MadsWiinther
Gæst
|
|
Mit Dream Team:
Messi kunne jo stå der alene, men har alligevel valgt at skrive 10 andre.. Samuel Eto'o
Vicente Ronaldinho Leo Messi
Gerrard Xavi
Marcelo Nesta Agger Puyol
Buffon
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Godt hold. Har du set Marcelo spille siden du har ham på holdet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hacky
Gæst
|
|
Her er mitt dream team: Van der sar Sagnol, Ferdinand, Naldo, Lahm C.Ronaldo, Kaka, Ribery Totti (c) Klose/Drogba Må legge til at Totti er verdens beste spiller , ingen over, ingen ved siden .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
jeg kender ikke mit dreamteam fordi at jeg ikke kan bestemme mig for nogle bestemte personer på holdet
men jeg læste engang i et goal blad at hvis man hvade 11 Cambiassoer på banen ville man nok have verdens bedste hold
Det har jeg også læst i GOAL  , abonerer på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Cech
Zambrotta - Pablo - Terry - Cole
Aaron Lennon - Francesc Fabregas Ronaldinho
Sergio Agüero
David Villa - Fernando Torres
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
cech zambrotta terry nesta lahm viera
messi gerrard ronaldinho villa etoó
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
niller122
|
|
Eto'o Kaka Ronaldinho - Gerrard - Fabregas - Messi Marcelo- Agger - Terry - Sergio Ramos Cech
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Rumball
|
|
S. Eto'o
Ronaldinho Kaká L. Messi
M. Sissoko S. Gerrard
G. van Bronckhorst D. Agger J. Terry G. Zambrotta
C. Kameni
|
|
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 19:38 af Rumball »
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Whitetiger
|
|
Hvis det er igennem tiden, så ser mit hold sådan ud:
GK: Lev Yashin SW: Franz Beckenbauer DR: Johan Neeskens DL: Roberto Carlos DC: Lothar Mätthaus MR: Johan Cruyff ML: George Best DM: Alfredo di Stefano OM: Diego Maradona FC: Pelé ST: Eusebio
Hvis det er med spillere, fra idag. Dvs. spillere som stadig er aktive. Så ser holdet således ud: GK: Petr Cech DR: Dani Alves DL: Bastian Schweinsteiger DC: John Terry DC: Carles Puyol MR: Kaka ML: Cristiano Ronaldo DM: Xavi OM: Ronaldinho FC: Thierry Henry ST: Didier Drogba
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
GK : Petr Cech. Venstre back: A Cole. Højre Back: Miguel. MIdterforsvar: J.Terry. Midterforsvar: F.Cannarvaro.
Venstre kant: Ronaldinho. Højre Kant: C.Ronaldo. Midt midt: F.Lampard Midt Midt: F.Totti.
Angriber: Henry Angriber: Drogba.
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Hvis det er igennem tiden, så ser mit hold sådan ud:
GK: Lev Yashin SW: Franz Beckenbauer DR: Johan Neeskens DL: Roberto Carlos DC: Lothar Mätthaus MR: Johan Cruyff ML: George Best DM: Alfredo di Stefano OM: Diego Maradona FC: Pelé ST: Eusebio
Hvis det er med spillere, fra idag. Dvs. spillere som stadig er aktive. Så ser holdet således ud: GK: Petr Cech DR: Dani Alves DL: Bastian Schweinsteiger DC: John Terry DC: Carles Puyol MR: Kaka ML: Cristiano Ronaldo DM: Xavi OM: Ronaldinho FC: Thierry Henry ST: Didier Drogba
Bastian Schweinsteiger på venstre back!?
|
|
|
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Mit drømme hold : GK: Reina DL: Riise DC: Terry DC: Carragher DR: Puyol DMC: Alonso MC: Gattuso MC: Lampard MC: Gerrard ST: Henry ST: Owen Gerrard er selvfølgelig anfører på dette hold der ville ku slå et hvilket som helst andet 
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
mit drømmehold fra gamle dage:
GK: Peter Schmiecel SW: Franz Beckenbauer DR: Johan Neeskens DL: Ronald Koeman DC: Lothar Mätthaus MR: Johan Cruyff ML: George Best DM: Michael Laudrup OM: Diego Maradona FC: Pelé ST: Gerd Müller eller Eusebio eller Marco Van Basten
ligner meget Whitetiger's hold men sådan ser mit ud
Franz Beckenbauer er min anfører
mit nu:
målmand: Petr Cezch højreback: Zambrotta/Gabri centralforsvaere: John Terry/Rafael Marquez venstreback Marcelo højremid: Cristiano Ronaldo centralmid: Steven Gerrard centralmid Ronaldinho centralmid: Michael Ballack/Frank Lampard/Michael Essïen venstremid: Arjen Robben angriber: Thierry Henry/Zlatan Ibrahimovic/Carlos Vela angriber: Didier Drogba/Leoniel Messi
min bænk: der er alt for meget at vælge imellem så jeg laver ikke bænk
Gerrard er første anfører efter ham: Ballack/Ronaldinho/Henry/Terry
|
|
|
|
|
|
|
|
Bim99
Gæst