|
Demonwar
|
|
Kan jeg overtage ens Vman-bruger? For jeg gider ikke starte helt tilbage fra start af. Du ændrer bare kodeordet, og skriver det i en PB.
ja du kan sgu få min sender koden om lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Kan jeg overtage ens Vman-bruger? For jeg gider ikke starte helt tilbage fra start af. Du ændrer bare kodeordet, og skriver det i en PB.
Det er imod reglerne, Cesc.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
KF, hvad klub-nummer har du egentlig på Vman? ..  Og hvor mange klubber er der? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
KF, hvad klub-nummer har du egentlig på Vman? ..  Og hvor mange klubber er der?  Dengang jeg spillede havde jeg klub-nummer 63 eller 64 - men det er efterhånden længe siden.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Kom nu Cesc, det er meget sjovere at starte selv  Jeg ligger i 7 division efter 2 måneder og ligger til oprykning 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Okay, så må jeg jo gøre det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Jonas
|
|
Så er jeg lige stoppet, og solgt alle mine spillere. Endte på 52.000.000. Havde egentlig håbet på lidt mere, men sådan gik det ikke. Hvis jeg skulle få lysten tilbage, starter jeg da ikke helt fra starten af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
tror heller ikk man m.. (uha) . jeg hedder alpjonsos derinde jeg havde 12 mio men spiller det ikk så meget jeg var meget god på et tidspunkt i det gamle men ikk så meget mere
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Så er jeg lige stoppet, og solgt alle mine spillere. Endte på 52.000.000. Havde egentlig håbet på lidt mere, men sådan gik det ikke. Hvis jeg skulle få lysten tilbage, starter jeg da ikke helt fra starten af  hvad hedder din klub? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Jonas
|
|
hvad hedder din klub?  Boys Of Virum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
jeg har haft 3 klubber alle sammen blev lukket hehe ogå den her men åbnet igen 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Så er jeg lige stoppet, og solgt alle mine spillere. Endte på 52.000.000. Havde egentlig håbet på lidt mere, men sådan gik det ikke. Hvis jeg skulle få lysten tilbage, starter jeg da ikke helt fra starten af  du har stadig en Keeper 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Jonas
|
|
Jaja, men han bliver solgt i en auktion nu  Medmindre klubben har trukket buddet tilbage..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad er det vigtigste at gøre i starten? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
INFO INFO INFO!. ALLE MINE SPILLERE PÅ MIN KLUB SIONKO CF ER PÅ AUKTION FOR KUN 1CREDIT!!!. BYD LØS!!. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|