home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 580959 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: NFL
« Svar #2865: 07 Dec 2010, 19:07 »

Men for 2 år i træk spiller han højst sandsynligt ikke kampen hjemme mod saints, og slipper derfor igen for at spille mod det i mine øjne bedste hold efter falcons så på den vis mener jeg også han har 15 kampe i streg uden nederlag på en billig baggrund.

Saints det andet bedste hold, efter Falcons? Der hersker da ingen tvivl om, at Patriots pt. er det bedste hold i NFL. Jeg mener slet ikke Saints er i top 3. Her på det seneste har Saints været ringe, og ja, de var mega heldige, med at de fik en sejr over Bengals. Havde Bengals ikke fået den straf med 42 sekunder igen, tror jeg ikke det var blevet til en Saints sejr.

Og man kan fandme ikke have 15 kampe i streg på en billig baggrund i NFL, og have en home record på 19-1.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2866: 07 Dec 2010, 19:33 »

Saints det andet bedste hold, efter Falcons? Der hersker da ingen tvivl om, at Patriots pt. er det bedste hold i NFL. Jeg mener slet ikke Saints er i top 3. Her på det seneste har Saints været ringe, og ja, de var mega heldige, med at de fik en sejr over Bengals. Havde Bengals ikke fået den straf med 42 sekunder igen, tror jeg ikke det var blevet til en Saints sejr.

Og man kan fandme ikke have 15 kampe i streg på en billig baggrund i NFL, og have en home record på 19-1.

Jeg mente i NFC, ingen tvivl om at patriots ser klart stærkest ud pt efter den rudbarbering de gav jets igår.
Well og falcons var ikke heldige med deres sejr ?.
Naturligvis er de da gode men hjælper jo også på det hvis man ikke spiller en af sæsonens største og sværeste kampe.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2867: 07 Dec 2010, 19:44 »

Jeg mente i NFC, ingen tvivl om at patriots ser klart stærkest ud pt efter den rudbarbering de gav jets igår.
Well og falcons var ikke heldige med deres sejr ?.
Naturligvis er de da gode men hjælper jo også på det hvis man ikke spiller en af sæsonens største og sværeste kampe.

Forskellen på de to hold, som henholdsvis Falcons og Saints mødte er, at Buccaners er et meget talentfuldt hold, som er tændte hvert eneste sekund at kampen. De har playmakers over hele banen. Bengals er i en forfærdelig form. Carson Palmer spiller som Derek Anderson, og kaster lige så mange INT som completions. Ochocinho laver ikke andet end at skabe dårlig stemning på sidelinjen.

Nu har jeg undret mig i lidt tid, og du må vide noget, som ingen andre ved. Hvorfor spiller Matt Ryan ikke mod Saints d. 27 december?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2868: 07 Dec 2010, 19:50 »

Forskellen på de to hold, som henholdsvis Falcons og Saints mødte er, at Buccaners er et meget talentfuldt hold, som er tændte hvert eneste sekund at kampen. De har playmakers over hele banen. Bengals er i en forfærdelig form. Carson Palmer spiller som Derek Anderson, og kaster lige så mange INT som completions. Ochocinho laver ikke andet end at skabe dårlig stemning på sidelinjen.

Nu har jeg undret mig i lidt tid, og du må vide noget, som ingen andre ved. Hvorfor spiller Matt Ryan ikke mod Saints d. 27 december?

Jeg forventer at falcons har vundet divisionen og derfor ikke benytter sig af sine største stjerner.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2869: 07 Dec 2010, 20:01 »

Jeg forventer at falcons har vundet divisionen og derfor ikke benytter sig af sine største stjerner.

Det er hvad du forventer. Hvis begge hold vinder de næste to kampe, så kan Saints overhæle Falcons i deres indbyrdes kamp. Det sker fordi, at med en Saints sejr over Falcons, har de samme record, divisions record og conference record, så skal Saints bare slå Falcons med 3, fordi det næste punkt er 'styrken af de indbyrdes opgør'. Så du kan jo ikke på forhånd sige "Ryans record er på billig baggrund, da han ikke spiller mod Saints, fordi jeg tror de har vundet divisionen".

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2870: 07 Dec 2010, 23:22 »

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81cb76e0/article/redskins-suspend-haynesworth-four-games-without-pay?module=HP_headlines

Han har sgu altid været et problembarn. Forståelig reaktion fra trænerstabens side.

Bimmand
Gæst

« Svar #2871: 08 Dec 2010, 21:41 »

Patriots skal vinde næste gang så er vi sikre på PO, som det første hold <3

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2872: 08 Dec 2010, 21:45 »

Patriots skal vinde næste gang så er vi sikre på PO, som det første hold <3

Så længe Brady spiller som han gør, bør i ikke frygte at misse play-off.

Shaft
Manager

« Svar #2873: 09 Dec 2010, 02:22 »

Du forventer altså at Saints taber til både Rams og Ravens mens Falcons vinder over Panthers og Panthers og Seahawks? Hvis Saints bare vinder den ene af de to kampe vil de kunne indhente Falcons. Falcons spiller samtidig for at slutte bedst i hele NFC for at sikre sig hjemmebane fordelen hele kampen igennem playoff. Der er ingen tvivl om at Matt Ryan spiller den kamp!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2874: 09 Dec 2010, 02:34 »

Jeg forventer at saints taber til ravens rams tjah man ved jo aldrig dermed er de 2 kampe efter falcons, hvis falcons ikke kan formår at slå ligaens dårligste hold to gange ved jeg ikke hvad, derudover ser seahawks ikke just gode ud pt.

Eneste anden konkurrent til at ender 1'er i conferncen bears taber 2 måske 3 af deres sidste 4 kampe.

Min point er bare at jeg snildt kan se Falcons spare ham og andre ligesom de gjorde sidste år.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2875: 09 Dec 2010, 14:21 »

Jeg forventer at saints taber til ravens rams tjah man ved jo aldrig dermed er de 2 kampe efter falcons, hvis falcons ikke kan formår at slå ligaens dårligste hold to gange ved jeg ikke hvad, derudover ser seahawks ikke just gode ud pt.

Eneste anden konkurrent til at ender 1'er i conferncen bears taber 2 måske 3 af deres sidste 4 kampe.

Min point er bare at jeg snildt kan se Falcons spare ham og andre ligesom de gjorde sidste år.

Du kan jo ikke sige på forhånd, at det er på en billig baggrund, når Ryan ikke spiller mod Saints, da du ikke ved hvordan resultaterne bliver. Hvis begge hold vinder kampene op til, kan Saints blive nr 1 i divisionen, og så bliver Ryan jo lige pludselig ikke sparet.

Shaft
Manager

« Svar #2876: 10 Dec 2010, 03:47 »

Ok - Så er de to kampe tilbage. Falcons tager imod Saints i week 16. Det betyder at hvis Saints vinder det opgør, så er de en kamp bagefter med en kamp tilbage på programmet og dermed alt at spille for. Hjemmebane fordelen gør utroligt meget, bare se på Ryan's rekord.

Falcons kommer ikke til at spare nogle spiller. Heller ej i Week 17. Dermed er NFC alt for tæt.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2877: 11 Dec 2010, 16:49 »

Til alle som ser amerikansk fodbold, så spiller Navy vs Army i aften kl 20.30. En kamp man ikke må misse.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #2878: 12 Dec 2010, 20:03 »

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2879: 12 Dec 2010, 21:17 »

De har længe bedt om nyt stadion i Minneapolis, så det er måske et skridt nærmere det.

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010