|
Kerm
|
|
Damn, havde helt glemt denne her tråd!!!!! - Men også en fornuftig start fra min sidde af. 1 vundet og 1 tabt i ligaen, derudover er jeg i 3. runde af cuppen, hvor jeg så til gengæld bliver rundbarberet..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
donut17
|
|
Hey mit hold hedder donut fc . jeg fik mit hhold i sidste sæsonn hvor der var 4 kampe tilbae og umuligt at undgå nedrykning... så nu spiller holdet i x.... startede denne sæson med 1 sejr, og 1 uafgjort... målscor 2-1
|
|
|
|
|
|
Succes is temporary - loyalty is forever
Forza FCK
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Kunne være man skulle oprette en bruger igen  .. Var nu et meget sjovt spil, - også havde man noget og lave i skolen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Kunne være man skulle oprette en bruger igen  .. Var nu et meget sjovt spil, - også havde man noget og lave i skolen.  Det er genialt..  Hvordan går det hos jer?  - Jeg ligger på #3, hvilket jeg er meget godt tilfreds med.  Røg ud af cuppen i sidste runde, desværre, men på den anden sidde, så kan mine talenter få noget træning..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
 Hva sker der når denne tråd er begravet?  Nå men tjek da mit HT team: Atletico Bankekød 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
njandersen united vandt idag?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Jun 2007, 19:06 af njandersen »
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
hehe mit hedder Blue spaghetti er lidt i krise ligger i en hård nedryknings kamp men jeg prøver at se om jeg ikke kan rette op på skuden
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Jeg har haft mit hold i lidt over 3 år nu men det er nu en hård process at komme igang der har da været sæsoner hvor jeg har gjort mere ud af det som andre
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Hjælp! Hvordan trækker man en ungdomsspiller over på senior trup? Det er der i den der licens.
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Så vandt jeg sq, 7-0 var hvad det blev til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
vandt 4-0 igår..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
^^! Op'er lige denne tråd, da jeg er begyndt på dette fremragende managerspil igen, efter en pause..  Hvor mange spiller stadig med?  Kerm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
I do.. Og vinder hver kamp lige nu.. Er dog langt langt tilbage i ligaerne
|
|