home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Ugeløn?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ugeløn?  (Læst 12809 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: Ugeløn?
« Svar #30: 09 Dec 2006, 17:21 »

Det er klart at grafikerne som både laver ting som gør siden attraktiv, og samtidig hjælper andre brugere og deltager i debatten, står i en klasse for sig. De er på alle ledder og kanter et stort aktiv for siden. Vi "dødelige" har ikke mulighed for at gøre det samme, men jeg skriver da et par indlæg eller 5 på siden hver dag. Det synes jeg da egentlig er meget flot. Man kan måske pege 200 brugere (rent gæt) der er på niveau med mig, eller over mig, hvad angår aktivitet. Dem synes jeg bliver belønnet meget uproportionelt, da nogle i denne gruppe falder igennem, hvad angår løn, (og dermed mulighed for at deltage i udfordringer osv.), og der mener jeg man burde kunne lave det om så de bliver belønnet mere.

ZhotLog
Gæst

« Svar #31: 09 Dec 2006, 17:21 »

Jeg har sgu læst hvad du skriver, ellers var det svært at svare. Bare fordi man skriver indlæg, betyder det ikke at man har en positiv indflydelse på siden.. Derfor nævnte jeg Absa. Men ok, du har nok ikke været længe nok på siden til at kende den interne humor Wink
Lidt synd det altid er ham, som bliver nævnt i sådanne sammenhænge..Men på den anden side, har han jo nok fået det ry på den ene eller anden måde Rullende Øjne Wink

SLEORT:
Lønnen er ganske ligeligt fordelt her på FmF, synes jeg. Og man kan sagtens få mange penge, med lav løn. Det handler jo bare om at oddse rigtigt. Se bare på hall of fame, og løn listerne der Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #32: 09 Dec 2006, 17:22 »

Lidt synd det altid er ham, som bliver nævnt i sådanne sammenhænge..Men på den anden side, har han jo nok fået det ry på den ene eller anden måde Rullende Øjne Wink

Ja okay, tror jeg vil bruge Z43 som eksempel fra nu af...

Se bare på hall of fame, og løn listerne der Wink

Det handler jo bare om at der er et par stykker som har satset stort et par gange, og vundet, for derefter at fedtspille..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #33: 09 Dec 2006, 17:22 »

Synes Absalonsen er et dårligt eksempel i denne sammenhæng! I hvert fald nu, for er par måneder siden mente jeg nok noget andet Djævel

Nej, se Zone 43 istedet funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 09 Dec 2006, 17:24 »

Det er klart at grafikerne som både laver ting som gør siden attraktiv, og samtidig hjælper andre brugere og deltager i debatten, står i en klasse for sig. De er på alle ledder og kanter et stort aktiv for siden. Vi "dødelige" har ikke mulighed for at gøre det samme, men jeg skriver da et par indlæg eller 5 på siden hver dag. Det synes jeg da egentlig er meget flot. Man kan måske pege 200 brugere (rent gæt) der er på niveau med mig, eller over mig, hvad angår aktivitet. Dem synes jeg bliver belønnet meget uproportionelt, da nogle i denne gruppe falder igennem, hvad angår løn, (og dermed mulighed for at deltage i udfordringer osv.), og der mener jeg man burde kunne lave det om så de bliver belønnet mere.

Hvad hvis man har været på siden i ½ år og i de første 3 måneder skrev vildt mange konstruktive indlæg, og derefter flyttede man til et sted hvor der ikke var internet, og var derfor 2 måneder uden at være på siden. Skal man så også falde i løn, da man ikke er et "aktiv" mere? Dit "system" hænger ikke sammen...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #35: 09 Dec 2006, 17:25 »

Lønnen er ikke ens - det at skrive indlæg (i nogle forums) giver flere point end loyalitet - problemet er bare, at  der er 4 statsforskellige fra dit 2-tal til hans 6-tal. Når du når en 4-5 i Tid Online.. Det er jo klart, at man ikke kan få samme løn ved at have et 2-tal i Tid Online, som hvis man havde 6 i Loyalitet... Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #36: 09 Dec 2006, 17:26 »

Helt ærligt har jeg svært ved at se meningen med det.
Jeg synes tit jeg hjælper folk med alt muligt, men er ikk i Crewet (betyder naturligvis ikke at jeg ikke har lyst), hvilket ikke generer mig synderligt, min ugeløn er på "sølle" 357.50 om ugen, men min balance er mere end 10000 da jeg oddser rigtigt, og ikke brokker mig, du får jo nok snart fornyet din kontrakt og så for du mere i løn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 09 Dec 2006, 17:29 »

Jeg synes tit jeg hjælper folk med alt muligt, men er ikk i Crewet

Hvis alle der hjalp i forummet skulle i crewet, så ville det saftsuseme være et stort crew.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #38: 09 Dec 2006, 17:29 »

Lønnen er ikke ens - det at skrive indlæg (i nogle forums) giver flere point end loyalitet - problemet er bare, at  der er 4 statsforskellige fra dit 2-tal til hans 6-tal. Når du når en 4-5 i Tid Online.. Det er jo klart, at man ikke kan få samme løn ved at have et 2-tal i Tid Online, som hvis man havde 6 i Loyalitet... Smiley
Det kan jeg så udmærket se. Det jeg vil hen til, er om man så ikke skulle lave et system der måske gik ind og bedømte antal indlæg den sidste måned, og tilsvarende med onlinetid osv, som så regnede en retfærdig løn ud.

Kan det overhovedet lade sig gøre?

Hawkins: Ja, det mener jeg. Altså at hvis man pludselig ikke er aktiv i en måned, falder man i løn.

Gosser
Manager

« Svar #39: 09 Dec 2006, 17:29 »

..du får jo nok snart fornyet din kontrakt og så for du mere i løn

Det gør han faktisk den 19. Wink

* Gosser , med 712.25 per uge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 09 Dec 2006, 17:30 »

Det kan jeg så udmærket se. Det jeg vil hen til, er om man så ikke skulle lave et system der måske gik ind og bedømte antal indlæg den sidste måned, og tilsvarende med onlinetid osv, som så regnede en retfærdig løn ud.

Kan det overhovedet lade sig gøre?

Hawkins: Ja, det mener jeg. Altså at hvis man pludselig ikke er aktiv i en måned, falder man i løn.

Det program gad jeg godt se dig programmere...

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #41: 09 Dec 2006, 17:31 »

Mht, at få sin kontrakt forlænget, så har jeg aldrig prøvet det før. Hvordan fungerer det ovehovedet? Hvad kan jeg regne med at få i løn derefter?

Gosser
Manager

« Svar #42: 09 Dec 2006, 17:32 »

Mht, at få sin kontrakt forlænget, så har jeg aldrig prøvet det før. Hvordan fungerer det ovehovedet? Hvad kan jeg regne med at få i løn derefter?

Du bliver ringet op af en admin, og så snakker i ellers kontrakt!

Du skal nok ikke regne med lønforhøjelse, efter denne tråd..

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #43: 09 Dec 2006, 17:32 »

Du får en PB fra "FmFreaks" hvor der står at din kontrakt er blevet forlænget, og hvad du nu får i løn.. Det kommer jo an på dine tal.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #44: 09 Dec 2006, 17:34 »

Det program gad jeg godt se dig programmere...
Som jeg skrev "kan det overhovedet lade sig gøre?", så er jeg på ingen måde nogen hjerne til noget som helst med at lave programmer osv. Det var stort for mig at finde ud af at bruge winrar...

Men taget i betragtning af hvad der ellers er lavet her på siden af grafik (ved godt det ikke helt kan sammenlignes) og editorer osv, ville jeg da tro at det kunne lade sig gøre. Uden overhovedet at have begreb om det.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010