home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 572220 gange)
Shaft
Manager

Sv: NFL
« Svar #3390: 03 Aug 2011, 01:23 »

Og for lige at være helt korrekt, så er der ingen oversidder i uge 1 til 3, samt uge 11 til 17 Wink

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3391: 03 Aug 2011, 01:28 »

hehe NØRD!!!!!

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Shaft
Manager

« Svar #3392: 03 Aug 2011, 02:48 »

Kan vi godt blive enige om PEAST :-)

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3393: 03 Aug 2011, 08:18 »

Hehe jeps helt enige!!

Cannavaro
Lilleputspiller
*

« Svar #3394: 03 Aug 2011, 13:44 »

Ernie Sims og Tommy Harris til Colts!

Så mangler der bare en OT og CB.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3395: 26 Aug 2011, 09:34 »

Det er pisse nice. Har haft Game Pass de seneste to sæsoner. Kan kun anbefale det. Du skal bare være opmærksom på, at hvis du bestiller det, så er det sat til, at du bestiller Game Pass hvert år, og at NFL.com bare kan trække pengene. De sender dog altid en mail inden de trække pengene op til en ny sæson. Det er bare meget rart selv at kunne styre, om man vil bruge penge på det sæsonen efter.

Så er NFL GAME PASS til hele sæsonen købt og for satan hvor er det fedt.
Det er vildt fedt at kunne følge flere kampe på en gang plus man kan spole tilbage og frem og pause kampene o.s.v
Plus kampene fra de seneste 2 sæsoner

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3396: 26 Aug 2011, 23:25 »

En kedelig fredag aften bliver for mit vedkommende brugt på at planlægge min NFL Fantasy draft som foregår på søndag i vores liga. Jeg har i øvrigt også en anden liga-draft igen i næste uge.
Det er første gang jeg deltager i NFL Fantasy, og dertil vil jeg egentlig bare høre om der er nogle erfaren spillere der har nogle gode råd omkring draften i Fantasy? Gode spillere at kigge på, gode råd angående rækkefølge, positioner osv.?

Vuelve la ilusión

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3397: 27 Aug 2011, 09:19 »

En kedelig fredag aften bliver for mit vedkommende brugt på at planlægge min NFL Fantasy draft som foregår på søndag i vores liga. Jeg har i øvrigt også en anden liga-draft igen i næste uge.
Det er første gang jeg deltager i NFL Fantasy, og dertil vil jeg egentlig bare høre om der er nogle erfaren spillere der har nogle gode råd omkring draften i Fantasy? Gode spillere at kigge på, gode råd angående rækkefølge, positioner osv.?

Tag dig god tid med dine valg, tænk over pro's & Con's.

Husk på bye-week!!

Husk på at selvom man i NFL IRL siger at det er QB'ens liga, så er det RB'ens liga i Fantasy. Så skaf dig en god RB hurtigt, en god QB er ikke umulig at sikre sig senere Smiley

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3398: 27 Aug 2011, 11:17 »

Mange tak, det hjalp en del Wink

Nogle gode råd til lavt rangerede spillere der er værd at satse på - evt. som en joker i 13., 14., og 15. runde draft?

Vuelve la ilusión

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3399: 27 Aug 2011, 12:17 »

Mange tak, det hjalp en del Wink

Nogle gode råd til lavt rangerede spillere der er værd at satse på - evt. som en joker i 13., 14., og 15. runde draft?

Hmm, det er ikke helt umuligt at en Marion Barber fra Bears er der. Barber ser god ud i preseason, og selvom Bears er kendt for en O-line med problemer, så er de forholdsvis gode til løbe-O-linespillet.

EDIT: Derudover har Browns ikke en direkte 1. WR, så en rookie som Greg Little kan gøre godt. Generelt ville det ikke være dumt at hente Browns receivers.... Colt McCoy kommer til at kaste flot i år!
« Seneste Redigering: 27 Aug 2011, 12:22 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3400: 27 Aug 2011, 12:24 »

Ham vil jeg da adde til min pre draft-ranking liste (: Mange tak for det.

Selv har jeg et godt øje til en Chad Ochocinco (eller er det Johnson igen nu (; ), som jeg tror får en opblomstring hos Brady. Samtidigt ligger han lavt i Fantasy's rankingssystem, så jeg tror ikke der er mange der har øje for ham.

Vuelve la ilusión

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3401: 27 Aug 2011, 12:28 »

Ham vil jeg da adde til min pre draft-ranking liste (: Mange tak for det.

Selv har jeg et godt øje til en Chad Ochocinco (eller er det Johnson igen nu (; ), som jeg tror får en opblomstring hos Brady. Samtidigt ligger han lavt i Fantasy's rankingssystem, så jeg tror ikke der er mange der har øje for ham.

Ja, men bare ikke hent dem for hurtigt! Du burde kunne hente nogle gode meget tidligt.

Et lille ekstra godt råd = Greg Olsen, Panthers. Bears tradede ham væk - og med Newton-Clausen kampen er én ting sikkert, de vil blive nødt til at kaste meget efter TE's og Olsen er en god en af slagsen!

Ocho bliver god, men hvis jeg lige skal fokusere på TE's igen - så er Hernandez fra Patriots også en god én...

Rønning
Lilleputspiller
*

« Svar #3402: 27 Aug 2011, 12:33 »

Med hensyn til TE's så plejer Jason Witten fra cowboys, at være en sikker mand

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3403: 27 Aug 2011, 12:43 »

Jeg er helt med på de sagtens kan hentes langt inde i draften, så det skal jeg nok huske (:

Mange tak for de gode TE-bud, det er nemlig en position jeg har været i tvivl om hvor meget og hvilke man skal gå efter. Greg Olsen er klart en spiller jeg vil gå efter i de sidste runder af draften.

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3404: 29 Aug 2011, 16:55 »

Så fik vi draftet til vores liga, og takket være den gode hjælp herinde fra, synes jeg selv jeg fik draftet et ganske godt hold.

QB: Matt Ryan
RB: Darren McFadden
RB: Payton Hillis
WR: Chad Ochocinco
WR: Dwayne Bowe
TE: Greg Olsen
W/R: Marques Colston
K: David Aker
Def: Bears

Subs:
QB: Cam Newton
RB: Marshawn Lynch
RB: Ryan Williams
WR: Julio Jones
WR: Jeremy Maclin
TE: Jared Cook

Er der nogen andre der kunne tænke sig at dele sit Fantasy hold? (:

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010