home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102119 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #555: 05 Jan 2007, 21:43 »

trøjerne er fede, klubben er fed, og truppen ser god ud. Men gal der er mange jeg ikke kender. Ellers så fortsæt bare det gode arbejde , det er en af de bedste blogs at læse.
Logged



SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #556: 05 Jan 2007, 22:17 »

Fede trøjer, men nr. 20, Van Dommelen, er der noget galt med. Nummeret er for lille...
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #557: 05 Jan 2007, 22:21 »

Hehe, ja ved det godt, men ellers kunne det ikke stå der Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #558: 05 Jan 2007, 22:37 »

Ganske godt med de trøjer synes jeg.

Hvordan går det med at registrere spillere til europacupkampene?
Her tænker jeg på reglerne omkring spillere af egen avl, da der er mange udlændinge i din trup.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #559: 05 Jan 2007, 22:45 »

hehe.. har jo ikke spillet europa cup, da de kun blev nummer 11 i sidste sæson! Men regner med at kvalificerer mig til næste sæson, og så må vi se der om jeg kan bruge nogen spillere.. hehe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #560: 05 Jan 2007, 22:55 »

hehe.. har jo ikke spillet europa cup, da de kun blev nummer 11 i sidste sæson! Men regner med at kvalificerer mig til næste sæson, og så må vi se der om jeg kan bruge nogen spillere.. hehe

Vi må håbe det bedste så...  Thumbs Up
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #561: 06 Jan 2007, 18:22 »

Kunne man ikke få et SS af Gago, kunne være ret sjovt og se hvordan han er i en alder af 31, hehe Smiley

Ellers ser det jo fint ud, trøjerne er pæne. Håber på endnu forsat god blog, samt at du får succes med Barca Wink
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #562: 06 Jan 2007, 19:09 »

Spændende valg. Selvom jeg hader Barca.. Håber alligevel du får succes.

Hvornår kommer der en update??
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #563: 06 Jan 2007, 23:31 »

og kan jeg få et SS af Sergio Agüero?

På forhånd tak
Logged

Kenny
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #564: 07 Jan 2007, 03:35 »

Wow, kun tre spaniere i truppen :-O hehe. Held og lykke, håber du kan vende skuden for Barca og føre dem tilbage i Europa
Logged

Utrolige
Loyale
Trofaste
Råbende
Aktive
Supportere

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #565: 09 Jan 2007, 00:27 »

Spændende valg. Selvom jeg hader Barca.. Håber alligevel du får succes.

Hvornår kommer der en update??

Hmm.. tør ikke love dato for den næste update, men har ideerne til den Wink

SS af Gago og Agüero kommer med efter den update så Smiley

Håber I kan vente, og tak for kommentarene
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #566: 09 Jan 2007, 19:28 »

Hvis ikke interessen for bloggen er helt druknet i de mange blogs, så har jeg en update klar indenfor den næste halve time, hvis altså madlavningen arter sig, så jeg kan skrive indimellem Opstemt

Så er I klar Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #567: 09 Jan 2007, 19:41 »

Nice. Glæder mig til at se hvad du har udrettet indtil videre.
Savner dog at se dig som Brøndby manager, men det kan jo være du kan tage tilbage på dine gamle dage (hehe det rimer...)
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #568: 09 Jan 2007, 20:00 »

Et halvt år i helvedet!

Ja, sådan kan det første halve år i galehuset vel godt beskrives. Alt virker forvirrende her i FC Barcelona, når jeg kommer fra den lille klub Alicante! Det hele går så stærkt her, der er flere der har ideer til nye løsninger, hvis holdet har spillet skidt. Der er næsten blevet ballade i klubben de gange hvor jeg har stået og snakket med vores banemand! Det kan da ikke være rigtigt, at man i klubben ikke kan snakke med de ”lavere” folk i klubben. Det har jeg da også fået fortalt de forskellige ledere, og de accepterer det nu, men det tog alligevel godt to måneder at overbevise dem om at det ikke var noget problem.

Desværre har fansene af Alicante ikke tilgivet mig. Jeg er blevet kimet ned flere gange op til kampene for Barça, hvor de har svinet mig til for kun at gå efter pengene! Men det er jo ikke det jeg går efter, jeg er interesseret i at lærer hele tiden, og der følte jeg at jeg havde behov for at gå et skridt videre til en rigtig storklub. Det værste har dog været truslerne, ikke dem mod mig selv for dem lever jeg med, men dem mod mine børn og kone. Det er ikke sjovt. Derfor bliver de hver dag fulgt rundt omkring i byen af bodyguards, det er altså ikke sjovt for børn på 7 og 10, og deres kammerater forstår det jo heller ikke.

Når vi så endelig har spillet kampe med Barca, så bliver jeg også ofte kimet ned efter kampen af Barça fans. Har vi vundet, så det jo dejlige opkald med ros for taktik osv. Men taber vi, så det et helvede, hvor de kræver min afgang, og spillernes hoved på et fad. Det overrasker mig lidt, men er nok bare en del af det at være i en storklub.

I denne første halv sæson i klubben har vi klaret det ok, og vi skriver nu den 7. januar og ligger på en fjerdeplads i Primera División, men der er kun ét point op til andenpladsen, men hele seks til førstepladsen. Og vi har spillet en kamp mere end alle de foranliggende. Jeg tror dog stadig på guldet, og forventer at vi kommer til at spille med om dette! Klubben har meddelt mig, at der til næste sæson vil være nye trøjer, da det er klubben 120 år, og derfor skal der laves tre nye trøjer. Tøjmærket og sponsoren vil de dog ikke fortælle noget om. Så det må jeg vente med at fortælle jer om til den nye sæson.

Vi er stadig med i Copa del Rey og er i femte runde, hvor vi møder Valladolid, og den første kamp vandt vi med 3-1, så det ser godt ud inde anden kamp.

Min værste kamp har indtil været udekampen mod Alicante. Godt nok vandt vi med 2-0, men jeg blev svinet til, og der blev kastet sten mod bussen. Det var ikke sjovt, men fik en stor undskyldning af Cano efter kampen, hvor han også fortalte mig at jeg altid var velkommen tilbage i klubben som træner. Nu må vi se, indtil videre trives jeg godt i FC Barcelona.

Rivalerne Espanyol og Real Madrid har vi da selvfølgelig også mødt. Førstnævnte har vi besejret i med 2-1 hjemme på Camp Nou, mens vi mod Real Madrid i min første kamp spillede 1-1 på Santiago Bernabeu. Det kan jeg jo ikke være utilfreds med.


Vores bedste spiller i det første halvår har været Kyrylo Guk, der med sit overblik og sublime spil har været godt medvirkende til, at vi ikke har lukket mange mål ind indtil videre. Vores topscorer er Sergio Agüero, der med sine 15 mål i 21 kampe har været kraftigt medvirkende til vores gode præstationer. Så han må siges at have succes.
Det andet nyindkøb Daniel Sturridge startede med 3 mål i 5 kampe, men fik så en skade der holdt ham ude længe, og han er første lige kommet tilbage. Og han er nu på 4 mål i 9 kampe. På midten startede Fernando Gago godt, men har på det seneste mistet sin plads til Jan Janssen, ligesom Agüero mistede pladsen på den offensive midt til Cyril Lefort, men han har så slået igennem i angrebet.

Det var lidt om det første halvår i Galehuset!






Stillingen januar 2019






Så lige de to lovede SS


Sergio Agüero

Fernando Gago
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [update nu]Barca - La magia volverá, Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante
« Svar #569: 09 Jan 2007, 20:08 »

Dejlig update, kanont layout. Man kan fælge med og keder sig ikke Smiley Keep it up, glæder mig til at høre mere fra resten af sæsonen Wink
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010