donut17
|
|
så har man en belgisk samarbejdsklub i bedste række og så vil spasser-brasillianeren ikke dertil 
|
|
|
|
Succes is temporary - loyalty is forever
Forza FCK
|
|
|
|
ronen
|
|
Det er så irriterende sådan noget!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hvor gammel skal en spiller være før man kan låne ham ud? kan ikke låne Millan ud nemlig!
I øvrigt, så fik jeg 2 spillere efter jeg havde spejdet dem så deres stats kom frem. Så måske ligger finten deR!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Jeg tror nok 17 år er alderen  ja det passer vidst.. har lige tilbudt dem til min "pennevenne" klub og dem på 17 kunne godt og dem på 16 måtte ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Jeg tror nok 17 år er alderen  delvist rigtigt..... de skal have en professionel kontrakt som de kan få på deres 17 år fødselsdag. det betyder du kan have en på 18 år som ikke kan lejes ud - så skal han have en professionel kontrakt.....
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg har lige købt Alex til Chelsea. Han kan ikke spille fordi han mangler Arbejdstilladelse, så kan i ikke fortælle hvor mange år man skal være i Holland for at gå Eu pas? Kan ikke finde denne Guide med det 
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Jeg har lige købt Alex til Chelsea. Han kan ikke spille fordi han mangler Arbejdstilladelse, så kan i ikke fortælle hvor mange år man skal være i Holland for at gå Eu pas? Kan ikke finde denne Guide med det  Hvis du er Chelsea har du da den der belgiske klub Westerloo vidst:S men i Belgien tager det kun 3 år at få EU pas:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Swaagenz1
Gæst
|
|
Hvad gør man lige når man har købt Leobong Mokoena i Sydafrika og han så ikke får arbejdstilladelse i England og så heller ikke vil lånes ud til Cercle Brugge i Belgien? Fandme surt! Spiller med Blackburn
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
der står i guiden at det tager 100 år at få pas i Japan...!? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Har været ude for at flere af mine spillere ikke fik fornyet deres WP hvilket jeg går ud fra er fordi jeg ikke har spillet dem nok.... 
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|