home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hattrick
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hattrick  (Læst 28588 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Hattrick
« : 02 Okt 2005, 13:40 »

Nogle af jer som spiller online managerspillet Hattrick?
Hvis ikke, så går I glip af noget stort, for det er meget fedt, fordi at der er så mange aspekter i det, og det er meget svært at mestre.
For dem som ikke kender til kan læse mere på www.hattrick.org

Barbar
Gæst

Sv: Hattrick
« Svar #1: 02 Okt 2005, 14:35 »

Yes sir.

Har rodet rundt med det i lidt over et år nu, og finder stadig nye aspekter her og der.  Smiley

Bender
Gæst

« Svar #2: 03 Okt 2005, 09:08 »

Skulle der være nogen der syns om dette herlige spil, og som kunne tænke sig at deltage i en "seriøs" cup om onsdagen bør de kikke forbi www.fyn-cup.dk men der kræves altså som det eneste at man brænder for HT

MeeLo
Gæst

« Svar #3: 04 Okt 2005, 20:43 »

Jeg spillede det engang, men stoppede efter 8-9 måneder. Jeg var lige rykket op fra den nederste liga, men jeg fandt ikke tiden til det. - Der skal jo bruges uanede mængder af tid, hvis bare man vil finde nogle OK spillere til sit hold til en rimelig pris ! Ubeslutsom

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4: 04 Okt 2005, 22:01 »

Selvfølgelig spilles der også Hattrick på min computer Opstemt

Lever livet i 7 eller 8 (hvem tæller) sæson i VI.639 og det er seriøst en af de sværeste VI puljer i mine øjne, da jeg ikke kan rykke op. Har haft mulighed for det 2 gange, men begge gange fejlet kval kampen.

Imorgen spiller jeg Pokal kamp og vil for første gang teste en 5-2-3 kontra taktik.

Holdet hedder forresten Hurricane Windstormers crazy

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 05 Okt 2005, 15:09 »

I dag skal jeg spille en livsvigtig venskabskamp imod Team Barbar! Det er en meget vigtig kamp, hvor æren står på selv og håneretten!

Holdet er dog total ude af form, for der har været for meget druk i weekenden!! Men vi har stor rutine og erfaring, som kan påvirke kampen til vores fordel!!

Men nu får vi at se!

Barbar
Gæst

« Svar #6: 05 Okt 2005, 15:23 »

Det er så undertegnede der er træner for Team Barbar.

Og ja kampen i dag er en kamp om ære, håneret og roulade i klubhuset!  Djævel

Kampen vil helt klart blive en svær kamp for os, eftersom vores førstehold er på druk tur i lapland. Så det er et rent reserve hold der stille op til denne kamp.

Hvis kampen skal vindes, skal vi have de bedste bestikkelses tricks frem. Vi har bl.a. rådført os med ledere i den brasilianske liga, og har fået ideer der vil blive afprøvet før kampen. (Hvis vi vinder har de virket, og vil blive postet i denne tråd)

God kamp  Peace

MeeLo
Gæst

« Svar #7: 05 Okt 2005, 15:24 »

Er der kommet nye features siden februar/marts, som kan gøre det værd at prøve igen?  Huh

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Okt 2005, 15:49 »

Hattrick er altid værd at begynde på igen  Thumbs Up

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #9: 05 Okt 2005, 15:53 »

Om jeg ligefrem mestrer Hattrick, er tvivlsomt men jeg regner da stærkt med at rykke op i år med mit hold, Vestsjælland FC.

Den der Fyn Cup, hvor gode er holdene der deltager?

Idag rejser mine drenge til Sverige for at spille træningskamp, hvor jeg regner med en tæt kamp.

Bender
Gæst

« Svar #10: 05 Okt 2005, 18:08 »

Den der Fyn Cup, hvor gode er holdene der deltager?

Vi ligger imellem VIII og V

Barbar
Gæst

« Svar #11: 05 Okt 2005, 22:19 »

Jeg var så den tabende part i dagens præstigefyldte opgør.

Kampene udviklede sig til en røvsyg 1-0 kamp til Saviola's små drenge. Derudover fik vi hver en skade, hvor jeg nok var den heldige part eftersom min skade blot var en reservespiller, mens Saviola fik en 1. holds spillere skadet.

Grundet dette nederlag, var det mig der skulle give roulade efter kampen hvilket endte i en kæmpe regning, grundet Saviolas underernæring af hans spillere. I alt blev der købt roulade for 1298 kr.  :k: :k:

Tak for kampen mester!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 05 Okt 2005, 22:36 »

Jeg er lige trådt ind af døren efter at have været på hospitalet for at tjekke situationen omkring Joche Tijhof. Heldigvis slap han med skrækken, idet at diagnosen lød på en reducering af hans hjerneceller med omkring 60 %, det vil sige at han er ude i ca. 1 uge, før disse celler er reproduceret, taket være en teknik som er opfundet af de sydkoreanske tjenere i diverse japanske sushi-restauranter. Grunden til denne skade var at spillerne fra Barbars sindssyge hold havde ikke overraskende endnu en hjerneblødning, som kort og godt gik ud på at løbe ud til sidelinien og hente et kg kviksølv hver, og hælde ud over den kære Joche. Men Joche har prøvet disse ting før, så han er klar om en uge.

Men det er da klart at du får en stor regning, for vi har haft en spillemæssig krise, som har resulteret i at jeg straffede spillerne ved at nægte dem adgang til mad! Så kan de lære det!!

Men tak for kampen! Altid en fornøjelse at se på de chearleaders som Team Barbar bringer med rundt på de forskellige sletter!

Fremad A fan
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 07 Okt 2005, 22:44 »

Spiller også Hattrick.

trist at Fyn cup ikke findes mere, eller det er måske bare noget i siger, fordi i ikke vil have mig med.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14: 07 Okt 2005, 23:05 »

Hvad hedder dit hold

PS. mit hedder Hurricane Windstormers

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010