home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 865 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65274 gange)
donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #90: 16 Dec 2006, 23:38 »

helt enig KNM, bortset fra at jeg mener at de burde få et hus på læsø, som de kunne ødelægge. jeg synes sgu at det ville være synd, hvis de skal ødelægge endnu en gammel, men velholdt bygning.
de har IKKE ødelagt bygningen....TVÆRTI MOD, så har de selv renovert den
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #91: 16 Dec 2006, 23:42 »

dvs at du mener ikke at grafitti ødelægger bygningen? har du set den indefra? de har ikke renoveret noget som helst siden de "flyttede" ind.
og mht grafitti, så har de jo også fundet på den fantastiske ide at skrive på alle gadehjørner på nørrebro: "Ungeren blir". det er da også at ødelægge, det betegnes faktisk som hærværk!
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #92: 16 Dec 2006, 23:42 »

Du skal lige huske ikke at kommentere inde i citatet. det gør det lidt svært at overskue, men jeg tror ikke på at beboerne i ungdomshuset ikke kune skrabe en 50,- sammen... De er jo ikke hjemløse, de er bare punkere!

Og hvis de ikke kan betale, kan de ikke komme ind, og så vil 60% IKKE være egne bruger, uden penge.

Tag et kig på rådhuspladsen under demonstrationen. Træk beboerne fra, og så vil du stadig have en pæn sjat mennesker tilbage.

de har IKKE ødelagt bygningen....TVÆRTI MOD, så har de selv renovert den
Ja og den er sat'me blevet flot  Wink
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #93: 16 Dec 2006, 23:47 »

Du skal lige huske ikke at kommentere inde i citatet. det gør det lidt svært at overskue, men jeg tror ikke på at beboerne i ungdomshuset ikke kune skrabe en 50,- sammen... De er jo ikke hjemløse, de er bare punkere!

Og hvis de ikke kan betale, kan de ikke komme ind, og så vil 60% IKKE være egne bruger, uden penge.

Tag et kig på rådhuspladsen under demonstrationen. Træk beboerne fra, og så vil du stadig have en pæn sjat mennesker tilbage.
Ja og den er sat'me blevet flot  Wink
om det er hot eller ej må de vel selv afgøre...eller hvad? fakta er at de har givet huset en kæmpe renovering
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #94: 16 Dec 2006, 23:53 »

Det var egentlig ikke den del af mit indlæg jeg håbede at få kommentare på.

Og andres kommentare/argumenter er da også meget velkomne. Donut skal da ikke føle at han bliver manet til jorden hver gang han siger noget.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #95: 16 Dec 2006, 23:54 »

Nu tænkte jeg på en person af anden overbevisning en mig selv Wink

Og jeg kan stadig ikke forstå det, så venligst: Oplys mig!

Nu ved jeg ikke om jeg er af en anden overbevisning end dig, men jeg vil da gerne komme med et bud alligevel, for jeg kunne forestille mig, at Ungdomhuset har set deres brugsret som det samme som, at grunden er deres ejendom - eller at det ikke ville være muligt at slæge den i hvert fald. Hvis det har været tilfældet kan jeg godt se det rationelle i ikke at bruge tid, kræfter og økonmiske ressourcer på at opkøbe huset.

Et skud i tågen, og så er jeg i øvrigt enig i din betragtning om en god debat :-)

mvh,
mathias
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #96: 16 Dec 2006, 23:57 »

Det var egentlig ikke den del af mit indlæg jeg håbede at få kommentare på.

Og andres kommentare/argumenter er da også meget velkomne. Donut skal da ikke føle at han bliver manet til jorden hver gang han siger noget.
det var bare lige den del der faldt migfor....ka du udspicere hvilken del du havde håbet på
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #97: 16 Dec 2006, 23:59 »

nu har jeg en kammerat som har 2 lejligheder i øjeblikket, fordi han ikke kan få solgt den ene af dem i øjeblikket. men det retfærdigører da ikke at en gruppe mennesker bare kan indtage lejligheden, da han alligevel ikke kan komme af med den.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #98: 16 Dec 2006, 23:59 »

det var bare lige den del der faldt migfor....ka du udspicere hvilken del du havde håbet på

Jeg gætter på den seriøse del af indlægget - dvs. alt andet end den ironiske kommentar til sidst, der oven i købet er frankeret med en blinkende smiley :-)

mvh,
mathias
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #99: 17 Dec 2006, 00:02 »

Har egentlig holdt mig ude af debatten indtil videre, da jeg ikke var sikker på at nogen ville tage en 13årigs indlæg seriøst, men det de har gjort i dag er simpelthen noget lort.
Indtil videre har min holding været at de bare kunne passe sig selv, men når de angriber politiet, smadrer ruder og plyndrer butikker så går de over stregen.
Mange af dem der var mødt op til demonstrationen i dag støtede sikkert ikke engang Ungdomshuset (nogen gjorde dog utvilvsomt), men var helt klart bare mødt op for at slås, og jeg håber ikke at den betjent der blev hårdt såret for nogle varige mén, men hvis han gør må jeg sige at jeg ikke håber at der er nogen der har voldsom sympati med dem.
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #100: 17 Dec 2006, 00:04 »

Jeg har sympati med dem
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #101: 17 Dec 2006, 00:05 »

Har egentlig holdt mig ude af debatten indtil videre, da jeg ikke var sikker på at nogen ville tage en 13årigs indlæg seriøst, men det de har gjort i dag er simpelthen noget lort.
Indtil videre har min holding været at de bare kunne passe sig selv, men når de angriber politiet, smadrer ruder og plyndrer butikker så går de over stregen.
Mange af dem der var mødt op til demonstrationen i dag støtede sikkert ikke engang Ungdomshuset (nogen gjorde dog utvilvsomt), men var helt klart bare mødt op for at slås, og jeg håber ikke at den betjent der blev hårdt såret for nogle varige mén, men hvis han gør må jeg sige at jeg ikke håber at der er nogen der har voldsom sympati med dem.

En mening er altid relevant, når den er ledsaget af saglige argumenter - 13 år eller ej :-)

Og jeg er enig i, at det ikke var et klogt træk fra Ungdomshusets side at invitere andre autonome hertil for at støtte, da det blot for fremstået som en medvirkende faktor til den volsomme ballade.

mvh,
mathias
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #102: 17 Dec 2006, 00:08 »

Og lige en ekstra ting. Er det kun mig, der synes det er helt vildt usmageligt at de kaster maling??

Man skal selvfølgelig kende grunden. Malingen "Ødelægger" nemlig plexiglasset i hjelmene på politiet. Så bliver de nødt til at tage glasset op, og så kan de RIGTIG få brosten i ansigtet.

Det synes jeg er decideret sygt!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #103: 17 Dec 2006, 00:09 »

Og lige en ekstra ting. Er det kun mig, der synes det er helt vildt usmageligt at de kaster maling??

Man skal selvfølgelig kende grunden. Malingen "Ødelægger" nemlig plexiglasset i hjelmene på politiet. Så bliver de nødt til at tage glasset op, og så kan de RIGTIG få brosten i ansigtet.

Det synes jeg er decideret sygt!

Jeg synes det er usmageligt at de i det hele taget kaster med noget.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #104: 17 Dec 2006, 00:22 »

Nu har de ihvertfald fucket det fuldstændigt up!!
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010