|
|
|
sells!
|
|
jeg kæmber en meget hård nedryknings kamp i den næstdårligste liga er der ikke nogle der kan sælger mig nogle gamle spillere ( der stadig er gode)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Det kan man jo ikke.. Auktionerne er jo baseret på højeste bud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
og når den her uge er omme er jeg gået bankarot...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
jaja men man kan alligevel prøve.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Jeg spiller også stadigvæk! Er stadigvæk med i pokalen, men møder et godt hold i dag. Indtil videre står den 0-0.. håber ikke den kommer ud i straffe for har glemt at sætte straffesparksskytte re!
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Lort! Der fik jeg lige rødt kort! Lorte spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg spiller nu online manager spil, på en dansk hjemmeside som hedder Trophymanager.com
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Er du sikker på, den er dansk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Er du sikker på, den er dansk?
ja det skulle jeg da mene  Dem der står bag hjemmesiden er fra DK, men der er også hold fra alle mulige andre lande.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Jeg klarer det rigtig godt for tiden..  Ligger på #3 i VI.224 og der bliver jeg formentlig et stykke tid endnu..  jeg kæmber en meget hård nedryknings kamp i den næstdårligste liga er der ikke nogle der kan sælger mig nogle gamle spillere ( der stadig er gode)
Tjek mit hold, Kerm, har en hel del spillere til salg. Inten er de meget billige eller også er de formentlig for dyre til dig..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hvad med at få gang i tråden igen  er selv hardcore hattrick spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hvad division spiller du så i?
Har selv lige tilmeldt mig, for at få et hold igen!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Hvem vil have nogen penge ? Jeg har 340 mill og gider ikke spille så meget mere, så jeg kan måske købe nogen spillere lidt dyre end hvad de koster 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|