home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1223 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Vman-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Vman-tråden  (Læst 262857 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller

Sv: Vman-tråden
« Svar #285: 02 Nov 2008, 21:36 »

Jeg startede med at spille Vman igår, nu må jeg bare se om det fanger min interesse.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #286: 02 Nov 2008, 21:40 »

Prøv lige at kig på min angriber Taras Opstemt

hvad synes du om ham og hvis jeg skulle sælge ham hvor meget skal jeg så kræve for ham?

Hmm han er meget god, men du vil være bedre tjent med gamle spillere (32-35), da de vil have 20 flere stats til samme pris!

Du kan nok sælge ham for lidt over 300.000-350.000 ca.

Lang tid siden sidst! Peace

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #287: 02 Nov 2008, 21:40 »

Jeg startede med at spille Vman igår, nu må jeg bare se om det fanger min interesse.

Hvad hedder du?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #288: 02 Nov 2008, 21:42 »

Så fik jeg en lille karatæne indtil 2039  Grin. Kom vidst til at byde lidt for høje priser på en af mine venners spillere.. hah..!

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #289: 02 Nov 2008, 21:45 »

Jeg hedder - Washington Islanders. Min filosofi er at jeg kun vil have amerikanere og englændere.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #290: 02 Nov 2008, 21:48 »

Prøv lige at kig på min angriber Taras Opstemt

hvad synes du om ham og hvis jeg skulle sælge ham hvor meget skal jeg så kræve for ham?

Havde hans træningsniveau været en smule højere, havde jeg været villig til at byde ca. 330.000, men jeg vil mene det er i omegnen af ca. 250-300.000 du kan få Smiley

Hmm han er meget god, men du vil være bedre tjent med gamle spillere (32-35), da de vil have 20 flere stats til samme pris!

Det kommer da an på hvordan man satser Wink Jeg selv har også unge spillere, velvidende om at jeg ikke kan udvikle dem til noget, men det er da på grund af min filosofi. Førend havde jeg også spillere, der var over 30 år, og jeg lå i 4. division i USA (og 3. i Sverige), men jeg valgte at sælge skidtet, da jeg fik 6 pensioner i træk, og derefter valgte jeg at købe ungt, som jeg kunne købe billigt og sælge dyrt: og blev de ikke solgt, så havde jeg gode spillere i mange år fremover. Smiley Den vej koster knaster, men du er også fremtidssikret i mange, mange, mange måneder derinde Smiley

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #291: 02 Nov 2008, 21:57 »

Det kommer da an på hvordan man satser Wink Jeg selv har også unge spillere, velvidende om at jeg ikke kan udvikle dem til noget, men det er da på grund af min filosofi. Førend havde jeg også spillere, der var over 30 år, og jeg lå i 4. division i USA (og 3. i Sverige), men jeg valgte at sælge skidtet, da jeg fik 6 pensioner i træk, og derefter valgte jeg at købe ungt, som jeg kunne købe billigt og sælge dyrt: og blev de ikke solgt, så havde jeg gode spillere i mange år fremover. Smiley Den vej koster knaster, men du er også fremtidssikret i mange, mange, mange måneder derinde Smiley

Hvis du ser mit hold (red: Måløv Allstars) så har jeg gamle spillere... I øjeblikket sælger jeg de ældeste, hvor jeg "bytter" dem ud med nogle på 30... Det koster også meget, men her er jeg sikkret spillere der kan spille min. 3 år, nok 5! Det betyder at jeg kan tjene i mellemtiden, hvilket ikke er så lidt med et stadion på 6500 pladser Wink

Men mener, at indtil man har nogle penge,(1 mio. efter salg af holdet) skal man satse gammelt  Wink

Edit: Kan se vi i Uge 40, har lavet en indbyrdes transfer, hvor du fik 350.000  Opstemt Spilleren er nu gået på pension, gad vide hvem det var  Smiley
Men tror han var god, siden jeg har købt ham for så meget  Grin
« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 22:01 af Toni » Logged

FKL94
Gæst

« Svar #292: 02 Nov 2008, 22:02 »

Min er Forza Chicken

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #293: 02 Nov 2008, 22:15 »

Edit: Kan se vi i Uge 40, har lavet en indbyrdes transfer, hvor du fik 350.000  Opstemt Spilleren er nu gået på pension, gad vide hvem det var  Smiley
Men tror han var god, siden jeg har købt ham for så meget  Grin

Mine spillere var af ekstremt højt niveau - jeg fik ca. 2,5 mio for 6 spillere, hvilket er ret højt for nogle gamle nisser på mit daværende niveau :p

Hvis du ser mit hold (red: Måløv Allstars) så har jeg gamle spillere... I øjeblikket sælger jeg de ældeste, hvor jeg "bytter" dem ud med nogle på 30... Det koster også meget, men her er jeg sikkret spillere der kan spille min. 3 år, nok 5! Det betyder at jeg kan tjene i mellemtiden, hvilket ikke er så lidt med et stadion på 6500 pladser Wink

Men mener, at indtil man har nogle penge,(1 mio. efter salg af holdet) skal man satse gammelt  Wink

Bestemt, men hvis du kigger på mit hold [Wink], så ser du at jeg ret beset ingen udgifter har, hvilket giver mig en større frihed på andre punkter. Det er de færreste af mine spillere, der kræver en løn, jeg har ikke rigtigt brug for at finde nye spillere, fordi mine spillere går ikke på pension før de er 31, osv.. Tilgengæld har jeg dog ikke mange tilskuere, fordi min VIFA-rank er faldt så meget, som den nu er. 900 -> 4900, hvilket i den grad sætter sine spor på indtægter, men det kommer dog i takt med at jeg udvikler spillerne stille og roligt. Jeg har et ret godt træningsgennemsnit, og folk skal nok købe mine spillere for fine summer om 3-4 måneder Wink

Begge måder fungerer dog ganske godt, på hver sin måde, og hvis man vil være en af topklubberne skal man også finde en mellemvej: gamle spillere, der skal være profiler, og unge spillere der skal udvikle sig. Smiley Jeg har bare valgt det på denne måde lige nu, fordi jeg var træt af pensioner. Opstemt

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 02 Nov 2008, 22:23 »

@JosepGuardiola: Du skal først og fremmest også lige udbygge dit trænigsanlæg med din plan Wink Det skal mindst være ligeså godt som mit Wink

En anden ting er, at du har mange talentspejdere, og det er store udgifter! Vil igen mene, at du har større chance for at finde dem selv, end via talentspejdere!! - Min mening

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #295: 02 Nov 2008, 22:34 »

@JosepGuardiola: Du skal først og fremmest også lige udbygge dit trænigsanlæg med din plan Wink Det skal mindst være ligeså godt som mit Wink

En anden ting er, at du har mange talentspejdere, og det er store udgifter! Vil igen mene, at du har større chance for at finde dem selv, end via talentspejdere!! - Min mening

Ikke nødvendigt. Smiley De spillere jeg har, træner stort set alle over 2 på blå, hvilket er mere end rigeligt for at jeg kan tjene penge på dem. Smiley Selvfølgelig vil jeg tjene flere penge med større anlæg, men at det er et must er overrated. De tjener jo ca. kun 5-6 stykker på det højeste, så stigningen mellem de forskellige anlæg er ikke SÅ stor som mange gør den til. Jeg kan tydeligt følge min udvikling i al fald.

Mht. talentspejdere, så gør jeg ofte det, at jeg ansættere talentspejdere og lader dem køre kontrakten ud, og så købe når jeg har råd til nogen nye. Alt i alt har jeg tjent på at have talentspejdere, da det ikke kræver mere end et par ugers tilvænning, førend man kan spotte talenter let som ingenting, og derved lave en god handel. Sidst jeg have talentspejdere kostede de mig ca. 1.000.000, mens  jeg købte spillere for 750.000 - jeg solgte så bare for 2.500.000 Wink Generelt er min erfaring, at man i den grad kan score kassen på talentspejdere, hvis man blot ved hvad man laver. Søg i lande hvor der er ligaer, og vælg specifikke positioner (fx England, offensiv midtbane) og alderen må max være på 15. Herefter er det blot at byde på alle dem, der har 0 i værdi, hvis de vel og mærke går igen på mere end én rapport - så er chancen for at de får t-mærket ekstremt stor, og så kan prislejet lige pludselig komme to-tre niveauer op, selvom spilleren måske skulle træne dårligt. Rapporter og mærker sælger alt for meget i spillet. Fx kan du score kassen på at smide SS af rapporter ind i de spillere, du har fundet på rapport.

Jeg har spillet Vman i lang tid, og jeg har bekendte i toppen af spillet, så jeg ved udemærket hvad jeg laver. Smiley Jeg kender mine udgifter, og jeg kender mine indtægter, og jeg foretager mig ikke noget, uden at jeg ved hvad jeg får ud af det Wink

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #296: 02 Nov 2008, 22:40 »

Hedder The Soccer inde på vman. Har spurgt om venskabskampe.. Smiley   
- I er velkommen til retur opgør! Opstemt

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #297: 02 Nov 2008, 22:42 »

Jeg kan ikke acceptere :-s

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #298: 02 Nov 2008, 22:42 »

Ikke nødvendigt. Smiley De spillere jeg har, træner stort set alle over 2 på blå, hvilket er mere end rigeligt for at jeg kan tjene penge på dem. Smiley Selvfølgelig vil jeg tjene flere penge med større anlæg, men at det er et must er overrated. De tjener jo ca. kun 5-6 stykker på det højeste, så stigningen mellem de forskellige anlæg er ikke SÅ stor som mange gør den til. Jeg kan tydeligt følge min udvikling i al fald.

Mht. talentspejdere, så gør jeg ofte det, at jeg ansættere talentspejdere og lader dem køre kontrakten ud, og så købe når jeg har råd til nogen nye. Alt i alt har jeg tjent på at have talentspejdere, da det ikke kræver mere end et par ugers tilvænning, førend man kan spotte talenter let som ingenting, og derved lave en god handel. Sidst jeg have talentspejdere kostede de mig ca. 1.000.000, mens  jeg købte spillere for 750.000 - jeg solgte så bare for 2.500.000 Wink Generelt er min erfaring, at man i den grad kan score kassen på talentspejdere, hvis man blot ved hvad man laver. Søg i lande hvor der er ligaer, og vælg specifikke positioner (fx England, offensiv midtbane) og alderen må max være på 15. Herefter er det blot at byde på alle dem, der har 0 i værdi, hvis de vel og mærke går igen på mere end én rapport - så er chancen for at de får t-mærket ekstremt stor, og så kan prislejet lige pludselig komme to-tre niveauer op, selvom spilleren måske skulle træne dårligt. Rapporter og mærker sælger alt for meget i spillet. Fx kan du score kassen på at smide SS af rapporter ind i de spillere, du har fundet på rapport.

Jeg har spillet Vman i lang tid, og jeg har bekendte i toppen af spillet, så jeg ved udemærket hvad jeg laver. Smiley Jeg kender mine udgifter, og jeg kender mine indtægter, og jeg foretager mig ikke noget, uden at jeg ved hvad jeg får ud af det Wink

Det kan godt være, at jeg er for forsigtig, for jeg er ikke glad for at give 100.000 for en spiller, der måske ikke bliver "mærket"!

Nu er det jo ikke fordi jeg selv er nybegynder Wink Opstemt

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #299: 02 Nov 2008, 22:44 »

Jeg kan ikke acceptere :-s

Kan du først i morgen  Wink

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010