home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 64974 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #390: 05 Mar 2007, 21:57 »

Det er jo en smagsag... Jeg kan ikk li Ungdomshuset, personerne deri og deres sympatisører...Kan simpelthen ikk forstå hvorfor folk går ind for at en flok unge opfører sig som det passer dem,  og så får de også et hus... Det giver ingen mening. Enhedslisten er dem som er de brændende fortalere for et ungdomshus og derfor er de i samme båd som dem....

Jeg syntes heller ikke de skal opføre sig som de har lyst til. Men jeg tror ikke der er nogen i enhedslisten der ser med positive briller på den gadeuro der har været.
Om de unge så skal have et sted og være gratis, er så en anden diskution. Det mener jeg personligt ikke, da der er andre grupper som også skal have et hus stillet til rådighed så, eller er der jo skævhed i samfundet, som de ellers vil bekæmpe.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #391: 05 Mar 2007, 22:00 »

Jeg syntes heller ikke de skal opføre sig som de har lyst til. Men jeg tror ikke der er nogen i enhedslisten der ser med positive briller på den gadeuro der har været.
Om de unge så skal have et sted og være gratis, er så en anden diskution. Det mener jeg personligt ikke, da der er andre grupper som også skal have et hus stillet til rådighed så, eller er der jo skævhed i samfundet, som de ellers vil bekæmpe.

Selvfølgelig skal de ikke have et gratis sted.. Sådan fungerer samfundet jo ikke. Hvis man tér sig åndssvagt og forårsager skader for mio og andre mennesker frygter for deres liv, skal man da ikke ha et hus som belønning... Så ender det jo netop med anarki...
Nu bor jeg I KBH området og kan se du er fra Jylland? Det er altså altid anderledes når man oplever det...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #392: 05 Mar 2007, 22:07 »

Selvfølgelig skal de ikke have et gratis sted.. Sådan fungerer samfundet jo ikke. Hvis man tér sig åndssvagt og forårsager skader for mio og andre mennesker frygter for deres liv, skal man da ikke ha et hus som belønning... Så ender det jo netop med anarki...
Nu bor jeg I KBH området og kan se du er fra Jylland? Det er altså altid anderledes når man oplever det...

Jamen altså hvis du læser mine beskeder er vi jo enig?  Smiley
Jeg var bare ikke så glad for din kommentar omkring enhedslisten, da de kommentar også er ødelæggende for demokratiet. Men som du selv siger, er det ikke din holdning at enhedslisten skulle rydes.
Så tror egentlig ikke vi er så uenig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #393: 06 Mar 2007, 01:03 »

jeg vil bare lige påpege, at jeg ikke alligevel vil genoptage debatten.... Cool al magt til alternativer
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #394: 06 Mar 2007, 14:12 »

[quote author=AldiAllan link=topic=4623.msg137037#msg137037 date=1173119466
- Synes det sætter det hele i et meget bedre perspektiv... Den SKAL SES!

Citat

Man kan tydeligt se, hvilken fløj der har lavet den video. Den er ihvertfald ikke objektiv, og perspektivet bliver ikke meget bedre af det.

Hvilken fløj?? For video'en påpeger netop at det ikke er en video fra politikkerne, politi'et eller andre autonome.. Det er en video lavet af de uskyldige mennesker der bliver ramt af denne voldige adfærd af de unge..
Logged



ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #395: 06 Mar 2007, 14:44 »

Jeg mente også at de skulle have et hus, hvor de kunne gå hen og så videre dog ikke Jagtvej, men det var FØR det de har lavet.. Nu mener jeg ikke at de skal have en skid.. de har ødelagt for omkring 14 mio !! Og de penge må de fanme selv på en eller anden måde tjene ind i igen før der overhovedet burde være tale om at de skal have et hus ..!!  Jeg har virkelig INGEN sympati for dem mere.. Og hende der stod og sagde de ting til Helle Thorning Smith (stav??) da de havde besat partiets kontor, var da fuldstændig latterlig.. "Det er jeres skyld" sagde hun ? Hvordan sevans kan det blive deres skyld?  ???Det er da ikke deres skyld at de har besat et hus som nu bliver taget fra dem  Huh
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #396: 06 Mar 2007, 21:02 »

Fandme humor: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article277956.ece Opstemt Det viser jo bare hvor fanatiske de er Opstemt gad vide om der blev brugt knibler og tåregas? Opstemt
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #397: 10 Mar 2007, 08:28 »

Sådan kan man jo sige om alting, men huset var Faderhusets, og hvis de gerne ville have det, så er det jo op til dem. Det er ungerne som gør dette til en dyr fornøjelse, og ikke Faderhuset eller politiet...

Sådan kan man jo ikke stille det op. Hvis nogle er krænket i forhold til loven, så skal politiet hjælpe dem! Ellers ryger vi tilbage til anarki...
Logged


hansen17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #398: 11 Mar 2007, 19:26 »

Prøv lige at se det digt her

Hist hvor Jagtvej slår en bugt, lå et ungdomshus så brugt.
Pist væk er den fælde lugt, af uromagere på flugt.
Væggene ej mere stå, selvom der var malet på,
bøller synker halvt i knæ, græder snot og råber bæ.
Under taget intet fnidder, autonome kom nu vid’re.
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #399: 11 Mar 2007, 19:30 »

Genialt digt Opstemt
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #400: 11 Mar 2007, 19:36 »

Prøv lige at se det digt her

Hist hvor Jagtvej slår en bugt, lå et ungdomshus så brugt.
Pist væk er den fælde lugt, af uromagere på flugt.
Væggene ej mere stå, selvom der var malet på,
bøller synker halvt i knæ, græder snot og råber bæ.
Under taget intet fnidder, autonome kom nu vid’re.

Rørende socialrealistisk poesi funny
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #401: 11 Mar 2007, 19:48 »

Sådan kan man jo ikke stille det op. Hvis nogle er krænket i forhold til loven, så skal politiet hjælpe dem! Ellers ryger vi tilbage til anarki...

Ja, det er da også det jeg snakker om? Faderhuset ejede huset, og dermed var det ulovligt at de unge var der, og så hjalp politiet Faderhuset. Det er jo kun rigtigt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #402: 11 Mar 2007, 19:54 »

Jeg er et ganske almindeligt menneske.


Jeg går på arbejde og betaler min skat. Jeg er høflig og vellidt. Jeg har aldrig begået nogen ulovligheder - udover at køre på cykel uden lys. Jeg laver ingen ballade over noget. Jeg forventer ingen særlige privilegier for at passe mine ting, bare en smule respekt og anerkendelse.

Jeg er ikke en vandkæmmet VU'er i jakkesæt og slips. Jeg er et tolerant menneske, der mener den "alternative" ungdomskultur i København er spændende og positv, også selv om jeg ikke helt forstår den.


Men jeg får ingen belønning. Jeg må betale min husleje. Min udlejer kan smide mig ud af min lejlighed når vedkommende ønsker. Jeg får ikke mere i løn end at jeg kan leve af det uden at sulte. Jeg har ikke engang råd til at eje min bolig eller en bil.


Måske er det derfor jeg ikke har respekt for brosten og barndbomber - unge der kræver at skulle få en masse uden at give noget. Ikke engang respekt. Folk der peger af mig og siger at jeg er urimelig når jeg mener alle skal følge samme spilleregler. Uanset hvad vores hjerte bløder for.


Det er mig, og mennesker som mig, der fortjener en belønning.  Rullende Øjne
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #403: 11 Mar 2007, 20:16 »

Jeg er et ganske almindeligt menneske.


Jeg går på arbejde og betaler min skat. Jeg er høflig og vellidt. Jeg har aldrig begået nogen ulovligheder - udover at køre på cykel uden lys. Jeg laver ingen ballade over noget. Jeg forventer ingen særlige privilegier for at passe mine ting, bare en smule respekt og anerkendelse.

Jeg er ikke en vandkæmmet VU'er i jakkesæt og slips. Jeg er et tolerant menneske, der mener den "alternative" ungdomskultur i København er spændende og positv, også selv om jeg ikke helt forstår den.


Men jeg får ingen belønning. Jeg må betale min husleje. Min udlejer kan smide mig ud af min lejlighed når vedkommende ønsker. Jeg får ikke mere i løn end at jeg kan leve af det uden at sulte. Jeg har ikke engang råd til at eje min bolig eller en bil.


Måske er det derfor jeg ikke har respekt for brosten og barndbomber - unge der kræver at skulle få en masse uden at give noget. Ikke engang respekt. Folk der peger af mig og siger at jeg er urimelig når jeg mener alle skal følge samme spilleregler. Uanset hvad vores hjerte bløder for.


Det er mig, og mennesker som mig, der fortjener en belønning.  Rullende Øjne

Jamen...Du har hermed min absolutte anerkendelse funny
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #404: 26 Mar 2007, 14:59 »

Her i lørdags var jeg til Børnefødselsdag for Ungdomshuset. Denne demo, som gik for Israelsplads til Kongens Nytorv, viste hvor meget andet end vold og brosten der er i Ungeren. Men de voldelige og brostene er det som trækker opmærksomhed fra medierne. Herpå forsvarer jeg på ingen måde de idioter som lavede vold og kastede med brosten, tvært i mod hader jeg dem for at have spildt Ungerens chance. Men mener i så også at fritidsklubber, de alle skal blive selvejene og betale egen strøm og varmt vand? Nej, det tror jeg næppe i ønsker. Og det er lige netop et fritidshjem og lidt til, som Ungeren har været for så mange. Det har været et sted for folk der var anderledes. For folk der ikke blev accepteret andre steder. Men det har været volden, og sådan vil det altid være, der har fanget opmærksomheden hos medierne. Har medierne måske dækket alle de freedlige demoer, NEJ! For folk er ikke interesseret i det, hvis ikke vi smadrer noget. Her til vores såkaldte børnefødselsdag, der ville der for mange komme helt nye sider frem af ungdomshuset, og dets støtter. Først var der kage glæde på Israelsplads, hvor efter turen gik til Kongens Nytorv, på denne så korte tur til Kongens Nytorv, var der fest og farver, alle var glade og det skabte glæde i byen at se alle de unge der virkelig brændte for fest glæde og et nyt "legehus". På Kongens Nytorv var der så arrangeret underholdning med klovn som ved en hver anden fødselsdag. Hvorefter demoen sluttede ved H. C. Ørstedsparken, hvor mange dog gik ind og hyggede sig som ved en hyggelig børnefødselsdag.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010