home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 572148 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3405: 29 Aug 2011, 17:00 »

Nah, gider ikke rigtigt sætte mig ind i det.

Men nu har du Julio Jones med og nøj hvor jeg glæder mig til at se ham!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #3406: 29 Aug 2011, 18:17 »

Så går det sgu snart løs, og hold kæft jeg har glædet mig! - Som Eagles fans regner jeg med at gå en stor sæson i møde, Asomugha, Rodgers-Cromartie, Steve Smith, Vince Young, Ronnie Brown og Cullen Jenkins er alle hentet på free agent, og især Asomugha og Rodgers-Cramartie forventer jeg meget af, nu står vi med tre vanvittige Conerbacks. Hvis Steve Smith kan holde sig skadesfri kan han også gå hen og blive en rigtig god forstærkning.

Dog tror jeg ikke vi går hele vejen, tror derimod at det bliver Patriots i år, med Ochocinco i truppen er deres offense lige blevet forberedt.
Tror derudover også at Cowboys kommer til at få endnu en fæl sæson, det samme om Vikings hvis trup er blevet markant svækket.

Kan fandme ikke vente til den 11/9 hvor det for alvor går igang!!

FCK

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3407: 29 Aug 2011, 18:37 »

Så går det sgu snart løs, og hold kæft jeg har glædet mig! - Som Eagles fans regner jeg med at gå en stor sæson i møde, Asomugha, Rodgers-Cromartie, Steve Smith, Vince Young, Ronnie Brown og Cullen Jenkins er alle hentet på free agent, og især Asomugha og Rodgers-Cramartie forventer jeg meget af, nu står vi med tre vanvittige Conerbacks. Hvis Steve Smith kan holde sig skadesfri kan han også gå hen og blive en rigtig god forstærkning.

Dog tror jeg ikke vi går hele vejen, tror derimod at det bliver Patriots i år, med Ochocinco i truppen er deres offense lige blevet forberedt.
Tror derudover også at Cowboys kommer til at få endnu en fæl sæson, det samme om Vikings hvis trup er blevet markant svækket.

Kan fandme ikke vente til den 11/9 hvor det for alvor går igang!!

Er selv Bears-fan, men vil ikke tale om deres muligheder... Men tror desværre for Philly-fans at det berygtede "Dreamteam" får det svært. Men man ved aldrig... Browns og Lions kommer langt de næste par år!

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

halil
Ynglingespiller

« Svar #3408: 30 Aug 2011, 01:18 »

Eagles har signet en masse spillere som helt sikkert er gode.

Men for at have en rigtig god chance, så kræver det også en rigtig god QB. Den O-Line som Eagles har er noget shaky og Vick er ikke jordens mest holdbare menneske - Han kunne let gå ned med skader i løbet af sæsonen. Også står man tilbage med Vince Young...

Samtidigt er LB'er korpset langt fra imponerende.

Som Rams fan er jeg glad for, at møde Eagles i runde 1 på hjemmebane. Her er der vist størst mulighed for en artig overraskelse.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3409: 04 Sep 2011, 21:15 »

Sæsonen begynder om 4 dage og jeg har aldrig glædet mig så meget før. Packers og Saints sparker sæsonen i gang halv 3 natten til fredag - noget, der helt sikkert skal ses. Jeg tror, at Packers knepper Saints!

Jeg tror, at Pats tager AFC East, Steelers North. Texans South og Chargers West. Wildcards går til Ravens og Jets.

Eagles tager NFC East, Packers North, Falcons South og Rams West. Cowboys og Saints napper wildccards.

Brady bliver igen MVP, mens A. J. Green fra Bengals bliver årets rookie skarp forfulgt af Julius Jones og Von Miller. Brady bliver angrebets bedste spiller, mens Rodgers-Cromartie bliver det på den anden side af bolden med 7 interceptions, hvoraf han returnerer 3 af dem til TD.

Årets positive overraskelse bliver Rams, som når slutspillet og måske vinder en kamp. Derudover leverer Texans også en overraskelse og ligeledes når slutspillet foran Colts og gør en god figur. Dez Bryant slår for alvor igennem, mens også Mark Ingram slår sit navn fast hos Saints og Falcons' unge drenge bider sig for alvor fast i sæsonen og når til Conference.

Årets negative overraskelse bliver Colts, Giants og Vikings. Colts går 10-6, men får ikke wildcard, trods fantastisk spil igen af Manning. Sidste års mareridt sidder stadig i Giants og de går 9-7 i en skræmmende division, hvilket heller ikke er nok - Vikings går 6-10 og er ikke i nærheden af noget og eneste der holder dem oppe, er Adrian Peterson, da McNabb flopper totalt. Derudover failer den overhypede Cam Newton også og problemerne fortsætter i Carolina.

SB kommer til at så mellem Packers eller Eagles fra NFC og Pats eller Jets fra AFC. Mit gæt er Eagles - Patriots i finalen, hvor Pats vinder.

Glæder mig vildt!!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #3410: 05 Sep 2011, 00:23 »

Det må jeg sige, sikke mange konkrete spådomme du besidder, Riis.

Jeg kan dog ikke se, hvordan A. J. Green skal spille årets rookie, når ingen kan kaste bolden til ham? Og hvorfor skulle Rodgers-Cromartie lige pludselig blive en fantomspiller? Han har efterhånden været i ligaen i nogle år, hvor man kun har set glimt af hans potentiale, men ofte har været præget af manglende kontinulitet.

Rams og Texans kan blive overraskelser, helt sikkert! Derudover bliver det også spændende at følge Lions, hvis de rigtige folk ellers kan holde sig skadesfri i Detroit.

Men i sidste instans napper Colts den på hjemmebane, det ved vi jo allesammen ;-)

blomvikings
Manager

« Svar #3411: 05 Sep 2011, 08:09 »

Sæsonen begynder om 4 dage og jeg har aldrig glædet mig så meget før. Packers og Saints sparker sæsonen i gang halv 3 natten til fredag - noget, der helt sikkert skal ses. Jeg tror, at Packers knepper Saints!

Jeg tror, at Pats tager AFC East, Steelers North. Texans South og Chargers West. Wildcards går til Ravens og Jets.

Eagles tager NFC East, Packers North, Falcons South og Rams West. Cowboys og Saints napper wildccards.

Brady bliver igen MVP, mens A. J. Green fra Bengals bliver årets rookie skarp forfulgt af Julius Jones og Von Miller. Brady bliver angrebets bedste spiller, mens Rodgers-Cromartie bliver det på den anden side af bolden med 7 interceptions, hvoraf han returnerer 3 af dem til TD.

Årets positive overraskelse bliver Rams, som når slutspillet og måske vinder en kamp. Derudover leverer Texans også en overraskelse og ligeledes når slutspillet foran Colts og gør en god figur. Dez Bryant slår for alvor igennem, mens også Mark Ingram slår sit navn fast hos Saints og Falcons' unge drenge bider sig for alvor fast i sæsonen og når til Conference.

Årets negative overraskelse bliver Colts, Giants og Vikings. Colts går 10-6, men får ikke wildcard, trods fantastisk spil igen af Manning. Sidste års mareridt sidder stadig i Giants og de går 9-7 i en skræmmende division, hvilket heller ikke er nok - Vikings går 6-10 og er ikke i nærheden af noget og eneste der holder dem oppe, er Adrian Peterson, da McNabb flopper totalt. Derudover failer den overhypede Cam Newton også og problemerne fortsætter i Carolina.

SB kommer til at så mellem Packers eller Eagles fra NFC og Pats eller Jets fra AFC. Mit gæt er Eagles - Patriots i finalen, hvor Pats vinder.

Glæder mig vildt!!

Du skulle da lave en blog med dit Maggen spil kan jeg høre Wink

For det der kommer da helt sikkert ikke til at ske !
Vikings skal videre på trods af de ikke har et særlig godt hold i år, men Adrian og Donovan klarer den sammen!!
Og så ser jeg ikke Texans ende foran Colts, det sker bare ikke !

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3412: 05 Sep 2011, 08:21 »

Vikings går ikke på nogen måde videre, de ender 5-11 6-10 7-9 hvis de er heldige.
Colts er da seføli favoritter, men holdet ser svagt ud, og uden manning i starten lader det til.

blomvikings
Manager

« Svar #3413: 05 Sep 2011, 08:31 »

Vikings går ikke på nogen måde videre, de ender 5-11 6-10 7-9 hvis de er heldige.
Colts er da seføli favoritter, men holdet ser svagt ud, og uden manning i starten lader det til.

Vikings går videre, sådan er det ! Wink

Lader det til hvad?
Jeg tror ikke på at Texans går videre som direkte 1'er, selvom de ser rigtig stærke ud i år...

Men jeg kan virkelig ikke vente med at se hvor holdene står, det får man en klar indikation på efter 4 runder !

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #3414: 05 Sep 2011, 10:25 »

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3415: 05 Sep 2011, 10:41 »

19-18!

blomvikings
Manager

« Svar #3416: 05 Sep 2011, 10:52 »

Nu går jeg altså snart i panik  Ubeslutsom

Det lyder ikke godt nej.

Men mon ikke han kommer igen!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3417: 05 Sep 2011, 15:59 »

Vikings går videre?... har du tjekket deres division? De får prygl, selv af Lions Opstemt Opstemt

Tja, Rodgers-Cromartie mangler kontinuitet, men har altså altid været en stor playmaker og jeg tror godt, at han ved siden af ligaens bedste CB for alvor kan vise sit potentiale.

Jeg har ikke fulgt med i Pre Season specielt meget, men har Andy Dalton ikke et potentiale? Tror da i hvert fald godt han kan finde A. J et par gange. Der er alt i alt nok også større chance for, at den tilfalder Julio Jones ved nærmere eftertanker.

Og jeg tror på, at Texans ligegyldigt hvad skubber Colts af pinden. Eller det håber jeg i hvert fald.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2011, 16:01 af Riis » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #3418: 05 Sep 2011, 16:07 »

Vikings går videre?... har du tjekket deres division? De får prygl, selv af Lions Opstemt Opstemt

Tja, Rodgers-Cromartie mangler kontinuitet, men har altså altid været en stor playmaker og jeg tror godt, at han ved siden af ligaens bedste CB for alvor kan vise sit potentiale.

Jeg har ikke fulgt med i Pre Season specielt meget, men har Andy Dalton ikke et potentiale? Tror da i hvert fald godt han kan finde A. J et par gange. Der er alt i alt nok også større chance for, at den tilfalder Julio Jones ved nærmere eftertanker.

Og jeg tror på, at Texans ligegyldigt hvad skubber Colts af pinden. Eller det håber jeg i hvert fald.

Lions ser da også stærke ud i år!?

Men grunden til jeg siger Vikings er jo fordi jeg er fan af dem, jeg håber da man kan læse lidt sarkasme i mit indlæg..
Regner ærligt heller ikke det mindste med dem.

Lavezzi
Gæst

« Svar #3419: 05 Sep 2011, 16:31 »

Jones har i hvert fald spillet en fin preseason. Han var tæt på et TD mod Steelers, men tabte bolden i end zone. Han har fået stor ros af både Roddy White og Tony Gonzalez for hans arbejde i Falcons' camp. Gonzalez gik endda så langt: "This kid Julio Jones is the real deal. He's the best incoming receiver I've ever played with. Come to think of it, it's not even close."
Jones er indtil videre min favorit til ROTY.

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010