|
Buschaka
|
|
nr. 7... altid...
bunder i at jeg var MEGA beckham fan da han var i Manchester, så siden da har det altid været nr. 7 for mig, både i fodbold og håndbold
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
kie
|
|
Nr. 4 bare mit lykketal.. Spiller godt nok central midtbane, men bare nummeret giver mig lykke.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
8.. Hvis jeg ikk må få nummer 8 spiller jeg ikk  PS: Jeg er forsvar spiller
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 18:03 af RCD »
|
|
|
|
|
|
|
Anqes
|
|
Spiller med nummer 11, har jeg altid gjort på trods af at jeg er venstre back 
|
|
|
|
|
|
Yndlingshold: Brøndby & Arsenal! Yndlingspiller: Luis Figo.
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Nr. 14 er nummeret at spille med...
Nummeret passer godt nok overhovedet ikke til en forsvarsspilller som mig men der er bare et eller andet med det nummer...
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nr. 7. Jeg fik min første klubtrøje da jeg var syv, og så valgte jeg bare nr.7. Ligesiden har det holdt ved. Især fedt nar David Villa spilelr med nr.7 også  Nr. 14 er nummeret at spille med...
Nummeret passer godt nok overhovedet ikke til en forsvarsspilller som mig men der er bare et eller andet med det nummer...
Hvem sagde Michael Gravgaard? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yohemming
|
|
Nr. 10 :b selvom jeg er midterforsvar, har altid haft dette nummer, og hvis jeg ikke får spiller jeg ikke eller også spiller jeg af lort til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EFBMANUTDX2
|
|
Spiller med nummer 7 
|
|
|
|
|
|
Viva Ronaldo ! §
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Spiller med nr. 4  det var da jeg havde det nr. at jeg slog ordentligt igennem på midthold og siden har jeg været fastmand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Nr. 4 bare mit lykketal.. Spiller godt nok central midtbane, men bare nummeret giver mig lykke..  Sådan skal det være  Jeg spiller også central og også nr 4 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Spiller med nummer 14... Cruyff style baby!! Men spiller højre back eller højre midt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Jeg spiller gerne med nummer 2, men ærligt talt er jeg ligeglad. Jeg er ikke overtroisk, og jeg har ingen nykker. Jeg vil dog helst ikke spille med nummer 10, eftersom min spillestil er at bremse opspillet og være skraldemand. Måske nummer 6 burde være mit nummer ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Spiller med nr. ingenting  .. Er dommer så må desværre ikk deltage i spillet på DEN måde 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Barca-boy
|
|
Har gået til fodbold i ni år, og har altid spillet i nummer 5! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|