home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  arti'ficial 2007 [WIP]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: arti'ficial 2007 [WIP]  (Læst 8345 gange)
JosepGuardiola
Gæst

arti'ficial 2007 [WIP]
« : 16 Dec 2006, 23:57 »

- Et skin til Football Manager 2007

Jep, du læste rigtigt - arti'ficial 2007 er et skin til Football Manager 2007, der er under udvikling. Og ja, det er mig, der laver det. I kan jo kigge på nogle af følgende previews:

Squad Screen
News Screen
Match Screen

Der mangler stadig meget endnu, men det jeg ønsker med denne tråd er at få feedback fra jer - hvilke ting ønsker I i skinnet? Desværre kommer der ikke titlebars med, som det ser ud lige nu.

Releasedag: Who knows

Gosser
Manager

Sv: arti'ficial 2007 [WIP]
« Svar #1: 17 Dec 2006, 00:03 »

Det ser ganske udemærket ud Wink

Hvis jeg skal kommentere noget omkring det, må de nok være den nederste bar (eller hvad man kalder det), altså den der er helt nede i skærmen, som er i klubbens farve. Det ville være federe hvis den ikke var så skinnende, men mere som det klubbens navn står på! Hvis du forstår Smiley

Ellers meget fint!

-KNM-
Manager

« Svar #2: 17 Dec 2006, 00:06 »

Det ser rigtig godt ud JG.

Jeg håber, du laver det med de almindelige statsfarver, da man kan downloade de andre, skulle man ønske det, her på siden.

Da jeg er helt vild med knapperne i Goal-skinnet, synes jeg, det kunne være nice, hvis du lavede dine knapper (view, filters osv.) i f.eks. sølvgrå ligesom den øverste menulinje.

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 17 Dec 2006, 00:08 »

Dejligt at dit skin er lyst, da mørke skins ikke tiltaler mig voldsomt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 17 Dec 2006, 00:09 »

Det ser ganske udemærket ud Wink

Hvis jeg skal kommentere noget omkring det, må de nok være den nederste bar (eller hvad man kalder det), altså den der er helt nede i skærmen, som er i klubbens farve. Det ville være federe hvis den ikke var så skinnende, men mere som det klubbens navn står på! Hvis du forstår Smiley

Ellers meget fint!

Jep, det skal ændres Smiley

Det ser rigtig godt ud JG.

Jeg håber, du laver det med de almindelige statsfarver, da man kan downloade de andre, skulle man ønske det, her på siden.

Da jeg er helt vild med knapperne i Goal-skinnet, synes jeg, det kunne være nice, hvis du lavede dine knapper (view, filters osv.) i f.eks. sølvgrå ligesom den øverste menulinje.

Det bliver ganske normale statsfarver, ja. Smiley Mht. knapperne har jeg selv en idé til hvordan de skal se ud, men jeg er slet ikke sikker på , om det vil passe ind. Så skal da nok lige se hvad jeg kan finde ud af

Soccerpop
Gæst

« Svar #5: 17 Dec 2006, 00:15 »

I den allerøverste menulinje kunne jeg godt tænke mig at de "knapper" der er blev lavet i en eller anden pangfarve for ligesom at give skinnet en anden karakter.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6: 17 Dec 2006, 00:17 »

I den allerøverste menulinje kunne jeg godt tænke mig at de "knapper" der er blev lavet i en eller anden pangfarve for ligesom at give skinnet en anden karakter.

Du mener dem helt oppe til venstre? I modsatte side af datoen?

Soccerpop
Gæst

« Svar #7: 17 Dec 2006, 00:18 »

Du mener dem helt oppe til venstre? I modsatte side af datoen?

Lige præcis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 17 Dec 2006, 00:19 »

Lige præcis.

De bliver højest sandsynligt en form for lyseblå. Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #9: 17 Dec 2006, 00:20 »

Det ser meget fint ud! Thumbs Up btw: kommer der engang en guide til hvordan man laver et skin til FM Huh Det kunne være fedt med en: Vis dit grafik (Skins) tråd hvor brugere kunne komme med deres forskellige skin! Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #10: 17 Dec 2006, 00:21 »

De bliver højest sandsynligt en form for lyseblå. Smiley

Noget i den retning jeg mente.
Måske lidt mere pang, men lyseblå er ok.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #11: 17 Dec 2006, 00:25 »

Det ser meget fint ud! Thumbs Up btw: kommer der engang en guide til hvordan man laver et skin til FM Huh Det kunne være fedt med en: Vis dit grafik (Skins) tråd hvor brugere kunne komme med deres forskellige skin! Thumbs Up

Well.. Jeg har igennem et år arbejdet på en guide, men problemet ligger i, at skins laver man ofte meget af grafikken selv, og derfor skal en guide forklares HELT fra bunden (Altså, fra begynderniveau og op), da man ikke rigtig ved hvor god målgruppen er til at lave grafik i Photoshop. Det vil derfor blvie en lang og omfattende guide.. Derudover er der også en anden del af skinning, der hedder xml - og det er ikke sådan ligetil at lære.

Jeg har selv brugt sindssygt lang tid på at lave skins, og jeg tror, at jeg nåede at lave 4-5 "test"skins til FM06 som aldrig udkom - det er altså ikke helt ligetil, desværre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12: 17 Dec 2006, 00:25 »

Noget i den retning jeg mente.
Måske lidt mere pang, men lyseblå er ok.

Heh, skal jo også passe sammen farvesammensætnings mæssigt

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 17 Dec 2006, 00:28 »

Heh, skal jo også passe sammen farvesammensætnings mæssigt

Nej det behøves det da ikke. Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #14: 17 Dec 2006, 00:29 »

Well.. Jeg har igennem et år arbejdet på en guide, men problemet ligger i, at skins laver man ofte meget af grafikken selv, og derfor skal en guide forklares HELT fra bunden (Altså, fra begynderniveau og op), da man ikke rigtig ved hvor god målgruppen er til at lave grafik i Photoshop. Det vil derfor blvie en lang og omfattende guide.. Derudover er der også en anden del af skinning, der hedder xml - og det er ikke sådan ligetil at lære.

Jeg har selv brugt sindssygt lang tid på at lave skins, og jeg tror, at jeg nåede at lave 4-5 "test"skins til FM06 som aldrig udkom - det er altså ikke helt ligetil, desværre.

Okay ØV Græder

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010