home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 100297 gange)
DelPiero
Gæst
 
FC Midtjylland - Tråden
« : 11 Dec 2006, 18:11 »

Der må der være andre FCM fans herinde?

Så denne tråd henvendt mod os sådan vi ikke behøves og snakke i BIF og FCK tråden Wink

Kan vi klare den foråret ud, eller falder vi med et brag?
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #1: 11 Dec 2006, 18:13 »

I falder med et brag.
Logged


FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #2: 11 Dec 2006, 18:15 »

Jeg er så sikker på at dette er sæsonen hvor FC Midtjylland får deres helt store gennembrud!
Stærk trup... men spørgsmålet er hvad gør i hvis i mister en af profilerne, feks  Thygesen, Bak og D. Sørensen?

Jeg er dog ikke selv den heeeelt store midtjylland fan.. eller jooh... hellere dem end AaB og Viborg Opstemt

Har der ikke også været noget omtale om at FCM's ungdomsakademi ikke er lovligt?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #3: 11 Dec 2006, 18:21 »

Har der ikke også været noget omtale om at FCM's ungdomsakademi ikke er lovligt?

Jo, der har været snak om det Smiley

Men holder FCM på deres spillere, og evt. henter en mand eller to, så håber jeg sgu i vinder guldet eftersom vi (BIF) nok ikke gør i år Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #4: 11 Dec 2006, 18:31 »

Yes sir! En tråd om FC Midtjylland her på siden. Lige hva man har gået og ventet på som ulve fan  Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #5: 13 Dec 2006, 13:46 »

Ja, det kører faktisk for FCM for tiden. Jeg sad ellers og skreg efter en fyring af Erik Rasmussen sidste sæson, da det gik allerværst, men talenterne har virkelig oppet sig i år, og det ser utroligt lovende ud. Bare det at komme i UEFA Cuppen ville være en triumf.

Er jeg forresten den eneste (ud over g00n) som har en ulvene julekalender, og ikke har skrabt et eneste juletræ endnu? Med 3 vinder man ellers en Lupus CD, wohooo \o/  crazy
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #6: 26 Dec 2006, 20:24 »

Er der nogen der har hørt noget nyt omkring et mulig skifte for Ankergren fra Brøndby til FC Midtjylland?

Var det mere en and end det var et seriøst rygte ? Synes det kunne være super hvis FC Midtjylland hentede Ankergren, det vil udentvivl styrke FC Midtjylland på målmandsposten hvor de ikke er forstærke for tiden.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #7: 30 Dec 2006, 12:23 »

Det var ikke en and, vi prøvede skam desværre at hente Ankergren til klubben. Heldigvis sagde ledelsen i dag, at de ikke kunne blive enige med BIF om betingelserne for skiftet, og derfor kigger de nu andetsteds efter en målmandsforstærknin g.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Poulsen77
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #8: 30 Dec 2006, 12:38 »

De har sagt noget om en tjekkisk målmand. Hvilket er ret spændende..

Vi købte jo også ham den nye angriber igår.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=937&mode=laes_nyhed&topID=

Det skal nok blive spændende.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #9: 30 Dec 2006, 12:44 »

Det var sku surt med Ankergren. Det havde været en super forstærkning at få ham til klubben. Kan ikke se hva Brøndby får ud af at have ham på bænken fremover.

Det bliver også spændende med ham den nye moldaviske angriber de har købt. Ham glæder jeg mig til at se i aktion, og se hva han har at byde på. Der ikke andre her inde som kender noget til ham foruden det som stod i pressemeddelsen fra FC Midtjylland i går?
Logged

Poulsen77
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #10: 30 Dec 2006, 12:47 »

Det var sku surt med Ankergren. Det havde været en super forstærkning at få ham til klubben. Kan ikke se hva Brøndby får ud af at have ham på bænken fremover.

Det bliver også spændende med ham den nye moldaviske angriber de har købt. Ham glæder jeg mig til at se i aktion, og se hva han har at byde på. Der ikke andre her inde som kender noget til ham foruden det som stod i pressemeddelsen fra FC Midtjylland i går?

http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=5&id=10&start=160
Her er der et billed og et SS fra FM af ham,
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #11: 30 Dec 2006, 14:01 »

http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=5&id=10&start=160
Her er der et billed og et SS fra FM af ham,

Tak fordi du linkede til mit billede og SS skulle selv lige til at smide dem op da jeg så du have linket til dem. Takker for det. Med hensyn til målmand glæder jeg mig utroligt meget til at se hvem der kommer jeg kan næsten ikke vente til næste uge hvor de præsentere ham. Håber virkelig de er igang med at hente en klassekeeper.
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #12: 30 Dec 2006, 14:03 »

De har sagt noget om en tjekkisk målmand. Hvilket er ret spændende..

Vi købte jo også ham den nye angriber igår.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=937&mode=laes_nyhed&topID=

Det skal nok blive spændende.

Jeg læste først det var en tjekkisk målmand nu. Det er faktisk lidt sjov for jeg drømte i nat at det var Jan Lastuvka fra Fulham/Shakhtar, som de ville præsentere. Uhhh det kunne være fantastisk fedt...
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #13: 30 Dec 2006, 14:35 »

Det lidt mærkeligt at de danske journalister ikke havde skrevet om at FCM er dybt intereseret i at hente ham, og så er det et par bruger inde fra www.ulvegraven.dk der finder den tjekkiste homepage for Banik Ostrava (stav) , hvor det har været rygtet længe .

Og efter hvad man kan få stavet sig frem til på den homepage så er de tjekkiske fans sq kede af at miste ham, VIS de mister ham..
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #14: 30 Dec 2006, 19:42 »

http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=5&id=10&start=160
Her er der et billed og et SS fra FM af ham,

Mange tak for det link. Ja, at bedømme ham ud fra det screenshot så virker det ikke som nogen dum handel som FC Midtjylland har lavet med CSKA Moskva der.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010