home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 800 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 64984 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #375: 05 Mar 2007, 21:13 »


Tvivler på at Enhedslisten er ret meget mere objektiv end det link som du tidligere kritiserede Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #376: 05 Mar 2007, 21:16 »

Enhedslisten består jo primært af folk fra Ungdomshuset... Mere eller mindre...! De er en flok ultravenstreoriente rede flok bøvlehoveder, og jeg ville egentlig ikk have noget imod hvis nedrivningsfolkene fortsatte med at rive deres hovedkvarter ned...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #377: 05 Mar 2007, 21:18 »

Enhedslisten består jo primært af folk fra Ungdomshuset... Mere eller mindre...! De er en flok ultravenstreoriente rede flok bøvlehoveder, og jeg ville egentlig ikk have noget imod hvis nedrivningsfolkene fortsatte med at rive deres hovedkvarter ned...


De er jo også gamle kommunister...
Det skal dog ikke blandes ind her...
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #378: 05 Mar 2007, 21:19 »

Og hvor er det så du får sandheden ind i den artikel Meelo? Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #379: 05 Mar 2007, 21:22 »

Enhedslisten består jo primært af folk fra Ungdomshuset... Mere eller mindre...! De er en flok ultravenstreoriente rede flok bøvlehoveder, og jeg ville egentlig ikk have noget imod hvis nedrivningsfolkene fortsatte med at rive deres hovedkvarter ned...


Med den kommentar der, er du da ikke meget bedere end dem der kaster med brosten.
Enhedslisten er en spændende del af dansk politik, som der bestemt skal være plads til, og de kommer også med nogle fornuftige forslag en gang i mellem.
Der er også mange der kritisere DF, men de skal såment også have lov til og være her, og de kan også godt komme med gode forslag.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MeeLo
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #380: 05 Mar 2007, 21:23 »

De er jo også gamle kommunister...

Enhedslisten består bl.a. af kommunister. Det er en sammenslutning af flere gamle partier, deriblandt Kommunist Partiet.
Og hvor er det så du får sandheden ind i den artikel Meelo? Opstemt

Læs på det. Sandheden er da at ressurserne der er blevet brugt på en unødvendig rydning af Ungdomshuset kunne være brugt klogere. F.eks. kunne det have gjort mange kvinders lidelser til en ende som der også står nævnt.
Tvivler på at Enhedslisten er ret meget mere objektiv end det link som du tidligere kritiserede Smiley

Det kan du så have ret i Smiley
Enhedslisten består jo primært af folk fra Ungdomshuset... Mere eller mindre...! De er en flok ultravenstreoriente rede flok bøvlehoveder, og jeg ville egentlig ikk have noget imod hvis nedrivningsfolkene fortsatte med at rive deres hovedkvarter ned...

Hvad skiller dig fra dem, når du siger sådan?
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #381: 05 Mar 2007, 21:26 »

Med den kommentar der, er du da ikke meget bedere end dem der kaster med brosten.
Enhedslisten er en spændende del af dansk politik, som der bestemt skal være plads til, og de kommer også med nogle fornuftige forslag en gang i mellem.
Der er også mange der kritisere DF, men de skal såment også have lov til og være her, og de kan også godt komme med gode forslag.

Hvorfor er han ikke bedre? Der er da mange som sviner DF til langt mere end det der...
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #382: 05 Mar 2007, 21:27 »

Hvorfor er han ikke bedre? Der er da mange som sviner DF til langt mere end det der...

Hvis man mener man lige så godt kan rykke enhedslistens hovedkvarter ned, fordi de er en flok gamle kommunister, er der efter min mening noget galt med en.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #383: 05 Mar 2007, 21:29 »

Sandheden er da at ressurserne der er blevet brugt på en unødvendig rydning af Ungdomshuset kunne være brugt klogere. F.eks. kunne det have gjort mange kvinders lidelser til en ende som der også står nævnt.

Sådan kan man jo sige om alting, men huset var Faderhusets, og hvis de gerne ville have det, så er det jo op til dem. Det er ungerne som gør dette til en dyr fornøjelse, og ikke Faderhuset eller politiet...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #384: 05 Mar 2007, 21:30 »

Hvis man mener man lige så godt kan rykke enhedslistens hovedkvarter ned, fordi de er en flok gamle kommunister, er der efter min mening noget galt med en.

Det kan du have ret i, læste vist ikke den del af indlægget godt nok...
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #385: 05 Mar 2007, 21:34 »

Med den kommentar der, er du da ikke meget bedere end dem der kaster med brosten.
Enhedslisten er en spændende del af dansk politik, som der bestemt skal være plads til, og de kommer også med nogle fornuftige forslag en gang i mellem.
Der er også mange der kritisere DF, men de skal såment også have lov til og være her, og de kan også godt komme med gode forslag.

Det var da noget af det dummeste man ku svare? Jeg adskiller mig jo væsentligt for dem.. Det er hele pointen...

Tror du jeg er DF'er ?? flot... Hvordan udleder du at jeg er det?

men okay,
Hvad adskiller mig fra dem?
-Jeg er samfundsbevidst
-Jeg går ind for ejendomsret
-Jeg har et job
-Jeg har et sted at bo, som jeg selv betaler for
-Jeg udøver ikke vold mod andre
-Jeg respekterer andres ejendele
-Jeg er ikke en omkostning og belastning for samfundet
-Jeg er ikke kriminel
-Jeg går ind for lov og orden, ikke anarki.

Skal jeg skrive mere?
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #386: 05 Mar 2007, 21:39 »

Det var da noget af det dummeste man ku svare? Jeg adskiller mig jo væsentligt for dem.. Det er hele pointen...

Tror du jeg er DF'er ?? flot... Hvordan udleder du at jeg er det?

men okay,
Hvad adskiller mig fra dem?
-Jeg er samfundsbevidst
-Jeg går ind for ejendomsret
-Jeg har et job
-Jeg har et sted at bo, som jeg selv betaler for
-Jeg udøver ikke vold mod andre
-Jeg respekterer andres ejendele
-Jeg er ikke en omkostning og belastning for samfundet
-Jeg er ikke kriminel
-Jeg går ind for lov og orden, ikke anarki.

Skal jeg skrive mere?


Jeg siger ikke du er DF, jeg siger bare at der mange der mener hverken Enhedslisten eller DF skal være i dansk politik. og det mener jeg er synd.

Du siger du ikke er kriminel og du respektere andres ejendele??? hvordan hænger du sammen med at du vil rydde enhedslistens hovedkvarter? bare husk et hippier ikke kaster med brosten.
Hvis du virkerlig mener at deres hovedkvarter skulle jævnes med jorden, er du efter min mening lige så slem som ballademagerne.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #387: 05 Mar 2007, 21:44 »

Jeg siger ikke du er DF, jeg siger bare at der mange der mener hverken Enhedslisten eller DF skal være i dansk politik. og det mener jeg er synd.

Du siger du ikke er kriminel og du respektere andres ejendele??? hvordan hænger du sammen med at du vil rydde enhedslistens hovedkvarter? bare husk et hippier ikke kaster med brosten.
Hvis du virkerlig mener at deres hovedkvarter skulle jævnes med jorden, er du efter min mening lige så slem som ballademagerne.

Hm.. Det kaldes ironi... Det er når man siger noget man ikke mener for at forstærke meningen...
Det jeg mener er at jeg bestemt ikke er nede med Ungdomshuset og andre på den ekstreme venstrefløj, der i blandt Enhedslisten...
« Seneste Redigering: 05 Mar 2007, 21:46 af mortenbrenoe » Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #388: 05 Mar 2007, 21:49 »

Hm.. Det kaldes ironi... Det er når man siger noget man ikke mener for at forstærke meningen...
Det jeg mener er at jeg bestemt ikke er nede med Ungdomshuset og andre på den ekstreme venstrefløj, der i blandt Enhedslisten...

Det er svært og tolke ironien, da der er mange indlæg som det der, og der sikkert er mange der mener det.
Det er bestemt ikke fordi jeg sympatisere med dem fra ungdomshuset, men derfor ser jeg ingen grund til og svine Enhedslisten til. Det er nu ikke fordi jeg stemmer på enhedslisten, jeg er social demokrat.
Men fred være med det, når du heldigvis ikke mener det du skrev.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #389: 05 Mar 2007, 21:53 »

Det er svært og tolke ironien, da der er mange indlæg som det der, og der sikkert er mange der mener det.
Det er bestemt ikke fordi jeg sympatisere med dem fra ungdomshuset, men derfor ser jeg ingen grund til og svine Enhedslisten til. Det er nu ikke fordi jeg stemmer på enhedslisten, jeg er social demokrat.
Men fred være med det, når du heldigvis ikke mener det du skrev.

Det er jo en smagsag... Jeg kan ikk li Ungdomshuset, personerne deri og deres sympatisører...Kan simpelthen ikk forstå hvorfor folk går ind for at en flok unge opfører sig som det passer dem,  og så får de også et hus... Det giver ingen mening. Enhedslisten er dem som er de brændende fortalere for et ungdomshus og derfor er de i samme båd som dem....
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010