home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 494181 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
NFL
« : 30 Nov 2006, 15:58 »



Der var oprettet en tråd omkring en underskrift indsamling for at bevare NFL på Zulu. Men her skal vi snakke om spillet klubberne og spillerne det fede ved NFL og det kanp så fede ved NFL. (er der overhovdet noget ufedt ved NFL Ubeslutsom )





Selv er jeg stor Falcons fans og ikke mindst Mick Vick fan. Den mand kan lave de mest utrolig ting på banen både skidt og dårligt og desværre i denne sæson mest dårligt. Men jeg tror de kommer igen og når med i Play-off. Også render der jo også en dansker rundt og sparker field goals.
Mr. Andersen. Eller bare Morten Andersen. Han mangler nu kun 13 point for at blive den mest scorende i NFL historien. En kæmpe bedrift og det er bare klasse.

På dette billede har Andersen lige sendt Falcons i Super Bowl tilbage i 98-99. Desværre tabte Falcons senere finalen til Denver og John Elway. Græder



Super Bowl er den største en dags sports begivenhed i verden og det slår alt. Næsten dag. Man elsker vel også normal fodbold Wink
Hvis man skulle være så heldig at vinde en super bowl får man en ring som evigt bevis på at man har været Verdensmester i amerkansk fodbold som de siger over there.

Et eksembel på en super bowl ring.

Vinderne af super bowl for også en trofæ. Det ser sådan her ud:





Lad høre om hviklet forhold i har til amerikansk fodbold. Hvilke spiller syntes i der er de bedste og hviklet hold holder i med og ikke minst hvem tror i der vinder super bowl i denne sæson.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2013, 16:27 af Magn » Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #1: 30 Nov 2006, 16:05 »

Tror min signatur siger rimelig meget om mig Wink Seattle Seahawks & Shaun Alexander Kys
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #2: 30 Nov 2006, 16:10 »

Jeg sidder og ser der hver søndag på Zulu...Smiley

Jeg synes en spiller som Brad Farve har godt det rigtig godt i alle i år han har spillede i ligaen... Men eller holder jeg også med Falcons..Smiley Og tror også de kommer i Play-off... Tror også kun der går to kampe så er Mr. Andersen den mest scorende spiller i NFL nogen siden...Smiley

Jeg tror at det bliver Colts der vinder Super Bowl i denne her sæson... Hvad tror du selv?
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #3: 30 Nov 2006, 16:13 »

NFL måske næste stop for Gatlin..

http://www.dr.dk/Sporten/Oevrig_sport/2006/11/30/114519.htm

Den doping-udelukkede 100 meter løber arbejder på at få gang i en karriere i NFL-ligaen i amerikansk fodbold.

Justin Gatlin træner hos Houston Texans i NFL-ligaen i amerikansk fodbold.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4: 30 Nov 2006, 16:21 »

Tror min signatur siger rimelig meget om mig Wink Seattle Seahawks & Shaun Alexander Kys

Tror ikke Seahawks skal regne med en Super Bowl plads i år. Wink

Jeg sidder og ser der hver søndag på Zulu...Smiley

Jeg synes en spiller som Brad Farve har godt det rigtig godt i alle i år han har spillede i ligaen... Men eller holder jeg også med Falcons..Smiley Og tror også de kommer i Play-off... Tror også kun der går to kampe så er Mr. Andersen den mest scorende spiller i NFL nogen siden...Smiley

Jeg tror at det bliver Colts der vinder Super Bowl i denne her sæson... Hvad tror du selv?

Ja man kan kunne holde med Farve. En fantastisk spiller.. En vinder type af rang.

Jo Colts er et godt bud men tror ikke på dem da deres forsvars er for dårligt. Et hold som New England Patriots tror jeg mere på men håber det ikke da det hold har vundet deres antal super bowls for denne gang. San Diego Chargers håber jeg kommer i Super Bowl. L.T er for vild. Den bedste runningback ever.
Ellers tror jeg måske også at Dallas Cowboys kommer langt i år. De virker godt kørende lige pt. Bears har nok det bedste forsvar og det kan bringe dem langt. Super Bowl ja hvorfor ikke.

Men min farvorit inden sæson gik i gang var Baltimore Ravens. Det handlede godt ind på den offensive side af bolden og deres forsvar er altid farligt. Med Steve "Air" McNair tror jeg på at og håber jeg på at de vinder Super Bowl. En AFC finale mellem Ravens og Chargers ville sku blive års kamp.

Ellers håber jeg jo selvfølgelig også at Falcons kommer med i Play-off og hvis de kommer det kan alt ske.

Her er lige et link til tv2 side omkring NFL for dem der gerne vil lære om dette fantasiske spil.
http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-356045.html

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-358435.html

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-358456.html

Disse tre link giver en god gennem gang af spillet også skulle man ellers være klar til at tænde for Zulu på søndag kl 18.30 for at se Gameday inden den første kamp kommer kl.19. Thumbs Up
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #5: 30 Nov 2006, 16:24 »

Jeg kan især godt li' at se New England Patriots og Tom Brady !

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

greve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #6: 30 Nov 2006, 19:07 »

Mit stille bud på en Super Bowl er: Bears mod Colts (Hvor er den bedende smealy når men skal bruge den Græder)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #7: 01 Dec 2006, 11:31 »

Jeg kan især godt li' at se New England Patriots og Tom Brady !

Thumbs Up

Amen!

Det eneste jeg mangler er at fatte spillet, selv om jeg ser en del kampe Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #8: 01 Dec 2006, 11:40 »


Det eneste jeg mangler er at fatte spillet, selv om jeg ser en del kampe Smiley

Ja, det kan godt ta' lidt tid at forstå det helt....

Jeg så min første kamp i 1998 i Arizona, og så var jeg solgt..
Det var godt nok kun en College kamp mellem Arizona Wildcats og Oregon Ducks, men der var alligevel over 40.000 tilskuere. Vildt med den enorme interesse for spillet i USA

 Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #9: 01 Dec 2006, 12:15 »

Mit stille bud på en Super Bowl er: Bears mod Colts (Hvor er den bedende smealy når men skal bruge den Græder)

Jeg gider ikke at se Bears i Bowl'en, jeg synes de er så kedelige  Wink

San Diego mod New Orleans, bare for at prøve noget nyt  Thumbs Up
Logged

SmokinJoe
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #10: 01 Dec 2006, 12:19 »

Det er et meget logisk spil. 11 mod 11 og så blir der spillet skak!

Reglerne derimod...

Er vikings fan, eneste hold jeg kendte alle spillerne fra...

Er vild med Culpeppers spillestil.
Og så er man jo en Viking;)

Eneste minus ved NFL, er satma deres fanpleje.
Er det ikke noget med at 49' skifter by, pga manglende sponsor penge fra staten?
Logged

haboi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #11: 01 Dec 2006, 12:43 »

Jo det tager man ikke så tungt der over... I Madden spillet kan du også skifte by som det passer dig.. Flere af holdene har også skiftet navne op gennem tiden (har dog ikke styr på hvem)

Er Eagles fan så det batter.. Har helt tosset med Mcnabb og Westbrook.. Super trist at manden igen i år, skulle blive skadet midt i sæsonen. Havde ellers håbet på de ville nå langt...

Ser det faktisk kun når Eagles spiller eller sidder jeg gerne og sapper rundt.. Synes en kamp tager for lang tid, til at følge intenst med... Det er sku kun fodbold man kan det med...
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #12: 01 Dec 2006, 12:50 »

Ja det er rigtigt at 49´ truer med at flytte for byen (SF) ikke vil betale infrastrukturen mht det nye stadion de vil bygge...
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #13: 01 Dec 2006, 13:13 »

Er vild med Culpeppers spillestil.
Og så er man jo en Viking;)

Så vidt jeg ved, er Culpepper da vist havnet i Miami  Thumbs Up
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #14: 01 Dec 2006, 22:22 »

Jeg gider ikke at se Bears i Bowl'en, jeg synes de er så kedelige  Wink

San Diego mod New Orleans, bare for at prøve noget nyt  Thumbs Up

Ja et rigtig godt forslag til en Super Bowl.. Den vil jeg godt se.. Tvivler dog noget på at New Orleans kommer så langt.

Ja det er rigtigt at 49´ truer med at flytte for byen (SF) ikke vil betale infrastrukturen mht det nye stadion de vil bygge...

Ja det er rigtig men de ville ikke skifte navn selvom de flytter by.. Det vil de ikke fordi Navnet SF 49ers er så stor et brand i verden det vil være fordumt.. men de forlader vidst ikke staten SF så et eller andet sted holder den vel Ubeslutsom

Så vidt jeg ved, er Culpepper da vist havnet i Miami Thumbs Up

Det er helt rigtig. Han sidder vist på bænken eller også er blevet skadet resten af sæson kan ikke lige huske det.. men han spiller ihvertfald ikke..

Så er det jo også snart søndag. Skal blive spænende at se om Morten får rekorden og bliver den mest scorende i histoiren.. han mangler kun 13 point.. Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010