bannet for ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Mange tak. Har du været uartig? I så fald, hvad har du lavet?
Pga. snyd?? "Kom til" at købe en af mine venners skodspiller for 700.000 !
|
|
|
|
|
|
|
|