home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 115476 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #705: 21 Dec 2006, 23:46 »

Næææh, en 16-17 stykker vil jeg tro. Vi må håbe der kommer flere, men det er jo op til folk selv.
Logged

Veni, vidi, vici

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #706: 21 Dec 2006, 23:53 »

Næææh, en 16-17 stykker vil jeg tro. Vi må håbe der kommer flere, men det er jo op til folk selv.

Nu sørger vi i hvert fald for, at dem der har indsendt billed, får det med i bloggen.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #707: 21 Dec 2006, 23:54 »

Lyder godt, for jeg har sendt en Smiley

Btw. får vi snart en update 13? Wink
Logged

haboi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #708: 22 Dec 2006, 09:34 »

Dejlig at se, at jeg har forlænget med succesklubben..

Min agent havde ellers rådet mig til at skifte, men jeg fik ham overbevist om, at spilletid ikke var vigtigere end trivsel i klubben...
Man forlader jo ikke bare lige sin barndomsklub..
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #709: 22 Dec 2006, 09:39 »

Skal lige høre, er jeg helt ude af klubben, kan ikke finde mig!!!
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #710: 22 Dec 2006, 10:02 »

Godt arbejde bademester. Godt at høre at jeg har forlænget kontrakten  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #711: 22 Dec 2006, 10:05 »

Skal lige høre, er jeg helt ude af klubben, kan ikke finde mig!!!

Du har samme status, som her på freaks - reserveholdsspiller Ubeslutsom

Simpelthen slået af holdet. Du er syg på diverse dødbolde, men falder igennem i resten af spillet. Men måske du kan nå at udvikle lidt af det endnu.
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #712: 22 Dec 2006, 11:11 »

Damn, så skulle det havde været NFL istedet for...ha ha
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #713: 22 Dec 2006, 16:30 »

Hmm en af dem med bedst assist sidste sæson på bænken.. Du er godt nok modig hva, men det ser jo ud til at give bonus

Ja, topscoren fra sidste sæson, og manden med flest assist i sidste sæson, er blevet degraderet til bænkvarmere. Det kan være at man skal søge nye græsgange?  Cool
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #714: 22 Dec 2006, 16:46 »

Som klubbens ass vil jeg gerne have lov til at kommentere det her !!

Sidste sæson er SLUT !!
Den gælder ikke mere .. det er "nu'et" der tæller.. Har ikke formen må i varme bænken Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #715: 22 Dec 2006, 18:08 »

Wow, det ser sgu nice ud det her Opstemt
Håber virkelig vi kan føre det til noget, dog er jeg lidt bange for min fremtid om jeg kan blive til noget?
Logged

Waaah

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #716: 22 Dec 2006, 19:56 »

7. juni 2008:


Velkommen til årets store sæsonupdate!



Det er jo ikke så længe siden sidste update, men der er alligevel en del ting at skrive til jer om. Faktisk aner jeg dårligt hvor jeg skal starte, så jeg kaster mig direkte ud i en viderefortælling af ungdomsholdets sæsonbedrifter.
Hvor utroligt det end lyder, så lykkedes det for klubbens drenge, at smadre alt og alle i ligaen fra dag 1. Ikke ét eneste point blev tabt undervejs, hvilket tyder på en ganske lys fremtid for Rødby Boldklub, hvis altså talenterne vælger at blive hos os og fortsat udvikler sig godt.
Så lad os lige tage et kig på diverse stillinger.







Sådan ser det ud, når Rødbys ungdom har banket alle andre hold godt og grundigt.




Det betyder selvfølgelig også, at topscorerlisten bliver domineret af klubben og læg mærke til greve, der ser ud til at være manden, der kan følge i Dolles fodspor.





Absalonsen er manden, der har lagt op til intet mindre end 40 scoringer i denne sæson.




Og man kan vel godt kalde det en magtdemonstration, når de 13 bedst spillende i ungdomsrækken alle bærer den røde trøje…


Som forsvarende pokalmestre var der pres på drengene i årets udgave af samme turnering. Det var dog ikke til at se, da både Kolding, OB, Esbjerg og AGF fik gevaldige stryg, men så var vejen til finalen også banet og her var der måske lidt nerver på.
I hvert fald skulle man helt ud i straffesparkskonkur rence, inden trofæet var hjemme og ungdommen kunne fejre double nr. to på lige så få år.

En del af årets ungdomstrup vil rykke op i løbet af næste sæson, så der bliver sikkert en del mere kamp om pointene næste år, men vi håber jo stadig det bedste for årgangen.













Reserverne har jo været næsten lige så fantastiske. Egentlig er det lidt synd for 2.holdet at ungdommen har været så altdominerende, for det har betydet at reservernes fantastiske sæson bliver gemt lidt af vejen. Men sådan er livet jo og vi må se på det som et positivt problem.









Endnu et Rødbyhold, der går ubesejret gennem deres liga og som en sidegevinst, så er der kun lukket 7 mål ind på 22 kampe.



Og det må være noget af et spørgsmål, hvordan Dolle får tid til at blive topscorer på flere hold. Men nu hvor han er rykket fast op til reserverne, så er det slut med at lege med i ungdomsligaen fremover.




Assistlisten bærer ikke præg af, at en enkelt spiller har klaret sig suværent, hvilket er positivt, for så er der jo flere, der har gjort det rigtig godt.



Vi skal da også lige have med, at der igen var en kraftig overvægt af Rødbyspillere i toppen, da listen over bedst spillende gutter blev offentliggjort.

















Efter sidste update resterede der 6 kampe i 2. division øst. 1. pladsen var vores og der var 8 point ned til nærmeste konkurrent (Slagelse), så vi kunne klare ærterne selv, hvis ellers den gode stime kunne vare ved.
Den næste kamp blev afgørende for os, da vi her skulle møde netop Slagelse. Kampen var meget lige og bød på kvalificerede angreb i begge ender. Men som tiden gik og målene udeblev, så blev vi mere og mere tilfredse med det uafgjorte resultat. Netop der scores der…
…I det 80. minut sejler bolden i kassen. Heldigvis er det vores egen Chriz, der bragte os foran. Han nåede at lave endnu et mål og med denne sejr var der nu ingen, der reelt havde mulighed for at hente os og true vores direkte oprykningsplads.





En hel sæson, hvor vi kun stillede op efter hjemmebanetaktikken og 1. pladsen er hjemme. Mon ikke vi skulle fortsætte med kun at bruge den taktik, når vi næste år skal slå os løs i 1.division?

For det er nu eventyret virkelig begynder – Vi er kvalificeret til Danmarks næstbedste række!



Topscorerlisten i ligaen er ikke så imponerende, som for resten af holdene i klubben, men den er til gengæld vigtigere og bærer tydeligt præg af hvem der indtager de 3 forreste pladser i min diamant.




På assistlisten melder Hawk1nZ sig igen under fanerne, selvom han for det meste ser kampene fra bænken. Her starter han for det meste, men yder altså sit, når han bliver sendt ind, for at give ekstra farlighed på vores venstre fløj.




For hvad angår stabilt godt spil over hele sæsonen, så er det vores ene centerforsvarer Birkedahl, der tiltrækker sig opmærksomheden. Ikke bare her i landet, men også fra udlandet, hvor Norske Brann i flere omgange har budt på ham.
Og som denne sæsons nye midtbanekreatør, har ElGuapo virkelig vist sit værd og samtidig gjort det svært for John Spurs, at erobre sin plads tilbage.










Alle har virkelig gjort det godt i år og vi har overgået alle forventninger, som både Kurt Thorsen og omverdenen stillede til os før sæsonen begyndte.
Næste sæson skal vi bevise, at vi høre til i 1. division, hvor der er 16 hold med. 3 af dem rykker ned og det skal ikke være os, så lad os aftale at vi skal holde en position lidt væk fra bunden og altså gerne omkring en 10. plads eller det der ligner.



Nu er vi nået frem til noget af bloggens mest efterspurgte, nemlig spillerinfo på alle, så man kan se sine stats.
Jeg har igen delt folk op efter hvilket hold man spiller på.
Når nu I kigger på jeres stats, så prøv at sammenlign med tallene fra sidste år og med alle andres stats, så I får et godt indblik i hvordan det går med udviklingen i hele truppen og om der måske er tegn på, at nogle klarer det bedre end andre, hvilket jo både kan betyde, at de spiller sig af holdet, men også at andre måske spiller sig på.





Ungdomsholdet.


Målmænd:



DelPiero
















Forsvarsspillere:



Kerzhakov



Mijitrix



Møller



Bachpoulsen
 



Ak Lemvig
















Midtbanespillere:



SirToby



Mikkellas



Zhotlog



U-4-E!



Crisis.4.U



Absalonsen
 



FEDTHAGE



Kovacevic
















Angrebsspillere:
 



Greve















Reserveholdet:


Målmænd:
 



FCK88



Heitmann
 



Borelli BB
















Forsvarsspillere:



Kudska



Andrus



Flyver88


Don Abramovich



KF



Woodfarm
 



gehyden bab



Mikkel-strandgaard















Midtbanespillere:
 



Tribute



Morientes
 



SLEORT



Rammy



jowi02



Gosser



Michaelk



KongKahlenberg



phoenix















Angrebsspillere:



Niklasob
 



Niko



Sehested47



Els



Ydersog
 



Fynbo



torkR



Dolle














Divisionsholdet:


Målmænd:



G00n

viceanfører



haboi



Cawersk















Forsvarsspillere:


Metsu1

Anfører



Birkedahl



Sirsøndergaard



-KNM-
 



Soccerpop



Berendt



Zone43



Kerm















Midtbanespillere:



Guldbrand



Desler
 



Don Thomas



MeeLo



Brodtgaard



John Spurs



ElGuapo



Hawk1nZ

Bruges i også som angriber



cube

bruges også som angriber















Angrebsspillere:



Chriz



Kev



GHERTESTEAS




















I øvrigt kan det lige nævnes at det ikke er blevet indgået kontraktforlængelse r med nogle spillere siden sidste update og derfor ser det ud til at vi må sige farvel og tak til Rammy og Els som begge har udløb 01. juli i år. De har til sammen nået at spille 34 kampe på førsteholdet, hvori de scorede 6 mål og lagde op til 5.

Der er hele 31 spillere, der hat kontraktudløb næste år, så vi venter spændt på Suicides afgørelser og forhandlingsteknike r.

Til gengæld er der hentet nyt blod til klubben!

…Bare rolig, det er ikke nye spillere, men tre nye trænere, der skal hjælpe til i det daglige.
Gert Jensen, Klaus Mlynek og Peter Vestergaard er hentet pga. deres høje kompetencer indenfor Fitness, attacking, mental og technical. 




Så er vi vidst nået til oplysningpunktet, hvor jeg kan sprede lidt lys over hvordan danmarksturneringen er forløbet.

Aab vinder superligaen med Brøndby og FCN som nr. 1 og 2. Esbjerg og Silkeborg rykker ned.

Vejle og SønderjyskE rykker op fra 1.divisionen, mens Ølstykke, Skjold og Næstved må tage den triste tur ned.

I 2.dision vest vinder Esbjerg II. Men det er FC Fyn, der får oprykningspladsen og Holstebro får play-off pladsen. Varde og Hobro må finde sig i at rykke ned.

Vi napper førstepladsen i 2. division øst. Vi havde i gennemsnit 885 tilskuere, hvilket er 98 flere i snit end sidste sæson. Årets mest besøgte kamp blev set af 1.481 mennesker. Slagelse får play-off pladsen. Avarta og Birkerød lander på de sure pladser, så farvel og tak til dem.

Pokalturneringen blev vundet af FCK, som også satte sig på Supercuppen.

Royal League blev fornemt vundet af Randers, der slog Rosenborg 3-2.





Det var alt for denne gang folkens, nu er der dømt sommerpause med EM-bold og så går det ellers løs i 1. Division.


Tak for det drenge!   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Dec 2006, 22:32 af Bademesteren » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #717: 22 Dec 2006, 20:03 »

Sikke en update! Den var lang, men fantastisk læsning. Jeg blev nr. 10 på assist-listen og nr. 10 på average-listen. Så det må være en udemærket sæson fra min side, fik dog ikke så mange kampe som de andre, men det må der blive næste sæson så Smiley

Uheldigvis har jeg åbenbart også fået et rødt kort, det er ikke særlig tit det sker Smiley

Igen i år, tak for en fantastisk sæson med ungdomsholdet. Og så en tillykke til reserveholdet, og et endnu større til vores 1. divisionshold, det var sgu flot gutter!

Thumbs Up
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #718: 22 Dec 2006, 20:06 »

Fantastisk præstation af alle og især mig funny funny
Jeger jo sygt god og 11 mål for en forsvarer er ret godt.
Who the fuck is Fabio Cannavaro Thumbs Up
Logged

It's gonna be legendary

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #719: 22 Dec 2006, 20:08 »

Dejlig lang update med en helveds masse billeder Thumbs Up! Også dejligt at jeg næsten er steget 1 i hvert stats!
Tillykke med alle 1. pladser! Det er sq ikke tit at en klub vinder 4! titler på et år! Men jeg har kun spillet 3 kampe i år-alle som indskifter.. Men en Av rating på 7.64 og 4 assist og 1 målamt en MoM titel har jeg da klaret mig ret godt!
KUTGW Rødby! Det bliver spændende når vi er i Super ligaen om min. 2 år!
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010