home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Man City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 2867 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #15: 11 Dec 2006, 21:51 »

Optakt

En optakt skal vi igennem. Manchester City ansatte jo før denne sæson den succesrige danske træner, som tidligere var træner for Jerne IF/92 drenge Mesterrække. Holdet vandt den række, og samme tid med at City skulle kigge på holdets succesangriber tog de også et kig på trænerens evner. Det blev ikke til noget med angriberen. Men Sir. Mads kom til Manchester på en 1 årig kontrakt.

Han startede med at kigge truppen igennem. Blev enig med sig selv om det var en god trup. Kun med enkelte mangler. Åbenbart kun 1 plads. Offensiv midtbane fløj. Liam Lawrence blev hentet til fra den engelske 1. Divisionsklub Sunderland. En spiller som Mads selv betegner med denne kommentar til The Daily: "Liam er en meget afslutningssøgende spiller, som sammentidig ligger nogle guldbolde både i dybden og i feltet. Han bliver helt sikkert guld værd."

Under pre-season slog holdet bl.a. Rangers, og en del hold fra de lavere divisioner. 5 sejre og 1 uafgjort blev det til. Den uafgjorte var mod Millwall. Et godt hold, men City havde en offday. Ja nu spørger mange Manchester City fans nok sig selv om hvad de kan forvente denne sæson. Og ja jeg har mit bud, mit bud ligger på en overraskelse, ikke mestre, men en top 6 ville være realistisk.

Truppen er som Mads selv betegner den god. Men efter min mening en smule smal. Det kan være danske Nielsen har valgt at satse på en smal trup, også bruge flere penge på Lawrence. I truppen startede Mads selv med at understrege 3 spillere Isaksson, Richards og Samaras. 3 unge men betydningsfulde spillere, som vi kan forvente os meget af.

Der er ikke andet og sige end, Held og Lykke Mads !


Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #16: 11 Dec 2006, 21:56 »

Man City er et genialt hold at spille med Smiley Glæder mig til du kommer igang.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #17: 11 Dec 2006, 22:06 »

Synes ikke det hold ligner et top 6 hold, men du må jo overraske mig.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #18: 11 Dec 2006, 22:08 »

Hehe det er et Top 6 hold Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #19: 13 Dec 2006, 22:38 »

Fin pre season du har haft. Det lover godt for starten på sæsonen.

Spændende om du kan undvære tabte af de 2 gode spillere Isaksson og Jihai. Det er i hverti fald 2 rigtige trælse spillere at mangler.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #20: 13 Dec 2006, 22:50 »

Oh my, endnu en City blog Opstemt Men god start, og hvis du forsætter stilen fra dine andre blogs, kan man vel godt forvente gode sager fra Manchester fremover Cool
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #21: 14 Dec 2006, 17:23 »

Må desværre meddele jer at bloggen lukker Skuffet

Har fundet ud af at lokalrivalerne ikke rigtig interesserer mig alligevel :/

Der kommer måske en ny blog med United ^^
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010