home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 317 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Addicks Vej Til Succes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Addicks Vej Til Succes  (Læst 4748 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #15: 09 Jan 2007, 20:55 »

Jo, er ved at kigge på det  Smiley

Rart at høre.
Lige til din orientering så er du den 3. bedste blog skriver på siden. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #16: 09 Jan 2007, 21:18 »

Nizzle sejr over Arsenal Peace (så prøver vi den nye smiley Tunge)
Bare bliv ved i samme stil Thumbs Up
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #17: 10 Jan 2007, 20:20 »

November 2006



Bent månedens spiller
Onsdag den 1. november 2006

Darren Bent – Måendens spiller


Charltons Darren Bent fik i dag lidt hæder for hans seneste stykke arbejde i frontlinien for the Addicks.
Hæderen bestod i af Darren Bent i dag modtog pris månedens spiller i oktober. Darren Bent fik prisen på baggrund af den perlerække af gode kampe som Bent har spillet den sidste måneds tid for Charlton plus han har scoret en del vigtige mål. Darren Bent indtager pt. andenpladsen som den mest scorede i Premier League. 2 mål efter Thierry Henry som har lavet 10 mål i denne sæson.





Diawara ude med et brækket ribben
Torsdag den 2. november 2006

Souleymane Diawara


Charltons forsvarsspiller Souleymane Diawara kom i dag til skade under træningen da han kolliderede med Jimmy Floyd Hasselbaink.
Allan Simonsen og resten af Charlton truppen blev i dag ramt af en hård skade den stærke midterforsvare for Charlton Souleymane Diawara er ude op til en måned grundet et brækket ribben han efter et sammenstød med den hollandske angriber Jimmy Floyd Hasselbaink under dagens træning. Simonsen lagde ikke skjul på at tabte af Diawara var hårdt, men han var sikker på at truppen var dækket ind på pladsen.





Ufortjent nederlag til Charlton
Lørdag den 4. november 2006

Premier League 11. runde: Charlton 0 – 1 Liverpool

Luis Garcia scorede kampens enlige mål


Charlton tabte i dag 0-1 hjemme til Liverpool. Et ufortjent nederlag til Charlton som længe holdt stand imod et stærkt Liverpool pres, men alligevel tabte på et sent mål.
Kampen ene mål blev nemlig scoret i det 87 minut da Liverpools Luis Garcia satte hovedet på et indlæg fra Pennant, og bragt bolden ind bag Charltons målmand Stephan Andersen. Charltons anføre lagde ikke skjul på at han synes det var lidt ufortjent at Liverpool fik alle 3 point med hjem fra the Valley i dag, da Charlton spillede lige op med dem, og kun fejlede engang nemlig da Garcia scorede.





The Addicks klar til kvartfinalen
Onsdag den 8. november 2006

Carling Cup 4. runde: Swansea 1 – 3 Charlton

Amady Faye scorede sit første mål for Charlton mod Swansea


Charlton er klar til kvartfianlen i Carling Cuppen da klubben ude, slog League 2 holdet Swansea 3-1.
Charlton lagde også godt fra land i starten af kampen, og Marcus Bent bragte Charlton foran 1-0 efter 11 minutters spil. At det ville være en sikker sejr til Charlton i dag blev man mere klogere på da Amady Faye scorede til 2-0 på et langskud for Charlton. Dette var Fayes første mål i Charlton trøjen siden skiftet fra Newcastle. Charlton havde muligheden for at komme foran 3-0 i det 33 minut da de fik tildelt et straffespark, men den sikker skytte fra 11 meter pletten Darren Bent missede desværre. Swansea fik dog bragt lidt spænding ind i kampen da Andy Robinson fik reduceret til stillingen 1-2 i det 71 minut, men Charltons Darren Bent slog til i det 84 minut og sikrede Charlton en sejr på 3-1.

Charlton er dermed klar til kvartfinalen i Carling Cuppen og skal dermøde Aston Villa hjemme på the Valley. Kampen spilles den 20 december.





3 nederlag i træk til Charlton
Lørdag den 11. november 2006

Premier League 12. runde: Manchester United 2 - 0 Charlton

2 måls skytten Louis Saha


Charlton fik i dag klubbens 3 nederlag i træk, da holdet ude på Old Trafford mod Manchester United tabte 2-0.
Manchester United var fortjent i dag over Charlton. Charlton var ellers godt med det første kvarter af kampen, og havde et par hode chance. Men da Louis Saha i det 17 minut bragte Manchester United foran 1-0, faldt hele Charlton holdet sammen og viste ikke mere i den kamp. Derfor var det også fuldt fortjent at Manchester United vandt kampe de 2-0. Kampens andet mål blev også sat ind af Louis Saha i det 52 minut.
Med nederlaget til Manchester United ser det ikke godt ud for Charlton. De er gået fra en fin placering i midten af ligaen ned til bunden nu. Charlton indtager en 16 plads efter dagens kamp 4 point over nedrykningsstregen.





Charlton fortsætter den dårlige stime
Søndag den 19. november 2006

Premier League 13. runde: Charlton 1 – 2 Blackburn

Blackburn spillere fejre Savage scoring.


Blackburn gav i dag Charlton deres 4 nederlag i træk. Charlton var ellers godt med i en tæt kamp mod Blackburn men tabte alligevel.
Charlton spillede i dag en meget god kamp mod Blackburn, desværre for the addicks var det gode spiller ikke nok til at sikre holdet point i dagens kamp. Blackburn kom foran 0-1 i det 22 minut da Robbie Savage var sikkerheden selv fra 11 meterpletten af, og scorede på et straffespark begået imod Benni McCarthy af Charltons forsvarsspiller Gonzalo Sorondo. Charlton kom dog tilbage i kampen da klubbens topscore Darren Bent i det 38 minut bragte Charlton på 1-1 ved at hamrede et skud af sted, som ramte Blackburns Dominic Matteo og snød målmand Brad Friedel i Blackburn målet. Målet til slutresultatet 1-2 stod Blackburn Benni McCarthy for i det 57 minut da han på en aflevering fra Nando sparkede bolden op i trekant af Charlton målet. Med nederlaget til Blackburn på 2-1 rykkede Charlton helt ned under nedrykningsstregen på 17 plads.





Charlton fortsætter vejen ned
Søndag den 26. november 2006

Premier League 14. runde: Middlesbrough 3 – 1 Charlton

Viduka og Yakuba fejre Vidukas mål til 3-1.


Charlton rykkede i dag en plads mere ned i tabellen da de tabte ufortjent 3-1 til Middlesbrough.
Charlton tabte i dag ufortjent til Middlesbrough da de på Riverside Stadium i dag rendte ind i et 3-1 nederlag til Boro. Charlton sad nemlig på hele kampen, og havde mest bold besiddelse. Men det er desværre ikke det man vinder fodbold kampe på det er mål, og dem scorede Charlton ikke når de havde chancerne, men det gjorde Boro. Charlton fik ellers en god start på kampen da midtbanespilleren Andy Reid efter blot 12 minut bragte Charlton foran 0-1. Glæden hos Charlton spillerne over den god start forstummede hurtigt blot 2 minutter efter Reids scoring. For 2 minutter efter Reids scoring var det nemlig Boros Jason Euell der bragte Boro tilbage i kampen og udlignede til 1-1. Mark Viduka gjorde tingene værre for Charlton da han kort før pausen scorede til pausestilligen 2-1. Charlton blæste til angreb i anden halvleg, men lige meget hjalp det da Charltons angribere ikke kunne få bolden i kassen. I stedet for var det Boro som scorede igen, og igen var det Viduka som scorede da han i det 77 minut scorede til slutresultatet 3-1. Med endnu et nederlag rykkede Charlton i dag fra en 17 plads ned til en 18 plads.


3 point på konto, og over stregen igen
Onsdag den 29. november 2006

Premier League 15. runde: Charlton 3 – 1 West Ham

Bent rundede de 15 kasser mod West Ham i dag.


Charlton fik i dag hjemme mod West Ham endt den dårlige stime med det ene nederlag efter det andet til en sejr. En vigtig sejr for Charlton også, for med sejren er holdet nu over nedrykningsstregen igen.
Charlton fik i dag 3 vigtige point til kontoen da klubben i dag hjemme slog West Ham 3-1 via. et hattrick fra Darren Bents side. Darren Bent scorede det 1 af 3 mål efter blot 12 minutters spil bankede bolden med fuld kræft ind bag Roy Carroll i West Ham målet. Darren Bent var igen på pletten da han blot 12 minutter efter sin først scoring scorede til 2-0 på et straffespark begået af West Hams John Pantsil mod Charltons Andy Reid. Anden halvleg var næste kun startet før West Hams argentinske lejesvend Carlos Tevez bragte West Ham tilbage i kampen ved at score til 2-1 efter en flot solopræstation af den unge argentiner op gennem Charlton forsvaret. Men Charlton og Darren Bent gav hurtigt svar på tiltale da han i det 49 minut scorede til slutresultatet 3-1 til Charlton. ”Dette er en utrolig vigtig sejr for klubben og for holdet. Med den er vi over nedrykningsstregen igen, og nu må vi håbe det er starten på en række gode resultater for Charlton.” udtalte manager Allan Simonsen efter kampen. Charlton ligger på en 16 pladsen i Premier League efter 3-1 sejren over West Ham i dag.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #18: 10 Jan 2007, 20:21 »

Rart at høre.
Lige til din orientering så er du den 3. bedste blog skriver på siden. Smiley

Tak skal du have Smiley Det er rart at høre du synes det Smiley

Nizzle sejr over Arsenal Peace (så prøver vi den nye smiley Tunge)
Bare bliv ved i samme stil Thumbs Up

Ja, det var en lækker sejr over Arsenal. Desværre har det ikke gået så godt i november måned Skuffet
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #19: 11 Jan 2007, 15:06 »

Dejligt med endnu en update. Man må da håbe at sejren over West Ham vender den dårlige stime du har haft. Ubeslutsom
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #20: 11 Jan 2007, 22:17 »

Dejligt med endnu en update. Man må da håbe at sejren over West Ham vender den dårlige stime du har haft. Ubeslutsom

Det kan jeg så sige dig at den ikke har haft. Har spillet et par måneder frem og har tabte igen og igen, hvilket nu i sidste end har kostet mig en fyreseddel. Så bloggen stopper desværre her Græder

Tak til dem der har fulgt bloggen i sin korte levetid!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #21: 11 Jan 2007, 23:11 »

Satans denne blog tegnede ellers til at blive rigtig god, men så kan du jo lave en om 1860 München Rullende Øjne
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #22: 11 Jan 2007, 23:54 »

Satans denne blog tegnede ellers til at blive rigtig god, men så kan du jo lave en om 1860 München Rullende Øjne

Lav dog en selv med 1860 soccerPOPS.. Opstemt Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #23: 12 Jan 2007, 08:09 »

Satans denne blog tegnede ellers til at blive rigtig god, men så kan du jo lave en om 1860 München Rullende Øjne

Hehe Smiley Ja, det er rigtigt. Det kan jeg. Skal nok lige overveje det Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #24: 12 Jan 2007, 19:44 »

Hehe Smiley Ja, det er rigtigt. Det kan jeg. Skal nok lige overveje det Smiley

Overveje? Shockeret  Opstemt
For det meste skirver folk bare: "Gør det selv"
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #25: 12 Jan 2007, 19:57 »

Overveje? Shockeret  Opstemt
For det meste skirver folk bare: "Gør det selv"

Heh, Jeg kan faktisk godt forstå at du ikke gør det. Det er jo sjovere at læse om det, end at skrive selv. : ) Begynder du at læse min blog hvis jeg søger stillingen i 1860 Munchen?  Opstemt


Bloggen: Det har været en fedt blog Kimu Smiley Du kunne også bare søge job i en anden klub og så fortsætte bloggen derfra : )
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #26: 12 Jan 2007, 20:05 »

Heh, Jeg kan faktisk godt forstå at du ikke gør det. Det er jo sjovere at læse om det, end at skrive selv. : ) Begynder du at læse min blog hvis jeg søger stillingen i 1860 Munchen?  Opstemt


Bloggen: Det har været en fedt blog Kimu Smiley Du kunne også bare søge job i en anden klub og så fortsætte bloggen derfra : )

Er du crazy! Shockeret
Selvfølgelig gør jeg det. (Det skal dog siges at jeg har læst de fleste indlæg i din blog, men den manglende kommentar har selvfølgelig gjort sådan at du nok ikke føler at jeg følger med Forlegen)
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #27: 12 Jan 2007, 20:09 »

Overveje? Shockeret  Opstemt
For det meste skirver folk bare: "Gør det selv"

Det er da helt sikkert en klub som er værd at overveje at start en blog med hvis det skulle være. Så derfor overvejer jeg det. Men har også et par andre ideer Smiley

Bloggen: Det har været en fedt blog Kimu Smiley Du kunne også bare søge job i en anden klub og så fortsætte bloggen derfra : )

Tak skal du have Det er selvfølglige rigtigt det du skriver, men lysten til det er der ikke lige Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #28: 12 Jan 2007, 20:13 »

Er du crazy! Shockeret
Selvfølgelig gør jeg det. (Det skal dog siges at jeg har læst de fleste indlæg i din blog, men den manglende kommentar har selvfølgelig gjort sådan at du nok ikke føler at jeg følger med Forlegen)

Det må du da godt gøre så Smiley

Det er da helt sikkert en klub som er værd at overveje at start en blog med hvis det skulle være. Så derfor overvejer jeg det. Men har også et par andre ideer Smiley

Tak skal du have Det er selvfølglige rigtigt det du skriver, men lysten til det er der ikke lige Smiley

Hvis lysten ikke er der skal du heller ikke. Så er det jo ikke sikkert bloggen bliver ved med at være god. Men jeg håber da der kommer en ny fra din side snart Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Addicks Vej Til Succes
« Svar #29: 12 Jan 2007, 20:15 »

Hvis lysten ikke er der skal du heller ikke. Så er det jo ikke sikkert bloggen bliver ved med at være god. Men jeg håber da der kommer en ny fra din side snart Wink

Har et par ideer i luften så vil ikke udelukke der kan komme en ny!
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010