home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2007 Dreamteams
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FM 2007 Dreamteams  (Læst 6238 gange)
koldingenseren
Ynglingespiller

Sv: FM 2007 Dreamteams
« Svar #15: 03 Jan 2007, 03:41 »

Der er ingen tvivl om den bedste målmand i spillet er Igor Akinfeev fra CSKA Moskva!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 03 Jan 2007, 07:57 »

Cech - Alves, Terry, Richards, Cole - Ballack, Lampard, Gerrard - Ronaldo, Robben, Henry i en 4-4-3 normal m deep defensive line og closing down always på angrebskæden (og mixed for resten) samt man marking for centerforsvaret, ja, så er man uovervindelig et par sæsoner  Smiley

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #17: 03 Jan 2007, 07:58 »

Raúl Albinol som DC er mit bud. Han er imodsætning til de fleste andre DC`r også meget hurtig.

David Villa må være kandidat til bedste AC. Han både laver mange mål(også på hovedstød) og lægger også op til dem. Han er samtidig en meget sikker straffesparksskytte .

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 03 Jan 2007, 08:01 »

Raúl Albinol som DC er mit bud. Han er imodsætning til de fleste andre DC`r også meget hurtig.

David Villa må være kandidat til bedste AC. Han både laver mange mål(også på hovedstød) og lægger også op til dem. Han er samtidig en meget sikker straffesparksskytte .

Du har ret, Villa er faktisk spillets bedste angriber fra start af og adskillige sæsoner frem. IMO er Richards og Terry begge bedre end Albiol (men ret beset er der næppe nogen forskel, jeg foretrækker bare altid britiske spillere  Wink)

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #19: 03 Jan 2007, 09:11 »

Fremtidens hold MM: Akinfeev, RB: M. Richards, LB: Marcelo, CD: A. Tuia, CD: A. Vanden Borre,  DM. M. Schmoller, CM: S.Cardenas, CM: Fabregas, OMH: C.Ronaldo, OMV: S.Vukcevic, AC: N.Millan

Andre der kunne komme på holdet: Raul Garcia, Raul Albiol, Ruben Dario med flere

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #20: 03 Jan 2007, 11:06 »

Cech - Alves, Terry, Richards, Cole - Ballack, Lampard, Gerrard - Ronaldo, Robben, Henry i en 4-4-3 normal m deep defensive line og closing down always på angrebskæden (og mixed for resten) samt man marking for centerforsvaret, ja, så er man uovervindelig et par sæsoner  Smiley

hvordan kan du have ballack på dit hold efter han har haft sådan et år?

Tak til Buschaka for signaturen..

N17
Manager

« Svar #21: 03 Jan 2007, 11:08 »

hvordan kan du have ballack på dit hold efter han har haft sådan et år?

Det har jo ikke noget med IRL at gøre, men i spillet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #22: 03 Jan 2007, 21:58 »

okay troede sku det var i virkeligheden

Tak til Buschaka for signaturen..

MisterFCK
Gæst

« Svar #23: 03 Jan 2007, 22:09 »

Jeg har tænkt en del over , hvordan i vælger hvilke spillere I køber .. Hvad ville være et dreamteam for jer 1. sæson , og hvorfor ?
Kom også gerne med et bud på fremtidens hold - undlad venligst reg. spillere ;b

Kommer lige med mit bud først med en lille beskrivelse af mit dreamteam ud fra 4-4-2 diamant opstillingen , som jeg laver alle taktikker udfra :
GK - Petr Cech - Han er simpelthen bare den bedste og mest stabile keeper ; desuden er han for fremtiden ..
FB's - Ashley Cole og Lucas Neill - Ashley Cole er i særklasse den bedste offensive venstreback , mens Lucas Neill har mange af de samme kvaliteter , bare på højreback .. Sikre valg for mig ..
DC's - John Terry og Robert Huth - Terry siger sig selv .. Måske er Huth ret overraskende , men han er en yderst stabil forsvarsspiller ; ham ved man hvor man har ..
MCd - George Boateng - Det er udelukkende udfra erfaringer .. Årets spiller i Europa , og Champions Leagues bedste er nok til at overbevise mig ; han har desuden rutinen på sin side ..
W's - Ronaldo og Arjen Robben - I særklasse de bedste fløje ; gode i udfordringerne og boldsikre ..
MCa - Michael Ballack - Hovedstærk , så han bruges som targetman ; boldsikker , effektiv .. Den komplette spiller .
FC - Thierry Henry - Ingen spiller scorer så mange mål så stabilt .. Komplet pånær hovedspillet ..
ST - Miroslav Klose - Pga . Henrys mangler har jeg brug for en hovedstærk spiller ; Klose er manden ..

Kom med jeres forslag Opstemt

Du skulle vel ikke holde, bare en smule med Chelsea ?
 Rullende Øjne

smoothly
Gæst

« Svar #24: 24 Jun 2007, 22:02 »

Dreamspilleren er da uden sammenligning David Villa. Den mand scorer jo op alt..

patrick J
Manager

« Svar #25: 24 Jun 2007, 22:10 »

Syntes ogsåklart Davi villa ham kan INGEN måle sig med!!!!!!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Vuff
Ynglingespiller

« Svar #26: 25 Jun 2007, 19:46 »

MM Gianluigi Buffon - Ingen over, ingen ved siden af
HB Dani Alves - God offensivt og deffensivt
VB Giorgio Chilieni - Lidt lgesom Daniboy, god offensivt, og deffensivt. De passer godt sammen
CB Rio Ferdinand - Spillets mest deffensivt stabile
CB Daniel Agger - Bare ige for at få en dansker ind... Ej, han gør det fandme godt
DM Edgar Davids - God, gammel, glansfuld
HM Pavel Nedved - He still got it
VM Ronaldinho kommer man nok ikke uden om... Han er jo boldkontrollen himself
CM Steven Gerrard - Hvordan kan en mand løbe så meget !!?
OM Martin Ericsson - Han ka' sgu osse klare det i de helt store klubber, respekt til ham
AC Fernando Torres - I mit første Atletico spil scorede han 30 mål! Og at han også er min ydlingsspiller hjælper også lidt Opstemt
« Seneste Redigering: 25 Jun 2007, 19:49 af Vuff » Logged

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #27: 25 Jun 2007, 20:01 »

Kan du ikke lige skrive hvordan du får en 4-4-3, jeg kan ikke gå til kamp uden målmand Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hado
Gæst

« Svar #28: 26 Jun 2007, 08:26 »

MM: Igor Akinfeev - Ung og utrolig stærk, ham kan man have gavn af i mange år.
HB: Dani Alves - Han er min yndlingsspiller, han er for vild.
FC: Puyol - Utrolig hurtig og stærk i markering og tacklinger, mangler dog noget i hovedspillet.
FC: Vincent Kompany - Meget teknisk dygtig og rimelig hurtig.
FV: Giorgio Chiellini - Han er spillets bedste VB.
MC: Francesc Fabregas - Ung og gør det fantastisk godt.
MC: Steven Gerrard - Han er den bedste på den her plads.
OMV: C. Ronaldo - Han er fabelagtig, scorer tit og laver mange oplæg fra denne position.
OMC: Ronaldinho - Hvem ellers?
OMH: Messi - Wonderkid. De første par sæsoner har jeg ikke haft det helt store held med ham, men han har samlet op på sine mindre gode præstationer.
AC: Henry - Han er den ultimative bomber.

Bænken: Agüero, Sahin, Xavi, Pique, Eduardo Ratinho, Anderson og Deco.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #29: 01 Jul 2007, 15:13 »

Der er vist nogen der er Chelsea supporter!
Hvad vil du med Ballack?! Der kan sagtens findes bedre midtbanespillere end ham efter min mening..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010