home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65331 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #60: 16 Dec 2006, 20:02 »

Men med dagens optøjer kan enhver da sige sig selv, at der absolut ingen stemmer er i at redde Ungdomhuset - tværtimod har man allerede set det mest populistiske parti, Dansk Folkeparti, være ude og opfordre til hurtigst mulig rydning.
DF er da ikke dk's mest populistiske parti. Jeg vil mene at de, sammen med enhedslisten, er det MINDST populistiske parti. Man kan da ike sige at DF kun siger hvad befolkningen vil høre. Det kan man nærmere sige om V, A, B, og F.

Men den diskussion kan vi tage en anden gang Wink

Jeg mener du ignorerer al sen historisk fakta hvis du først får øjnene op for ungdomshusets forbrydelser nu. Det er jo ikke just første gang at der er ballade.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #61: 16 Dec 2006, 20:09 »

DF er da ikke dk's mest populistiske parti. Jeg vil mene at de, sammen med enhedslisten, er det MINDST populistiske parti. Man kan da ike sige at DF kun siger hvad befolkningen vil høre. Det kan man nærmere sige om V, A, B, og F.

Men den diskussion kan vi tage en anden gang Wink

Det kan vi sagtens gøre :-)

Men jeg vil alligvel holde på min påstand. Dansk Folkepartis politik er da yderst populistisk på mange områder - ældreområdet f.eks. De er jo på mange punkter et midterparti (det også derfor de har haft held med at få mange vælgere fra Social Demokratiet), men de skiller sig bare markant ud på en række punkter - bl.a. flytninge/indvandrepolitiken, der er blandt deres vigtigste mærkesager.

Citat
Jeg mener du ignorerer al sen historisk fakta hvis du først får øjnene op for ungdomshusets forbrydelser nu. Det er jo ikke just første gang at der er ballade.

Det har jeg overhovedet ikke forholdt mig til. Jeg forholder mig, at dagens ballade sætter dem i dårligt lys, der bliver svært at rette op på.

mvh,
mathias
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #62: 16 Dec 2006, 20:14 »

Men jeg vil alligvel holde på min påstand. Dansk Folkepartis politik er da yderst populistisk på mange områder - ældreområdet f.eks. De er jo på mange punkter et midterparti (det også derfor de har haft held med at få mange vælgere fra Social Demokratiet), men de skiller sig bare markant ud på en række punkter - bl.a. flytninge/indvandrepolitiken, der er blandt deres vigtigste mærkesager.

DF er da et af de få partier, der tør sige hvad de mener og så tage de tæsk, der kommer med det. Hvis du ser f.eks. De radikale, såer det en anden sag. De siger ALTID hvad folket vil høre (og har derfor gjort sig uvenner med alle inden på borgen). Gider ikke debattere det yderligere (det er løgn, det skal bare ikke foregå her Wink)

Grunden til jeg (næsten) kalder dig ignorant, er at du siger at "dagens ballade har fjernet stort set al sympati for ungdomshuset". Hvis det kun er sket på baggrund af i dag, vil jeg mene at du har fået øjnene op for sent.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #63: 16 Dec 2006, 20:25 »

Grunden til jeg (næsten) kalder dig ignorant, er at du siger at "dagens ballade har fjernet stort set al sympati for ungdomshuset". Hvis det kun er sket på baggrund af i dag, vil jeg mene at du har fået øjnene op for sent.

Jeg står stadig ved, hvad jeg mener. Jeg er godt klar over, at det ikke er første gang de har lavet ballade på Nørrebro. Men det er lang tid siden - mange ting er sket i mellemtiden, og jeg vil ikke påstå, at det er fuldstændig glemt, men jeg tror ikke det står solekart i befolkningens bevisthed.

Det gør dagens uroligheder derimod, og det er ikke heldigt, hvis Ungdomshuset havde haft et håb om politisk indblanding til deres fordel, for enhver chance for det er forlængst spildt.

mvh,
mathias
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #64: 16 Dec 2006, 20:27 »

Politisk indblanding har aldrig været aktuelt, da det ville være ulovligt, men ja, skulle det være aktuelt, ville den chance/risiko være forspildt.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #65: 16 Dec 2006, 20:27 »

Jeg er bare glad for at jeg IKKE bor derinde..... Er du gal en krig der kommer, hvis politiet stormer lortet.......... Skuffet
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #66: 16 Dec 2006, 20:33 »

Meget kan man sige, men de billeder på tv2 news ser sku syge ud.
Det ligner jo nærmest vestbreden Shockeret
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #67: 16 Dec 2006, 21:10 »

Fordi at dit debatniveau er for lavt, og dine holdninger er latterlige, så er det svært at lade være.

Jeg vil også hellere have en playboy mansion i det hus, men det er jo sagen irellevant. Det eneste der tæller er at Faderhuset har købt huset, og derfor har enhver ret til det. Så må rødderne acceptere at de ikke kunne byde over, og erklære sig tabere, og forlade huset, i stedet for at ty til vold. Det er jo heller ikke punkere, det er kriminelle narkomaner der har det hus, og hvis det står til mig, så vil jeg hellere have en "sekt" i huset, end en bunke kriminelle narkomaner.
kig lige på dit eget debattør niveau, før du kaster om dig med kritik  jf: det med fed
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 21:14 af donut17 » Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #68: 16 Dec 2006, 21:18 »

 Opstemt Dejligt at der stadig er "Frihedskæmpere" som kæmper for det de har kært og for en ædel sag ! lad nu endelig dette land blive et land hvor vi værdsætter mangfoldighed og bekæmper den ulidelige ny liberalisme som udelukkende er fokuseret på den stærkeste ret eller skal man sige den rigeste...... men jeg fatter bare ikke at de kæmper for et hus  Cool
Logged

YNWA

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #69: 16 Dec 2006, 21:22 »

Bevar ungdomshuset \o/!

Ved ikke helt hvad jeg synes i denne sag, synes nu bare atde unge skal beholde huset. De har jo trods alt fået det foræret af Københavns borgmester i de "gamle" dage.

Og Hawk: Det er da dig der er diskriminerende når du kalder dem narkomaner. Tydeligt at se at Fam. Danmark i det røde parcelhus, med Ikea møbler og Heinz Ketchup ikke kan sætte sig ind i hvordan rebeller har det.
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #70: 16 Dec 2006, 21:25 »

Opstemt Dejligt at der stadig er "Frihedskæmpere" som kæmper for det de har kært og for en ædel sag ! lad nu endelig dette land blive et land hvor vi værdsætter mangfoldighed og bekæmper den ulidelige ny liberalisme som udelukkende er fokuseret på den stærkeste ret eller skal man sige den rigeste...... men jeg fatter bare ikke at de kæmper for et hus  Cool
Bevar ungdomshuset \o/!

Ved ikke helt hvad jeg synes i denne sag, synes nu bare atde unge skal beholde huset. De har jo trods alt fået det foræret af Københavns borgmester i de "gamle" dage.

Og Hawk: Det er da dig der er diskriminerende når du kalder dem narkomaner. Tydeligt at se at Fam. Danmark i det røde parcelhus, med Ikea møbler og Heinz Ketchup ikke kan sætte sig ind i hvordan rebeller har det.

enig enig og yderst enig...specielt enig i det med fed
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #71: 16 Dec 2006, 21:38 »

Det kan godt være at en politiker har fortalt sig, men selvom en politiker lover det, så gælder lovens ord altså over det! Og lovens ord siger: Det er faderhusets hus. Og gider DeBuur fortælle mig hvad den ædle sag er? Retten til at skille sig ud? Have et sted at være sig selv/anderledes? Et sted at udøve en kunstnerisk side?

Det er da også meget fint, men det er jo ikke det, det handler om. Så havde de sagt ja til at få et andet hus, et andet sted.

Det kan godt være jeg ikke kan sætte mig ind i hvordan "rebeller" har det (sidder i en IKEA stol, men bor i et hvidt hus og spiser beavuais). Men hvorfor være rebel bare for at være det? Hvis det ikke var det, de prøver hvorfor købte man så ikke huset, da man havde chancen. Tænk på de penge, der er kommet ind i løbet af denne sag. Havde man lavet alt dette for at gøre ungdomshuset lovligt, havde de måske ikke tjent 13. mio, men de 2,5 eller hvad det nu var ville være ganske sandsynlige.
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #72: 16 Dec 2006, 22:10 »

Det lort skal ryddes, og det er lige før jeg vil mene at de svin skal være inde i det imens, for Danmarks og for Danske Banks skyld. Jeg blev rasende da jeg så hvordan de gik amok på politiet, som bare gør deres arbejde. Skal jeg også slås halvt ihjel, når jeg fylder frugt og grønt op i SuperBrugsen?

Jeg blev dog endnu mere rasende da de gik amok på butikker, og Danske Bank, som de viste billeder af. De forbandede sataner er så egoistiske, og ser så kort, at de ikke engang kan nøjes med de briller ps&e-fans har på! Hvad i helvede har de butikker gjort dem? Når jeg ser sådan en ung narrøv pylre over at have fået en arm vredet rundt, fryder jeg mig, og tænker på hvordan politiet er igang med at gøre nøjagtig det samme i netop dette sekund. Og håber de gør det *10, så de svin kan lære, at verden ikke er bygget op om dem!

Ja, Faderhuset er barnlige, og de kører diskussionen et sted hen hvor den ikke behøves at være, men de er i deres fulde ret til at gøre det.

Til sidst vil jeg lige sige at jeg på ingen måde er religiøs, og mener at religion er skyld i de fleste af verdens problemer, så ingen af mine holdninger har været præget af det.

Og jeg ved godt at mit indlæg var totalt usagligt, og alt for groft i tonen... Havde bare lige noget vrede der skulle ud! Der kommer sikkert noget mere sagligt ud fra min hånd imorgen.

Troels, som er sur, træt og håber at de numsehuller bliver skidt på af dette samfund, som de har skidt på dette samfund
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #73: 16 Dec 2006, 22:46 »

Det lort skal ryddes, og det er lige før jeg vil mene at de svin skal være inde i det imens, for Danmarks og for Danske Banks skyld. Jeg blev rasende da jeg så hvordan de gik amok på politiet, som bare gør deres arbejde. Skal jeg også slås halvt ihjel, når jeg fylder frugt og grønt op i SuperBrugsen?

Jeg blev dog endnu mere rasende da de gik amok på butikker, og Danske Bank, som de viste billeder af. De forbandede sataner er så egoistiske, og ser så kort, at de ikke engang kan nøjes med de briller ps&e-fans har på! Hvad i helvede har de butikker gjort dem? Når jeg ser sådan en ung narrøv pylre over at have fået en arm vredet rundt, fryder jeg mig, og tænker på hvordan politiet er igang med at gøre nøjagtig det samme i netop dette sekund. Og håber de gør det *10, så de svin kan lære, at verden ikke er bygget op om dem!

Ja, Faderhuset er barnlige, og de kører diskussionen et sted hen hvor den ikke behøves at være, men de er i deres fulde ret til at gøre det.

Til sidst vil jeg lige sige at jeg på ingen måde er religiøs, og mener at religion er skyld i de fleste af verdens problemer, så ingen af mine holdninger har været præget af det.

Og jeg ved godt at mit indlæg var totalt usagligt, og alt for groft i tonen... Havde bare lige noget vrede der skulle ud! Der kommer sikkert noget mere sagligt ud fra min hånd imorgen.

Troels, som er sur, træt og håber at de numsehuller bliver skidt på af dette samfund, som de har skidt på dette samfund
...
du modsiger vidst dig selv  -  jf, det med fed...faderhuset representerer en religion - du mener religion er roden til problemer= du mener faderhuset er roden til problemer!
hvis det r sagen, burde du så ikke kritisere faderhuset Huh
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #74: 16 Dec 2006, 22:49 »

Det gør jeg jo et eller andet sted også. Grunden til jeg nævner at jeg ikke er religiøs, er da jeg mener det måske godt kan præge en lille smule præg af en eller anden gammel gnaven kristen. Så for at gøre opmærksom på at det er jeg altså ikke, skriver jeg lige det. Men mht. at religion er skyld i de fleste problemer, så er langt de fleste krige jo opstået, pga. et eller andet med religion.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010