home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 115740 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #585: 13 Dec 2006, 16:26 »

Hey igen. Jeg er selvfølgelig lidt skuffet over ikke at spille men så må man altså kæmpe mere til træning. Har dog spillet nogle kampe på u holdet og jeg syntes de andre ellers har gjordt det så godt. Førsteholdet skal stramme sig sammen hvis vi skal hænge i. Men vores moral er god og jeg håber selvfølgelig vi kan forsætte. Vigtig at der ikke er sure miner for alle vil jo så gerne spille men der er kun plads til elleve på banen. Til vær træning skal man gøre sit bedste så skal Bade nok give en chancen.
Logged

Hala Madrid!

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #586: 13 Dec 2006, 16:49 »

Lad nu hver med at brokke jer alle sammen jeg har os lige mistet min plads på holdet
Logged


greve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #587: 13 Dec 2006, 17:32 »

Den over sete målmaskine:mig. Har spillet et par kampe fra start, men har dog været skadet og spillet som indskifter
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update7 - Brugernes Blog
« Svar #588: 13 Dec 2006, 17:35 »

Jamen hva' sker der..?   Så må du jo tilbyde en ordentlig kontrakt - jeg er i hvert fald interesseret i en forlængelse Wink

Hov hov nu.. Thorsen har været efter mig med alle de forlængelser !!

Så take it or leave it !  Peace
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #589: 13 Dec 2006, 17:42 »

10 mål for u18 holdet det er jeg ganske tilfreds med håber at kunne bidrage med mål til u18 reserve og 1. holdet fremover
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #590: 13 Dec 2006, 17:42 »

Og forresten...

Alle roser U holdet for de flotte resultater !!

Men hva med hjernerne bag???

Bade og Sui !?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #591: 13 Dec 2006, 17:44 »

Rolig Suicide du har da også gjort det godt med forlængelserne men Bade du  bliver manager.
Logged

Hala Madrid!

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #592: 13 Dec 2006, 17:54 »

stor ros til suiside for det flotte arbejde med u18 holdet og tak fordi at jeg måtte starte inde i finalen
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #593: 13 Dec 2006, 17:57 »

Hvis holdet vinder er det spillernes fortjenste... hvis holdet taber er det fejl fra Manager / Ass. Manager... Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #594: 13 Dec 2006, 18:00 »

Hvis holdet vinder er det spillernes fortjenste... hvis holdet taber er det fejl fra Manager / Ass. Manager... Smiley
Præcis som i IRL Morten Olsen kiriteseret fordi de taber Søren Larsen rost til skyerne fordi han scorer 2 mål ud af 500 chancer
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #595: 13 Dec 2006, 18:06 »

Topscorer i både reserve turneringen og u18 turneringen ..

, Ikk' dårligt vel gutter ? Wink'

, Flot stykke arbejde af Bade, Suicide og alle andre !
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #596: 13 Dec 2006, 21:49 »

Nej det er ikke dårligt. Og så vil jeg lige sige, flot arbejde Suicide og Bade. I har leveret et fantatisk stykke arbejde.
Sidder bare og venter helt spændt på den næste update.

Thumbs Up

Edit: Mit indlæg nr. 800 Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update8 - Brugernes Blog
« Svar #597: 14 Dec 2006, 11:25 »

24. juni 2007:


Dommerens fløjte lyder for sidste gang i sæsonens sidste kamp. Suicide og jeg kigger på hinanden med et mærkeligt blik. Vi havde dem og så får de alligevel lov til at putte en i kassen 2 min. før tid. En irriterende fornemmelse, når jeg nu havde styrket forsvaret ved at smide Andrus ind på bekostning af angriberen Hawk1nZ. Men sådan er fodbold jo og nu kan vi kun ærgre os over de tabte point…
Mens mine tanker flyver kommer Kurt Thorsen over og giver mig et venskabeligt klap på skulderen. Han smiler, sit klassiske smil, som fylder hele hans runde hoved.
”Fin sæson” siger han – ”Vi var ikke i nærheden af nedrykning, så sig til drengene, at jeg sørger for et brag af en afslutningsfest i klubhuset.”

Det er en flok trætte spillere, der snakker de seneste kampe igennem, mens de sidder i klubhuset.

Alle ungdomsspillerne er selvfølgelig ikke til at få ned med nakken, efter deres seneste præstationer.












Reserverne er i næsten lige så godt humør, hvilket de også har grund til at være, sådan som deres seneste kampe er gået.








1.holdet er en del mere afdæmpet, men stadig i godt humør, for der var mange ting i den netop overståede sæson, som er gået rigtig godt.









U-holdets fantastiske form betyder, at de stadig indtager førstepladsen.








Reserverne har jo været næsten lige så fantastiske, så det er jo nærmest også en selvfølge, at de stadig holder fast på deres førsteplads.








Desværre lykkedes det ikke for 1.holdet at holde den ellers så fornemme 9.plads. vi må tage til takke med 10.pladsen og så det lille plus, at havde B93 ikke udlignet 2 min. før tid i sæsonens sidste kamp, så havde 9.pladsen været vores.







Kurt Thorsen, der passende sidder for bordenden, rejser sig op og begynder en fortælling om sæsonens bedrifter.
Nye spillere er samlet i en klub, der nu har ambitioner så store, at der fremover kræves så stor udvikling, at det kun kan resultere i oprykning. Ikke kun til 1. division, men senere hen også til det forjættede land – Superligaen.
Han fortæller at enhver spiller, der ikke er klar til at give sig fuldt ud for klubben, lige så godt kan pakke sine ting nu og smutte ud gennem bagdøren, for de spillere har alligevel ikke dét vi har brug for.
Vi har haft en sæson, hvor truppen skulle lære hinanden at kende og hvor de fleste spillere er blevet modnet meget. Det er nu vi skal flytte os det ekstra stykker og i næste sæson skal vi som minimum befinde os i den gode halvdel af divisionen.

Med sit listige smil fortæller den gode Kurt, at han gennem sæsonen, har sørget for at der blev lavet en afstemning blandt publikum på stadion. Hans opgørelser viser at der i gennemsnit har været 787 tilskuere til kampene, dog med pokalkampen mod Esbjerg som sæsonens tilløbsstykke. Her dukkede nemlig hele 1.488 op. Alle tilskuere har efter hver kamp stemt på dagens bedste Rødbyspiller og nu har han talt alle stemmerne op.


Kurt fortæller at han har talt med vores allesammens assistent Suicide, der giver årets vinder disse ord med på vejen: ”Jeg er en stor beundrer af årets spiller. Bare hans tilstedeværelse på banen er af stor betydning for resten af holdet. Han er en spiller, der helt sikkert har fortjent prisen med sine gode indsatser i kampene, men også til træning.”

”Med disse ord vil jeg kåre årets spiller i Rødby, som er…Brodtgaard.”


Til festen blev der også diskuteret flittigt om resten af Danmarksturneringen, hvor de vigtigste begivenheder nok har været at:


Brøndby vinder superligaen og Vejle og FCM rykker ned.

AGF og Frem rykker op fra 1.divisionen, mens Brabrand, Aarhus Fremad og Thisted må tage den triste tur ned.

I 2.dision vest vinder Skjold og de rykker dermed op, mens Ikast og Vejle II rykker ned.

Brøndby II vinder 2. division øst, men det er Holbæk og B93 der rykker op og AB70 og Stenløse der rykker ned.

Pokalturneringen blev vundet af FCK, som også satte sig på Supercuppen og Royal League.



Så blev det Suicides tur til at rejse sig ved bordet.
Han takkede alle for en god indsats ved træningerne og nævnte at der havde været lige lovlig meget brok over, hvem der havde fået spilletid og hvem der ikke havde fået så meget tid på banen.
”Hvis ikke du spiller, så er det fordi du pt. ikke er den bedste på pladsen.” Så simpelt lød det fra ham, inden han begyndte gennemgangen af truppen, som den ser ud netop nu.



Ungdomsholdet.


Målmænd:



Heitmann



Borelli BB



DelPiero
















Forsvarsspillere:



Kerzhakov



Mijitrix



Møller



Bachpoulsen



Ak Lemvig
















Midtbanespillere:



SirToby



Mikkellas



Zhotlog



U-4-E!



Crisis.4.U



Absalonsen



SLEORT



FEDTHAGE



Kovacevic



Gosser
















Angrebsspillere:



Sehested47



Greve



Niklasob12345



Niko















Reserveholdet:


Målmænd:



Cawersk



FCK88















Forsvarsspillere:



Kudska



Sirsøndergaard




Flyver88


Don Abramovich



KF



Woodfarm



-KNM-



gehyden bab















Midtbanespillere:



Desler



Tribute



MeeLo



Michaelk



KongKahlenberg



phoenix















Angrebsspillere:



Chriz



Kev



Ydersog



GHERTESTEAS



Fynbo



torkR














Divisionsholdet:


Målmænd:



G00n

viceanfører



haboi















Forsvarsspillere:


Metsu1

Anfører



Birkedahl



Andrus



Soccerpop



Berendt



Zone43



Kerm



Mikkel-strandgaard















Midtbanespillere:



Guldbrand



Morientes



Don Thomas



Brodtgaard



John Spurs



Rammy



jowi02


ElGuapo



Hawk1nZ

Bruges mest som angriber



cube

bruges mest som angriber















Angrebsspillere:



Els



















I øvrigt kan det nævnes at det er blevet indgået kontraktforlængelse r med følgende:

Woodfarm, Chriz, torkR, Phoenix, Mijitrix og Gosser. De to sidstnævnte er dog forhåndskontrakter.

Det betyder at der pt. kun er to spillere, der har kontraktudløb denne sommer. Det er ElGuapo og Tribute, der har denne triste fornøjelse.
Om Suicide ikke har tænkt sig at forlænge med de to herrer, kan kun tiden vise…



Festens sidste indslag var alvorligt, men vigtigt. Der blev fortalt fra min side, at trænerne og jeg nu havde set alle spillere nok til, at kunne bedømme jer ordentligt.
Derfor er det også nu at vi kan se hvilke spillere, der går en stor fremtid i møde og hvilke, der nok ikke gør, når vi tager deres udvikling som udgangspunkt.
Disse spillere vil derfor ikke blive brugt så meget og måske endda blive solgt, hvis vi modtager bud fra interesserede klubber.

Med disse ord vil jeg sige tak for en god og lærerig sæson i Rødby Boldklub og må fremtiden bringe os alle den succes, som vi med hårdt og energisk arbejde gør os fortjent til.

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Update9 - Brugernes Blog
« Svar #598: 14 Dec 2006, 11:35 »

rigtig go blog... og godt at se at jeg er kommet på reserveholdet og ikk u18... forsæt det gode arbejde...
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update9 - Brugernes Blog
« Svar #599: 14 Dec 2006, 11:53 »

Jamen det er da stort det her...

Kanon godt arbejde Bademester. Flot med alle de SC.

Og Brodtgaard som årets spiller i Rødby...  Hvad kan man ønske sig mere..  Jeg er sgu stolt !

 Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010