home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Serie A
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Serie A?  (Afstemning slut: 10 Okt 2005, 18:49)
Juventus tager scudettoen igen i år.
- 8 (61,5%)
Milan selvfølgelig! De har et godt hold i år!
- 2 (15,4%)
Adriano bomber nok Inter til tops.
- 2 (15,4%)
Roma finder storformen igen.
- 1 (7,7%)
Andre.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Serie A  (Læst 5197 gange)
AH
Gæst

Sv: Serie A
« Svar #15: 03 Okt 2005, 16:47 »

Desværre ja, men jeg håber inderlgit på at Inter kan hive Scudettoen hjem i denne sæson.

De kan da også stadig sagtens nå det, men jeg synes bare de køber forkert ind. Juve har et mere homogent hold, mens Inter har for mange fejlkøb. De køber jo 4-5 nye spillere hver sæson, som de forventer skal være faste spillere..

tim
Gæst

« Svar #16: 03 Okt 2005, 18:59 »

Ja. Så har jeg tilføjet en betten afstemning, og spørgsmålet er enkelt: Hvem vinder Serie A?

Som jeg tidliger har sagt holder jeg på Milan. Med Sheva og Gilardino foran har vi et stærkt angreb(plus reserverne Vieri og Inzaghi!), og Gatusso, Seedorf, Pirlo og Kaká er klasse og vi har et erfarent forsvar og en af verdens bedste keepere! Smiley

AH
Gæst

« Svar #17: 03 Okt 2005, 20:56 »

Ja. Så har jeg tilføjet en betten afstemning, og spørgsmålet er enkelt: Hvem vinder Serie A?

Som jeg tidliger har sagt holder jeg på Milan. Med Sheva og Gilardino foran har vi et stærkt angreb(plus reserverne Vieri og Inzaghi!), og Gatusso, Seedorf, Pirlo og Kaká er klasse og vi har et erfarent forsvar og en af verdens bedste keepere! Smiley

Ja, jeg svarede selvfølgelig Juventus. Som jeg har skrevet før, så synes jeg, at vores hold ser så ekstremt godt ud i år. Der skal dog ikke være tvivl om, at Milans og Inters nok er på samme niveau på papiret, men holdmæssigt, så spiller Juventus bedre sammen, synes jeg Smiley

tim
Gæst

« Svar #18: 04 Okt 2005, 16:03 »

Ja, jeg svarede selvfølgelig Juventus. Som jeg har skrevet før, så synes jeg, at vores hold ser så ekstremt godt ud i år. Der skal dog ikke være tvivl om, at Milans og Inters nok er på samme niveau på papiret, men holdmæssigt, så spiller Juventus bedre sammen, synes jeg Smiley

Muligvis. Skal jeg ikke kunne afvis AH. Wink

Meeeeen, Ancelotti ved hvad han vil, og spillerne er tændte på at vinde trofæer! Cool

AH
Gæst

« Svar #19: 04 Okt 2005, 16:06 »

Muligvis. Skal jeg ikke kunne afvis AH. Wink

Meeeeen, Ancelotti ved hvad han vil, og spillerne er tændte på at vinde trofæer! Cool

De ka' få cuppen, ka' de  Grin

LosCules
Gæst

« Svar #20: 04 Okt 2005, 16:09 »

Dejlig diskussion i har gang i hva'? Dejligt mundhuggeri at kigge på Smiley.

Men må indrømme at jeg fortsat tror på at Juventus vinder, selvom jeg trods alt er Inter fan, men det skyldes vel kun at Adriano spiller der, så hvis han stopper med det, så stopper jeg også, medmindre min kærlighed til klubben bliver så stor, at jeg ikke kan slippe den Opstemt.

Men med 2-0 sejren over Inter er jeg så godt som overbevist om at Juventus henter Scudettoen hjem.

AH
Gæst

« Svar #21: 04 Okt 2005, 16:12 »

Dejlig diskussion i har gang i hva'? Dejligt mundhuggeri at kigge på Smiley.

Men må indrømme at jeg fortsat tror på at Juventus vinder, selvom jeg trods alt er Inter fan, men det skyldes vel kun at Adriano spiller der, så hvis han stopper med det, så stopper jeg også, medmindre min kærlighed til klubben bliver så stor, at jeg ikke kan slippe den Opstemt.

Men med 2-0 sejren over Inter er jeg så godt som overbevist om at Juventus henter Scudettoen hjem.

Hehe.. Jeg troede du var Barca fan? Cool

LosCules
Gæst

« Svar #22: 04 Okt 2005, 16:17 »

Hehe.. Jeg troede du var Barca fan? Cool

Man kan da være fan af flere hold  Rullende Øjne.

Så kan jeg også sige du ikke må være fan af enten ÅB eller Juventus.

Men back to topic Smiley.

AH
Gæst

« Svar #23: 04 Okt 2005, 20:32 »

Man kan da være fan af flere hold  Rullende Øjne.

Så kan jeg også sige du ikke må være fan af enten ÅB eller Juventus.

Men back to topic Smiley.

Må jeg ikke være fan af enten AaB eller Juventus, hvem skal jeg så holde med? Grin

Men jo, self kan man være fan af flere hold. Jeg holder da også lidt med Barca i Spanien og Chelsea i England Smiley

LosCules
Gæst

« Svar #24: 10 Okt 2005, 14:24 »

Zlatan til Gute

Lidt sjovt at læse  funny

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 10 Okt 2005, 14:41 »

Det er helt 100 at juve tager titlen i år, desværre

LosCules
Gæst

« Svar #26: 10 Okt 2005, 14:44 »

Det er helt 100 at juve tager titlen i år, desværre

Kan du argumentere? Hvorfor tager Juve den 100%?

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 10 Okt 2005, 14:54 »

Kan du argumentere? Hvorfor tager Juve den 100%?

Jeg skal prøve, fik det ikke lige med i forbi farten før.

Som alle nok har opdaget, så har juve lagt fantastisk ud i de første 6 kampe i sæsonen, hvor de er fået fuldt udbytte i alle kampene. De har en flot 12-2 målscorer, med David Trezeguet som den mest scorende for Juventus (4 mål). Den seneste kamp de spillede var mod inter, hvor de flot vandt 2-0 på hjemmebane. Jeg forventede personligt selv, at Inter og Milan ville blive de største modstandere i år. Milan har lagt ud med 4 sejre, 1 uafgjort og 1 tabt, hvilket ikke er helt godt nok hvis de skal op og rode i toppen af Serie A (Jeg ved godt de ligger nummer 3 nu, men hvis de skal kunne følge med). Med den form som Juventus holder nu, hvor de både er ubesejret i den hjemmelige liga og i Champions League, så tror jeg ikke at der er nogen der stopper dem Smiley

tim
Gæst

« Svar #28: 10 Okt 2005, 16:56 »

AH
Gæst

« Svar #29: 10 Okt 2005, 20:54 »

Zlatan til Gute

Lidt sjovt at læse  funny

Nej, ham skal jeg da købe for min seneste odds-fortjeneste Grin 425 kr. Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010