|
Rooland
|
|
Mener du med det første? ..
Første?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Ja. Transfered meget  . Har også haft mange fejlkøb. Di Natale(Han røg til blackburn og blev topscorer sæsonen efter:( ) Basturk Snejder(men han scorede dog et fantastisk mål i sin tid) Både Manduro & Sneijder .. Bliver den næste Ajax mand Huntelaar eller Babel? - Følg med imorgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Første?
Det med jeg kan en masse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Kan du nogle spændene DM'er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kan du nogle spændene DM'er?
altså bare kommende stjerner Fabregas Essien Gago Maduro... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
altså bare kommende stjerner Fabregas Essien Gago Maduro...  Har du enlig set mit hold? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Har du enlig set mit hold?  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Betyder det ja eller nej? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Målmænd :
Kenneth Vermeer Gulliermo Ochoa Austin Ejide Carlos Kameni Alberto Frison Scott Carson Quentin Westberg
Forsvar :
Gareth Bale Gael Clichy Micah Richards Emanuel Eboue Phillipe Senderos Sergio Ramos Leighton Baines Anton Ferdinand Marcell Jansen Phillip Lahm Per Mertesacker Gonzalo Ron Vlaar Gonzalo Castro Antonio Barragan Modibo Diakite Vicent Kompany Pique Luziao Phillip Ifil Daniel Agger Steven Taylor
Midtbane :
C. Ronaldo Jesus Navas Anderson Kerlon Hewiges Maduro Cesc Fabregas Freddy Adu Fernando Gago Lionel Messi Nigel Reo-Coker Sergio Aguero Jose Manuel Jurado Javier Mascherano Samir Nasri Franck Ribery Jeremy Toulalan Ricardo Montolivo Neri Cardozo Ramon Sebastian Tyrala Lee Cattermole Nuri Sahin Jonathan De Guzman Giovanni Dos Santos John Obi Mikel Aaron Lennon Andres Guardado Jose Manuel Jurado Joao Moutinho Yoann Gourcuff Eugen Polanski Diego Tranquillo Barnetta Mathieu Debuchy Mathieu Bodmer Cristian Rodriguez Vierinha Ricardo Queresma Blaise Matuidi Evandro Caner Erkin James Milner
Angreb :
Daniel Sturrigde Fernando Torres Klaas-Jaan Huntelaar Theo Walcott Salmon Kalou Nilmar Carlos Tevez Darren Bent Lukas Podolski Morten "Duncan" Rasmussen Fred Giampaolo Pazzani Luke Moore Thiago Karim Benzema Hatem Ben Afra Valerij Bojinov Claudio Terry Dixon Dagoberto Marcelinho Lenadro Lima Kevin Mirallas Giuseppe Rossi Ryan Babel James Vaughan Jon Volanthen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jan 2007, 16:15 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Ja jeg har set dit hold.  Hvad synes du om det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Hvad gør jeg når Sergio "kun" Aguero ikke vil forlænge med mig?? jeg er i 5-6 sæson.
Jeg solgte Rooney for 56 Millioner pund til arsenal... har købt mange angribere gennem tiden og når jeg bliver træt af dem køber arsenal dem til overpris...
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad gør jeg når Sergio "kun" Aguero ikke vil forlænge med mig?? jeg er i 5-6 sæson.
Jeg solgte Rooney for 56 Millioner pund til arsenal... har købt mange angribere gennem tiden og når jeg bliver træt af dem køber arsenal dem til overpris...
Prøv af sælge ham så. Hvor god er han? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|