home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC København - Drømmen om Storhed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FC København - Drømmen om Storhed  (Læst 4994 gange)
donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mulig blog ?
« Svar #15: 25 Dec 2006, 20:16 »

Lav du bare "byens hold blog" men prøv at lave den forskellig fra de andre der er igang, så kommer der mange læsere
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Mulig blog ?
« Svar #16: 25 Dec 2006, 20:24 »

Lav du bare "byens hold blog" men prøv at lave den forskellig fra de andre der er igang, så kommer der mange læsere

Jeg har ikke læst de andre FCK-blogs  så jeg ved ikke lige hvordan de er bygget op og så har jeg bestemt mig for hvordan min skal være. Men jeg kan da lige tage et kig Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #17: 26 Dec 2006, 01:04 »

FC København - Drømmen om Storhed



Ja så kommer bloggen igang. Først kommer her lidt fakta og derefter vil jeg lige fortælle om hvad der er sket gennem de første måneder i klubben. Jeg håber i vil følge med.

Database:
Stor

Lande:
Danmark - SAS Ligaen, Viasat Sport Divisionen
England - Barclays Premiership, Coca Cola Championship
Frankrig - Ligue 1 Orange, ligue 2 Orange
Tyskland - Bundesliga, 2. Bundesliga
Italien - Serie A, Serie B
Spanien - La Primera Division, Segunda Division A

Klub:
FC København

Mål:
At vinde ligaen i alle de lande jeg har med.

Regler:
Jeg må ikke skifte klub før jeg har vundet mesterskabet i det land, med mindre jeg bliver fyret selvfølgelig(men det sker ikke).






1. September 2006


Truppen er rigtig god men mangler alligevel forstærkninger på forskellige pladser. Bla. venstreback hvor vi råder over en gammel Bergdølmo, en dårligt defensiv Wendt og en utrolig dårlig Niclas Svendsen. Venstre back var dog en af de pladser vi ikke fik forstærket os på. Jeg fik i stedet hentet 4 spillere til klubben. Først hentede jeg det unge talent Sherman Cardenas i Bucaramanga. Det 16-årige talent kostede mig DKK 8.000.000. Jeg tør godt sige at han er meget berømt på FMFreaks.dk
så de fleste kender hans talent. Dernæst hentede jeg en ung målmand i Colo Colo. Rodrigo Paillaqueo er navnet på den 21-årige målmand der næsten er på niveau med Jesper Christiansen i målmandsstatsne. Han kostede os DKK 4,750.000. Derefter blev der hentet en svensker til klubben. Jeg har allerede en del svenskere til rådighed men det er altid godt med flere. Derfor har jeg valgt at give DKK 10.000.000 til IFK Göteborg for at få fat i midtbanetalentet, Pontus Wernbloom. Han bliver i første omgang reserve for Linderoth. Til sidst hentede vi så Jukka Santala fra FC Nordsjælland til klubben. Nordsjælland ville ikke af med Morten Nordstrand så jeg tog istedet deres anden angriber. Jeg måtte slippe hele DKK 8.000.000 for ham.


Vi lagde ud i Dong SuperCup Finalen, mod Randers FC. Der blev det til en sikker 3-0 sejr og vi fik derfor 1. pokale i hus allerede i første kamp. Derefter vandt vi snevert 4-3 over AaB i min SAS Ligadebut og dernæst 3-0 over Viborg. Så vandt vi sammenlagt 5-0 over Sheriff i 2. kvalrunde til Champions League inden vi slog Randers FC 2-0. Næste kamp blev mit første nederlag som træner for klubben. Det var uheldigvis med Brøndby og fansne var efter mig den kamp. Så blev det tid til 3. CL-kvalrunde. Vi skulle spille med HSV og havde muligheden for hævn for sidste år. Vi spillede 1-1 i parken og i Tyskland så det også ud til at ende 1-1 men da HSV scorede i overtiden gik vi ikke videre. Mellem de to kampe tabte vi 2-1 til OB og vandt 2-0 over FC Midtjylland. Til sidst vandt vi 2-0 over Silkeborg.

Vi ligger i øjeblikket nr. 3, 1 point efter Brøndby og 3 piont efter Esbjerg på førstepladsen. Midtlylland ligger sidst med kun 2 point i de første 7 kampe.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #18: 26 Dec 2006, 01:17 »

God start, fortsæt det gode arbejde Smiley

Gode indkøb
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #19: 26 Dec 2006, 11:27 »

Gode indkøb, dog savner jeg lidt mere kampfakta end bare resultatoplæsning. Det kunne være lækkert, med målscorerne o.s.v.

Ellers ser det jo pænt ud Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #20: 26 Dec 2006, 11:42 »

Hmm, med de penge der er brugt, synes jeg godt du kunne finde bedre spillere, men så længe du vinder dm, og kommer i CL, er det vidst også godt nok Smiley God start rent skrivemæssigt!
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #21: 26 Dec 2006, 12:11 »

Gode indkøb, dog savner jeg lidt mere kampfakta end bare resultatoplæsning. Det kunne være lækkert, med målscorerne o.s.v.

Ellers ser det jo pænt ud Smiley

I min sidste blog, med Lyngby, skrev jeg resultater med kampfakta og det hele men det syntes jeg er for trættende at gøre i længden så jeg tror jeg bliver ved på denne måde. Men der kan da godt komme noget om målscorende ind i mellem.

Hmm, med de penge der er brugt, synes jeg godt du kunne finde bedre spillere, men så længe du vinder dm, og kommer i CL, er det vidst også godt nok Smiley God start rent skrivemæssigt!

Ved godt jeg har brugt en del penge men mener selv at det er nogle gode spillere jeg har købt. Og så skal det lige siges at det er mit allerførste game i 07 så jeg kender ikke alle talenterne i dette spil.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #22: 26 Dec 2006, 12:41 »

Nice... ser jo godt ud, selvom jeg nok vel mene at du undervurderer Oscar... Men vi kan jo heller ikke være enige om alt... Wink

KUTGW
Logged


MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #23: 26 Dec 2006, 12:45 »

Nice... ser jo godt ud, selvom jeg nok vel mene at du undervurderer Oscar... Men vi kan jo heller ikke være enige om alt... Wink

KUTGW

Han er også god men jeg mener bare ikke han er god nok defensivt når han har under 10 i tackling og markering. Wink
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #24: 26 Dec 2006, 13:12 »

God start og nogle fine indkøb Thumbs Up
Logged

kup
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #25: 26 Dec 2006, 16:16 »

urealistisk når du er FuCK....taber klub og tabernar
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #26: 26 Dec 2006, 16:37 »

Kup: Tag dig sammen. Han er FCK fan og hvad så? Gør det hans blog dårligere? Nej... Lad vær' med at skrive sådan noget pis i en andens blog, bare fordi du er Brøndby fan, behøver du jo ikke, at svine hans klub og ham selv til vel? Lad nu være med, at gøre denne blog til endnu en debat mellem bitre Brøndbyfans og ekstremt glade FCKfans. Dette er MisterFCKs blog om FCK, og det er præcis dét, kommentarene skal handle om. Ikke en intern fight mellem fans.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #27: 26 Dec 2006, 23:12 »

Kup: Tag dig sammen. Han er FCK fan og hvad så? Gør det hans blog dårligere? Nej... Lad vær' med at skrive sådan noget pis i en andens blog, bare fordi du er Brøndby fan, behøver du jo ikke, at svine hans klub og ham selv til vel? Lad nu være med, at gøre denne blog til endnu en debat mellem bitre Brøndbyfans og ekstremt glade FCKfans. Dette er MisterFCKs blog om FCK, og det er præcis dét, kommentarene skal handle om. Ikke en intern fight mellem fans.

Helt enig med dig Zhotlog. Det er da noget lort at skrive i en blog. Og det siger jeg ikke bare fordi det er min egen. Hvis du absolut vil svine fck til så lav dog et nyt emne i stedet for at svine holdet til i en blog. Prøv at tænk hvis du havde en blog med BIF og jeg så kom hen og svinede dig til. Det ville du jo heller ikke syntes vare sjovt vel ?



Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #28: 26 Dec 2006, 23:14 »

Og så slutter vi det lille emne og kommer tilbage til bloggen. Der kommer snart en update, håber jeg.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København - Drømmen om Storhed
« Svar #29: 26 Dec 2006, 23:33 »

Den glæder jeg mig til Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010