home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533503 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3975: 06 Jan 2013, 15:02 »

Jeg glæder mig helt sindssygt til kampen i aften mellem hawks og skins, og som Seahawks-fan siden SB i 05, har jeg i rigtig mange år brokket mig højlydt over draftvalgene hvert år. Jeg skulle have holdt min kæft, for i år ser det virkelig ud som om det hele går op i en højere enhed. Fantastisk stykke arbejde.
Selvom kampen mod Redskins bliver tæt, ser jeg bare Seahawks som et stærkere hold og vinder derfor også kampen. Blev den spillet på CenturyLink, var jeg rimelig sikker på en hawks-sejr, men nu hvor de er på udebane er 50/50 nok ikke helt helt dårligt bud. Håber det bliver en fantastisk kamp med den rigtige vinder til sidst.

Vuelve la ilusión

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3976: 07 Jan 2013, 15:49 »

<a href="http://www.youtube.com/v/8JBTLtGPdnQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/8JBTLtGPdnQ?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Man kan virkelig ikke andet end elske Richard Sherman. En af ligagens bedste trash talkers, hvis ikke den bedste. Jeg glæder mig vanvittigt meget til Sherman/Browner vs. Roddy White. Det bliver helt fantastisk og kan godt ende med en eller flere af de 3 bliver smidt ud. Sherman er pisse god, men er slet ikke i tvivl om, at han bliver skolet af Julio Jones. Ligesom sidst Falcons mødte Seahawks. Glæder mig. Det blive klart den fedeste af de 4 kampe.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3977: 12 Jan 2013, 20:19 »

Sjovt du siger det. Ser Falcons - Hawks som værende den ringeste kamp af de 4, selvom det bestemt også er en fed kamp. - det siger nok bare mest om de 3 andre kampe, som der skal spilles. Er bare notorisk imod at se slutspilsfootball i domes. Ved ikke rigtigt hvorfor, men jeg kan bedst lide at det bliver spillet udenfor i minusgrader.

Apropos udenfor og minusgrader bliver der -15 grader i Denver i aften. Tegner til at blive en fed, fed kamp hvor jeg tror, at Ravens laver overraskelsen.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3978: 12 Jan 2013, 20:51 »

Sjovt du siger det. Ser Falcons - Hawks som værende den ringeste kamp af de 4, selvom det bestemt også er en fed kamp. - det siger nok bare mest om de 3 andre kampe, som der skal spilles. Er bare notorisk imod at se slutspilsfootball i domes. Ved ikke rigtigt hvorfor, men jeg kan bedst lide at det bliver spillet udenfor i minusgrader.

Apropos udenfor og minusgrader bliver der -15 grader i Denver i aften. Tegner til at blive en fed, fed kamp hvor jeg tror, at Ravens laver overraskelsen.
Jeg er naturligvis også dybt farvet. Men skal jeg se nogenlunde objektivt på det, så mener jeg stadig, at Falcons - Seahawks er bedre kamp end Broncos - Ravens & Texas - Patriots. Det er svært at finde hold der spiller kedeligere football end de 4. Football skal naturligvis også spilles i en dome. Derfor gør det mig også ondt, at hvis vi får et nyt stadion, så bliver det uden tag på. Sad.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3979: 12 Jan 2013, 22:25 »

Det er vel også ret subjektivt. Det korte af det lange er dog, at de 4 matchups måske er de bedste, som vi kunne få. Jeg mener i hvert fald, at det er de 8 bedste hold, som er tilbage i år, hvilket stort set aldrig sker. Så det

Mht. til om Football skal spilles ude eller inde - Dave Dameshek er enig med mig. I rest my case.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3980: 13 Jan 2013, 20:39 »

Da Roddy White gjorde det, gik jeg mere eller mindre VK amok. Det er så vildt af ham. Sherman tager det også som en mand og kommer med et fint comeback. Elsker det! Og de siger Falcons ikke har nogen spillere med personlighed. White er en af de spillere i ligaen med mest kant.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3981: 13 Jan 2013, 20:49 »

Det er et fedt aspekt det der. Rigtig fedt at White giver igen og mindst lige så fedt at Sherman er mand nok til at tage det og give igen, mange andre ville have faret i flint fordi de ikke kan tåle at få igen.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager

« Svar #3982: 13 Jan 2013, 20:52 »

Det er fremrangede af White og lige så fremragende af Sherman. Kæft det var fedt.

Dejligt med en reducering også, jeg kunne ikke forestille mig andet end at det ender med at blive tæt til sidst om sejren.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3983: 13 Jan 2013, 20:58 »

Dejligt med reducering fra Seahawks, som jeg virkeligt håber går videre. Hawks vs 49'ers ville været fantastisk!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3984: 13 Jan 2013, 21:06 »

Det er godt nok utroligt som Tony Gonzalez spiller efter seksten sæsoner, det er tydeligt at han vil have sit første win i playoff. Og så står den 27-7 og Matty Ice er over de 200 passing yards, forbandelsen bliver brundt i Atlanta i aften!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3985: 13 Jan 2013, 21:35 »

Og nu står den så 27-21, det var da helt vildt. Jeg skal da lige love for at Seahawks offence for alvor leger med Atlantas D lige nu. Bliver meget spændende at se om Seattle kan fuldføre comebacket.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3986: 13 Jan 2013, 21:38 »

We got a ballgame! Utroligt så let det har været for Wilson på de sidste mange drives.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3987: 13 Jan 2013, 22:06 »

Hold kæft sikke en udvikling, det er helt vildt. Det er sku en god aften indtil videre med masser af fedt football og et stort comeback! 31 sekunder til Falcons nu!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #3988: 13 Jan 2013, 22:11 »

oh snap.... Falcons win the game, the Falcons win the game...

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3989: 13 Jan 2013, 22:15 »

Yeah, jeg er done som Falcons-fan!

Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010